40

44 7 27
                                    

Cântecul păsărilor m-au trezit mă ridic în șezut și mă întind. Au trecut 4 zile de când eu și Mishiko am fost externate din spital. Nu s-au intamplat multe de atunci....eu și Sasuke ne-am împăcat...Sakura mă urăște...și cel mai dureros lucru pentru mine Mishiko și Shisui încă nu s-au împăcat. Încă nu văd ce vede la blonda aia dar nu sunt eu aia care critica,în schimb Neji s-a apropiat remarcabil de ea a ajutat-o foarte mult cu recuperarea. Mă schimb de pijamale în hainele mele obișnuite și cobor în bucătărie pentru a lua micul dejun.

- Te-ai trezit destul de devreme. ~Obito~
- Așa e. ~Ayume~
- Ai vreo misiune Ayume? ~Madara~
-Nu apropo unde sunt Izuna și Sasuke? ~Ayume~
- Au o misiune cu Naruto și Kakashi nu departe de sat. ~Obito~
- Să înțeleg că vin diseară dar pe Mishiko ați văzut-o? ~Ayume~
- Hmmmm cred că e la o întâlnire cu băiatul byakugan. ~Madara~

În clipa aia m-am înecat cu apa, tușesc de câteva minute până în revin și las paharul pe masă.

- Ești ok? ~Obito~
- Da,mă duc până afară. Mulțumesc pentru masa. ~Ayume~

M-am încălțat repede și am ieșit afară. Bun pe unde o iau acum? Am sărit pe acoperișul unei case și m-am îndreptat spre livada satului,nu e ca și cum nu am avut câteva întâlniri cu Sasuke acolo.

- Ayume? ~?~

Îmi întorc capul și il vad pe Tokuma. Este prietenul cel mai bun a lui Neji dar și garda lui Hinata câteodată,asta depinde ce are in minte tatăl ei.

- Hei Tokuma

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

- Hei Tokuma. Cum de ești pe aici? ~Ayume~
- Păi.... ~Tokuma~
- Stai sa ghicesc il spionezi pe Neji? ~Ayume~
- Asta faci și tu cu Mishiko. ~Tokuma~
- Bine bine suntem la egalitate. Totuși ai vreo idee pe unde pot fi? ~Ayume~
- Vedem acum. Byakugan! ~Tokuma~

M-am așezat pe jos așteptând să-i găsească cu ajutorul byakuganunui.

- Hai! ~Tokuma~

Mă ia de mână și mergem la ieșirea din sat.

...

- Mă ți sau te țin eu pe tine? ~Ayume~
- Uita-te o dată! ~Tokuma~
- Nu e vina mea că nu văd nimic dacă te tot miști. Ești mai rău că o fetița. ~Ayume~
- De nu îmi vine să te arunc in lac... ~Tokuma~

Eram ascunși după un perete încercând să văd printr-un geam ce fac. Dar ăsta care ma ține se tot mișcă și nu pot vedea nimic,soarele a apus pe cer fiind o nuanță frumoasă de galben cu roșu.

- Vezi ceva? ~Tokuma~
- Da,stau la masă și zâmbesc iar Neji îi mângâie obrazul. ~Ayume~
- Ce? ~Tokuma~

În momentul ăla nu ii mai simt mâinile care mă țineau și am pictat pe el. Îmi frec locul lovit și îi dau un pumn in umăr.

- Trebuia sa mă ți! Sau măcar să-mi spui că îmi dai drumul. ~Ayume~
- Scuze. ~Tokuma~

Ne ridicăm de jos scuturandu-ne de praf,în peisaj apare Shisui care se plimba cu mâinile în buzunar. Am dat de dracu dacă îl vede pe Neji o să-l apuce din nou geloziile.

- Tst! ~Ayume~
- Ce s-a intamplat? ~Tokuma~
- Avem misiune noua... trebuie să-l ținem departe pe Shisui. ~Ayume~
- Înțeleg eu am grijă de porumbei iar tu de Shisui. ~Tokuma~
- Bine. ~Ayume~

A sărit pe acoperișul clădirii iar eu am incercat sa par cat mai naturala. Inspir adânc și mă duc lângă el.

- Hei Shisui cu ce ocazie pe aici? ~Ayume~
- Făceam o plimbre dar tu? ~Shisui~
- La fel pot sa te acompaniez? ~Ayume~
- Sigur. ~Shisui~
- Cum de nu ești cu blo....Ino? ~Ayume~
- Este ocupată cu florăria. ~Shisui~

Un fluier subtil îmi atrage atenția,era Tokuma dandu-mi semn că cei doi vor ieși pe afară. Il iau de mână pe Shisui și încep să mă prostesc.

- Hai sa mergem la... Ramnen! ~Ayume~
- Te comporți ciudat Ayume ești ok? ~Shisui~
- Da! Spuneam sa mergem la Ramnen ca pe vremuri. ~Ayume~

Văd ușa cum se deschide iar eu il împing de la spate grăbind pasul.

...

- Ayume nu știu ce s-a intamplat azi dar te comporți foarte ciudat. ~Shisui~
- Ți se pare. ~Ayume~

Chiar nu îmi place să il mint dar nici să-l văd că suferă. Iau o gură mare de ramen gandindu-ma ce se va întâmpla în continuare, Shisui se prinde destul de repede că nu e ceva bine doar mă știe de când eram mică. O palmă mare se lipește de spatele meu facandu-ma să tresar.

- Ești și îngândurată, s-a intamplat ceva între tine și Sasuke? ~Shisui~
- Nu mă gândeam doar pe viitor.. ~Ayume~
- Ești însărcinată? ~Shisui~
- Ești idiot? Cred că stai cam prea mult cu Ino și asta te afectează. ~Ayume~
- Mda.. ~Shisui~
- Totuși chiar o iubești pe Ino..? ~Ayume~
- Nici eu nu știu ce mai iubesc. Ayume totul e așa coplicat și nu știu de unde să o iau. ~Shisui~

Chiar e afectat...îmi las privirea în jos și il bat ușor pe umăr.

- Mulțumesc că mă asculți, chiar ești cea mai înțeleaptă. ~Shisui~
- Acum chiar exagerezi. ~Ayume~

Ii dau un cot in glumă așa cum ne ciondăneam când eram mici. Chiar e o ieșire frumoasa cu toate că il țin departe de Mishiko. Cu aceste probleme și stres a început să mă doară capul asta sau de la tratamentul care l-am întrerupt acum o săptămână.

- Ești ok? ~Shisui~
- Da. ~Ayune~

Un vânt mai răcoros îmi bate ceafa,mă întorc și il vad pe Tokuma pe acoperișul unei case.

- Am poftă de înghețată. Vi? ~Ayume~
- Ai cam multe nu crezi? Ești sigură că.. ~Shisui~
- SHISUI! ~Ayume~
- Acum vin. ~Shisui~

...

Stau întinsă pe iarbă uitandu-ma la cerul înstelat, Shisui era lângă mine și arunca pietricele in lac. Era la fel de îngândurat ca mine, dacă ar ști ce fel de prietenă îi sunt m-ar urâtă din toată inima.

- Ayume.. ~Shisui~
- Da? ~Ayume~
- Crezi că eu și Mishiko o să... ~Shisui~
- Sper. Chiar arătați bine împreună. ~Ayume~
- Păcat că e prea târziu. ~Shisui~
- Ce vrei sa spui? ~Ayume~
- Ayume lasă joaca mi-am dat seama de ce stai cu mine. ~Shisui~

Îmi las privirea în jos și îmi strâng pumnii așteptând să fiu certata sau macar sa îmi spună că e dezamăgit de mine.

- Hei nu te întrista te înțeleg perfect. Multumesc că ai stat cu mine aproape jumătate din zi m-am simțit ca la vârsta de 6 ani când ieșeam împreună. ~Shisui~
- Îmi pare rău.. ~Ayume~
- Nu ai de ce, ești o prietenă bună. ~Shisui~

Nu ii răspund sunt prea dezamăgită​ de mine. Intr-o fracțiune de secundă sunt luată pe sus și învârtită.

- Hai unde e zâmbetul ăla frumos? Nu il mai ascunde. ~Shisui~
- Ți-a mai spus cineva că ești nebun? ~Ayume~
- Da,tu. Îmi spui asta de la vârsta de 4 ani până în prezent. ~Shisui~
- Păi ești. ~Ayume~
- Azi cică Obito da o petrecere acasă. ~Shisui~
- Cu ce ocazie? ~Ayume~
- Habar nu am. Dar am nevoie de ajutorul tau. ~Shisui~
- Al meu? Cu ce sa te ajut? ~Ayume~
- Cineva tot trebuie să îmi calce cămașa. ~Shisui~

Mă încrunt și il trag de obraz acesta râzând. Din spate a apărut o persoana ne întoarcem și era Sasuke care tocmai a venit din misiune.

- I-a spune Ayume pe cine bat azi? ~Sasuke~

O spune râzând, zâmbesc iar Shisui mă lasă jos. Am mers la el și l-am luat în brațe între noi apare Shisui care ne i-a de după gât.

- Azi petrecem sa nu mă lăsați singur că mă supăr. ~Shisui~
- Te lăsăm să dansezi cu canapeaua. ~Sasuke~

Shisui ne ciufuleste pe amândoi apoi mergem acasă. Acum chiar il văd simțindu-se bine și în largul lui.

Totul pentru răzbunareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum