Tsunade pov:
- Tsunade-sama! ~Shizune~
- Ce s-a intamplat? ~Tsunade~
- Am primit un raport de la ceilalți Kage care spun că numărul sătenilor controlați a crescut foarte mult. ~Shizune~
- Hm... ~Tsunade~Singurii care pot restabili sătenii sunt posesorii sharinganului.
- Chematile pe Mishiko și Ayume care sunt din ANBU și pe restul din clanul Uchiha. ~Tsunade~
- Imediat Tsunade-sama.~ANBU~Mă așez pe scaunul biroului și mă uitam din nou în scrisoarea primită.
- Da Tsunade? ~Ayume~
- Aveți din nou o misiune. ~Tsunade~
- Plecăm din nou și iar o să mințiți satul? ~Ayume~
- Nu,și am mințit cu un scop. ~Tsunade~
- În fine. ~Mishiko~
- Aveți măștile ANBU la voi,nu? ~Tsunade~
- Da. ~Ayume~Pe ușă a apărut un alt AMBU care i-a adus pe ceilalți din clan.
- Ce s-a intamplat Tsunade? ~Izuna~
- Voi toți aveți aceeași misiune, să găsiți cauza care posedă oamenii. Madara și Izuna mergeți în partea de sud a Sunagakurei și Iwagakure, Itachi și Obito in partea de nord a satului ceții și norilor. Shisui și Mishiko in partea de est a satului ascuns sub stele și sunetului. Ayume și Sasuke voi ve-ti cauta sursa. Baftă tuturor. ~Tsunade~Ayume pov:
Ieșim din biroul ei și ne pregătim de plecare,am o oarecare presimțire că fetița aia mica care ne-a răpit are de-a face cu asta sau mai bine zis ochii ei.
- Ești gata Ayume? ~Sasuke~
- Da. ~Ayume~Ieșim din sat și sărim într-un copac, sper ca Mishiko și Shisui să se înțeleagă.
- Ai vreo idee pe unde să mergem? ~Sasuke~
- O vagă idee,dar trebuie să ne informam. ~Ayume~
- Ce bine că sunt cu tine. ~Sasuke~
- Ești norocos. ~Ayume~Se opreste în fața mea și mă ia in brațe.
- Abia am plecat nu cred că ai obosit așa tare încât să luăm o pauză. ~Ayume~
Zâmbește și mă sărută scurt pe buze apoi mă ia de mână și mergem normal,mă voi obisnuii repede cu asta.
Seara:
- Ar trebui să ne adăpostim undeva. ~Ayume~
- E un sat nu departe de aici, poate e și un han acolo. ~Sasuke~
- Mergem cu Zano? ~Ayume~
- Daca e de acord. ~Sasuke~Îl scot din ghiozdan și il trezesc.
- Neața pui de lup. ~Ayume~
- Ce neața vezi? E noapte cat vezi cu ochiul. Vrei sa va car,nu? ~Zano~
- Bingo. ~Ayume~
- Of bine, urcați. ~Zano~Ne pune pe spatele lui și mergem spre cel mai apropiat sat,ajungem in fața satului și îl iau în brațe pe Zano și îl pun în ghiozdan. Satul era unul pustiu uitat de lume,mergem la un han și intrăm înăuntru.
- Bine ați venit la noi. ~Babuta~
- Buna,o cameră de două persoane. ~Sasuke~
- Poftim. ~Babuta~
- Mulțumim. ~Ayume&Sasuke~Urcăm scările și intrăm într-o cameră destul de mică. Îmi las ghiozdanul pe jos și mă pun in pat,mă descălț apoi îmi dau jos pelerina și mă întind.
- Mâine dimineață ar trebuii să căutăm informații începând de aici. ~Sasuke~
- Așa e,dar acum putem sa ne odihnim. ~Ayume~
- Da. ~Sasuke~Se pune lângă mine și mă ia in brațe, mă întorc cu fața spre el și mă ghemuiesc la pieptul lui.
Mishiko pov:
Stăteam în fata focului care l-am făcut Shisui dar tot îmi era frig. As putea să-l invoc pe Zak dar probabil mă va lua în șuturi.
- Ți-e frig? ~Shisui~
- Nu. ~Mishiko~
- Nu pare,hai la mine. ~Shisui~Oftez și mă ridic de pe buturuga și mă duc la trunchiul copacului unde era rezemat pe jos. Ma prinde de talie și mă pune în poala lui acoperindu-ma cu pelerina lui.
- Stai bine? ~Shisui~
- Da, mulțumesc. ~Mishiko~
- Pentru puțin. ~Shisui~La scurt timp am adormit pe pieptul lui iar el și-a rezemat capul de al meu.
CITEȘTI
Totul pentru răzbunare
FanfictionCum e atunci când pierzi pe cineva foarte important? Asta mi se intampla mie,sunt Ayume Uchiha și sunt una din supraviețuitoarea clanului. Prietenii mei Sasuke și Shisui au plecat intr-o noapte din sat pentru a căuta putere și a se razbuna. Acum...