13

73 7 25
                                    

M-am trezit brusc când am auzit tunetul de afară,Uh cred că am adormit. M-am așezat pe marginea patului și mă frecam la ochi din cauza oboselii,am închis televizorul cu telecomanda și am mers spre baie să mă schimb. Shisui cel mai probabil a plecat acasă din cauza orei târzii,mi-am prins parul intr-un coc și mi-am luat pijamalele. Ajungând în fața ușii mi-am dat tricoul jos rămânând în sutien apoi am intrat înăuntru unde am dat de...

- S.. Shisui? ~Mishiko~

Shisui era la baie și poate și-a făcut un duș deoarece era la bustul gol și intr-o pereche de pantaloni. Ridicandu-mi privirea am ajuns la fața lui roșie și sharingani activați. Stai ce??

- Baka!! ~Mishiko~
- S.. Scuze. ~Shisui~

M-am întors cu spatele la el roșie in obraji, doamne dă-mi putere să nu leșin în fața lui. Deodată am simțit pe umerii mei un material pufos, rușinoasă îmi întorc privirea spre Shisui care m-a acoperit cu un prosop.

- Eu am terminat aici,îmi pare rău pentru.. ~Shisui~
- Mie îmi pare rău că am intrat peste tine. ~Mishiko~

Mi-a zâmbit cald și și-a luat tricoul pe el apoi a plecat din baie,m-am așezat pe jos sprijinindu-ma de perete. Daca il prindeam intr-o altă ipostază? Ah ce e cu mine? Parcă am luat-o raza,m-am ridicat de pe jos și m-am uitat in oglinda la fața mea roșie care parcă a plesnito careva. Mă spăl pe față apoi intru in duș lăsând apa caldă să-mi alunece pe piele.

Ayume pov:

Dormeam liniștită până am auzit de sus voci care erau pe un ton mai ridicat sau mai jos dar nu am vrut sa îmi deschid ochii, doar îmi ascundeam capul sub pernă. Daca tot vrea Shisui cu Mishiko măcar să o ducă intr-un loc frumos,nu aici. Dar totuși nu e ușor pentru Shisui,e căutat aproape de toată lumea. Uh ce grea e viața! Pe mână am simptit ceva slios care mi-a făcut să îmi deschid ochii. Era șarpele lui Sasuke care se incolocea in jurul degetului meu.

- Văd că îți place să te agăți de mine.  ~Ayume~

Mi-a răspuns printr-un mic sâsâit apoi  m-a mușcat de deget.

- Au! Pentru ce a fost asta? ~Ayume~
- Dispari Doyu! ~Sasuke~

Și cu asta micul șarpe a dispărut,lângă  mine a apărut Sasuke.

- Unde ai fost? ~Ayume~
- Am avut o misiune cu Jugo, Suigetsu și Karin. ~Sasuke~
- Aha. ~Ayume~

Mi-a luat mâna și s-a uitat la degetul care a fost mușcat, acum pe bune e doar o mușcătura. Ușa s-a auzit că s-a trântit de perete intrând cineva, amândoi am tresărit când am auzit sunetul ușii iar Sasuke s-a pus peste mine eu apoerindu-l cu o pătură și o pernă.

- Ayume! Sa nu mai fugi asa niciodată. ~Sakura~
- Ușor Sakura,lui Ayume îi trebuie liniște și odihnă. ~Naruto~
- Da,îmi trebuie odihnă. Ne vedem mâine prin sat. ~Ayume~
- Ce tot vorbești? Vom sta aici până adormi. ~Sakura~
- Dar nu trebuie, Izuna și Mishiko pot avea grija și singuri de mine. ~Ayume~

Situația asta e foarte stânjenitoare, nu numai că Sasuke era peste mine înfofolit in pătură și pernă dar sper că nu il bate gândul rău pe Shisui sa coboare.

- Poftim, bea ceaiul ăsta. ~Sakura~
- Ar trebuii să mă ingrjorez? ~Ayume~
- Adică? ~Sakura~
- Nimic nimic. ~Ayume~

Am luat ceaiul și l-am băut fără să-i simpt gustul.

- Ești cam înfofolită,nu îți este cald? ~Naruto~

Nu îmi este cald, simpt că mă topesc și corpul lui Sasuke îmi ține și el căldura. A vrut sa îmi ia pătura dat am prins-o repede și cred mi-am prins un picior de bazinul celui deasupra mea.

- Îmi este bine asa. ~Ayume~
- Eu mă duc până la baie. ~Naruto~
- Iar eu să spăl vasele. ~Sakura~

După ce au plecat amândoi am ridicat puțin pătura.

- Mai trăiești? *Soptind* ~Ayume~
- Dap,unde sunt cei doi? ~Sasuke~
- Sakura în bucătărie și Naruto la baie. ~Ayume~
- Îmi pare rău pentru ipostaza asta. ~Sasuke~
- E ok, stai bine? ~Ayume~
- Tu ce crezi? ~Sasuke~
- Nu... ~Ayume~
- Ba da,hei nu face fața asta. ~Sasuke~
- Cu cine vorbești? ~Sakura~

Auzindo l-am acoperit din nou pe Sasuke.

- Gândeam cu voce tare,hehe. ~Ayume~
- Au. ~Sasuke~
- Ce te doare Ayume? ~Sakura~
- Nimic, am zis au decand nu am mai dormit,da. ~Ayume~
- Ah, ok. ~Sakura~

După ce m-am asigurat că a plecat m-am întors pe partea cealaltă intizandu-ma.

- Au, pentru ce a fost asta? ~Sasuke~
- Pentru că era să mă dai de gol. ~Ayume~
- Și acum ce o să facem? ~Sasuke~
- Nu știu de tine dar mie îmi este somn. ~Ayume~
- Pot sa stau așa? ~Sasuke~
- Ai o cale mai bună? ~Ayume~

A început să râdă apoi si-a așezat înapoi capul pe burta mea.

După 2 ore:

- Ayume. Ayume trezește-te, dormi prea mult. ~Mishiko~

Somnoroasă îmi deschid ochii și o vad pe Mishiko in fața mea.

- Mmm. ~Ayume~
- Hai sus. ~Mishiko~
- Hg. ~Sasuke~
- Ce? Ce a fost asta? ~Mishiko~
- Naruto și Sakura mai sunt pe aici? ~Ayume~
- Nu,au plecat acum o oră. ~Shisui~
- Bun,Sasuke poți să te dai jos acum. ~Ayume~
- Ce? ~Mishiko~

Îmi dau pătura de pe mine iar Sasuke și-a băgat și mai tare capul in bluza mea când a făcut contact cu lumina.

- Stinge naiba becul. ~Sasuke~
- Nebunilor ce faceți? ~Shisui~
- Nu am făcut nimic! Sakura și Naruto  au venit dintr-o dată și nu a găsit o altă ascuzatoare. ~Ayume~
- Lăsa e bine și unde este acum. ~Mishiko~
- Mishiko!! ~Ayume~
- Ups am dat de dracu. ~Mishiko~

Totul pentru răzbunareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum