30

59 7 53
                                    

- Ai grijă să nu te murdărești. ~Sasuke~
- O să am. ~Ayume~

Stăteam pe umerii lui Sasuke și pictam semnul clanului nostru pe pereți din piatră la care băieții au lucrat aproape o săptămână. După ce am terminat vreo 3 pereți am făcut o mică pauză,la fel și Mishiko.

- Va descurcați destul de bine. ~Itachi~
- Mulțumim. ~Mishiko&Ayume~
- Oh văd că ați progresat destul de mult. ~Obito~
- Așa e, apropo tu unde mergi? ~Shisui~
- Până la biroul lui Tsunade. Trebuie să vorbim despre venirea lui Madara. ~Obito~
-Alte consilii între sate și clanuri? ~Izuna~
- Da. ~Obito~
- Ce mă bucur că nu sunt eu ăla care trebuie să ne reprezinte. ~Izuna~
- Cineva tot trebuie să o facă,ei bine eu am plecat Madara hai. ~Obito~
- Vin acum. ~Madara~

După ce au plecat ne-am așezat și noi pe terasă, ușor ușor locul ăsta prinde culoare. Din câte am auzit Deidara și Akane vor venii la apus iar asta mă bucură.

- Se pare că nu mai avem băuturi. ~Itachi~
- Mă duc eu imediat. ~Sasuke~
- Lasă merg eu, oricum mi-ar prinde bine o mică plimbare. ~Ayume~
- Așa e,te însoțesc și eu. ~Mishiko~
- Bine dar să aveți grijă. ~Izuna~
- Da frățioare. ~Ayume~

Ne încălțăm și ieșim pe poartă, vremea era una frumoasă asa că am făcut o mică cursă până la magazin. Am luat ce ne trebuie și ne îndreptam înapoi spre casă dar un fum negru ne acoperă. Ce e asta? Mi-am activat Sharinganul și i-am observat pe Kakashi Yamato Sai și Shikamaru luptanduse cu cineva dar cu cine?

- Colegii tăi de echipă au probleme. ~Ayume~
- Trebuie să-i ajut. ~Mishiko~

Am lăsat sacoșele și ne-am teleportat la ieșirea din sat,mă uitam după adversari dar era să-mi pice fața. Erau Shisui și Sasuke,ce naiba i-a apucat?

- Shisui? Ce s-a intamplat? ~Mishiko~

Nu i-a raspuns și a început să o atace iar pe mine Sasuke,nu pot să-l lovesc plus sunt slabă pe lângă el. Mă feresc de atacurile lui cât de mult pot și ananizam situația, privirea aia nu e a lui e mult mai rece. Atacă cu Susanoo dar mi-am activat sharinganul in mangekyo invelimdu-ma la rândul meu cu chakara susanoo-lui.

- Amaterasu.

Susanoo-ul dispare iar acel Sasuke mă lovește cu piciorul în burtă și mă izbesc de ceva tare dar tot odată cald. Îmi ridic privirea și il văd pe Sasuke, cred că am vedenii așa că mă pisc.

- De ce ai făcut asta? ~Sasuke~
- Pentru că nu știu ce să mai cred. ~Ayume~

Sunt 2 de Sasuke și 2 de Shisui așa că o să fie greu sa ii deosebim,mă ridic din brațele lui recapatandu-mi echilibrul. Shisui s-a teleportat și el lângă noi care o ținea pe Mishiko in brațe.

- Cine ar fi așa de josnic ca sa ne copieze? ~Shisui~
- Nu știu dar trebuie să le arătăm care sunt adevărații. ~Sasuke~
- Îmi place cum sună. ~Mishiko~

Râd în sinea mea iar Sasuke îmi dă drumul,a trecut ceva vreme de când nu am mai luptat dar am făcut antrenamente cu Kakashi-sensei din când în când. Sasuke l-a invocat pe Aoda iar Shisui un vultur,l-am văzut pe Kakashi-sensei​ stand pe jos lângă Yamato.

- Ayume, Mishiko puteți să o faceți. Ne-am antrenat împreună și am încredere în voi. ~Kakashi~

Așa e daca nu încercăm nu avem de unde să știm. Ne-am mușcat degetul și am făcut prima noastră invocație.

- Kuchiyose no Jutsu. ~Mishiko&Ayume~

Sub noi au apărut cei doi lupi, Zak a lui Mishiko și Zano al meu. Încă nu am reușit să îi stăpânim cum trebuie dar sa sperăm că nu vor face figuri. Fața lui Kakashi arată uimire, încă nu i-am arătat ce pot sa invoc am preferat ca la partea asta sa lucrez singură.

- Mă uimiți de fiecare dată. ~Shisui~
- Lupul viselor și cel al întunericului, nu e rău. ~Sasuke~

Am atacat toți împreună dar problema era că s-au amestecat și nu știam care și cine. Se țineau de haine vorbind deodată,nu știam cum să-i deosebesc.

- Ayume eu sunt cel adevărat. Taci din gură! ~Sasuke~ (amandoi)

Toți se certau și îmi întorceam capul după ei,este un sigur mod de a afla care e Sasuke și Shisui adevărat. Punând întrebări legate de trecutul nostru.

- Când aveam 5 ani și am răcit ce am făcut împreună? ~Ayume~
- Simplu,te-am dus la doctor. ~Sasuke1~
- Greșit. ~Ayume~
- Părinții erau plecați  iar eu am avut grijă de tine  până am adormind amandoi în pat aproape îmbrățișați. ~Sasuke~

Și ăsta e răspunsul corect,m-am apropiat de el și l-am îmbrățișat apoi l-am mușcat de mână facandu-i un mic semn ca sa fac deosebirea. Se pare că și Mishiko a făcut la fel, Sasuke ii ia capul falsului și îi sparge dar aceasta a fost doar o clonă. Respir ușurată și îmi trag sufletul​ pentru câteva minute. Prin pădure i-am văzut pe Deidara și Akane care se țineau de mână, m-am ridicat de pe jos asteptandu-i sa vina. A trecut destul de repede timpul,un vânt foarte cald mă învăluie așa că m-am întors în spate. Era botul lui Zano care mi-a captat atenția.

- Aveți ceva chakara că ați putut să ne invocați. ~Zano~
- Probabil o să ne mai întâlnim. ~Zak~

Și cu asta au dispărut,au fost de mare ajutor și totuși am vrut să-l mângâi dar nu am mai avut ocazia.

- Mulțumim de ajutor. ~Yamato~
- Cu placere. ~Shisui~
- Vreți sa vă duc la Tsunade? ~Mishiko~
- Nu, suntem bine. ~Sai~
- Sper. ~Mishiko~
- Ce s-a intamplat aici? ~Akane~
- Multe va explicăm pe drum. ~Sasuke~

Ne-am luat rămas bun de la sensei și am mers spre clan,pe drum le-am explicat lui Deidara și Akane ce s-a intamplat. Mergeam în spatele lor împreună cu Sasuke, manile noastre aproape că se atingeau. Imediat trebuia să luăm un colt de alee iar mâna lui m-a tras spre el sarutandu-ma,e a doua oară când face asta și tot la perfect pare. Deodată chakara susanoo-lui lui ne acoperă pe amandoi iar pe dinafară s-a izbit un bolovan. Rupe sărutul iar fața lui devine și mai serioasă.

- Ce te-a apucat Sakura? ~Sasuke~
- Mă jucam cu Naruto și cred că mi-a alunecat mâna. ~Sakura~
- Hai nu mai spune. -_- ~Sasuke~

Mishiko pov:

Râdeam cu Akane până i-am auzit vocea lui Sasuke,ne-am întors vazandu-l că o ține de talie pe Ayume și certanduse cu Sakura. Băi frate nu poți să scapi de cârpa aia nici măcar o zi, Shisui a venit lângă mine și mi-a sărutat ceafa văzând că eram încordată. Doar prezența lui mă face să mă relaxez și să uit de toate problemele.

- Nu te enerva pui. ~Shisui~
- Bine. ~Mishiko~

L-am îmbrățișat și am văzut micul semn pe care le-am făcut acum câteva minute de pe umăr.

- Îmi pare rău pentru semn. ~Mishiko~
- Nu-i nimic, plus așa de știe că sunt al tău. ~Shisui~

Încep să râd apoi il sărut pe obraz, probabil e cum zice el.

Totul pentru răzbunareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum