M-am ridicat de pe canapea și am alergat-o pe Mishiko aproape prin toată casă, până am prins-o și am gadilat-o. Afară era întuneric iar Shisui și Sasuke s-au teleportat nu înainte să ne îmbrățișeze, după ce au plecat am mers în camera mea și ne-am băgat în pat adormind.
Dimineața:
- Ayume trezește-te,se intampla ceva foarte ciudat. ~Mishiko~
- Mmmn, ce s-a intamplat? Și de ce ești îmbrăcată așa? ~Ayume~
- E ora 14 și nu e nimeni în sat, ceva de întâmplă. Iar despre haine le-am luat la întâmplare. ~Mishiko~
- Iți stă bine. ~Ayume~M-am ridicat din pat și mi-am făcut rutina de dimineață,m-am îmbracat și am mers în sufragerie cu Mishiko dar Izuna nu era acasă. Probabil este intr-o misiune, ieșim din casă mergând spre sat dar toate aleile erau pustii.
- Hai sa mergem la Tsunade-sama. ~Ayume~
- Bine. ~Mishiko~Am sărit pe acoperișurile caselor și am alergat spre biroul ei. Ajunse acolo am bătut la ușă, după cateva câteva minute vocea ei s-a auzit și ne-a zis sa intrăm.
- Tsunade-sama,ceva se intampla aici. ~Mishiko~
- Văd că v-ați dat seama. ~Tsunade~
- Unde e toată lumea? ~Ayume~
- Sătenii se pregătesc să părăsească satul. ~Tsunade~
- Poftim? De ce? ~Mishiko~
- Avem niște informații de la ANBU care spuneau că 2 persoane din Akatsuki ne vor ataca. ~Tsunade~O explozie uriașă s-a auzit din centrul satului care a făcut vreo 3 case să pice pe jos.
- Ei sunt, Ayume, Mishiko mergeți în sat și ajutați persoanele in primejdie. ~Tsunade~
- Să mergem Ayume. ~Mishiko~
- Bine. ~Ayume~Am ieșit pe geam și am alergat la Kiba și Hinata care nu prea de descurcau cu situația. Erau atacați de o persoana foarte ciudată și mascată care avea 3 creaturi la fel de ciudate ca el.
- Kazuku,nu uita. Distruge tot ce vezi! ~Hidan~
- Floare la ureche. ~Kazuku~
- Kiba, Hinata duceți copii intr-un loc sigur. Ne descurcam de aici. ~Mishiko~
- Aveți grijă la creaturi și la coasa ceilalt. ~Kiba~
- Am înțeles. ~Ayume~Kiba a pus copii în spatele lui Akamaru apoi au plecat, atât eu cât și Mishiko ne-am activat sharinganii in mangekyo blocandule atacurile cu susanoo-rile.
- Tst! Sunt destul de bune,dar nu avem timp de pierdut. Kazuku ți le las pe seama ta. ~Hidan~
- Chiar îmi trebuiau inimi așa puternice. ~Kazuku~
- Ce? ~Ayume&Mishiko~Kazuku a început să ne atace noi aparamdu-ne,ne trebuia un plan. Sai Naruto,Sakura, Shino ne-au sărit în ajutor.
- Asuma!!!! ~Shikamaru~
- Ce se.. ~Ayume~Mi-am întors capul și l-am văzut pe Asuma-sensei mort iar tipul cu coasa radea.
- Mishiko, Ayume mergeți la Asuma. ~Kakashi~
- Dar.. ~Mishiko~
- L-ați auzit pe Kakashi-sensei! Nu va faceți griji. ~Natuto~Idiotule sper să reușești, ne-am teleportat în fața lui Shikamaru care il ținea pe Asuma și l-am înveli cu chakara susanoo-lui.
- Voi chiar nu știți când sa va retrageți. ~Hidan~
- Vei platii scump! ~Shikamaru~
- Nu cred că a fost o idee buna sa veniți aici! Sper ca prietenul tău să se odihnească în pace! ~Ayume~
- Ce? ~Hidan~Și-a intors capul și și-a văzut colegul mort intr-o baltă de sânge. Prea bine, Naruto și Kakashi au reușit să îi scoată inima.
- Ayume, doar de data asta. ~Mishiko~
Știam la ce se referă și am încuviințat din cap,am retras susanoo-ul și m-am concentrat pentru genjutsu.
- Il țin eu ocupat cu umbrele, aveți grijă. ~Shikamaru~
- Mulțumim. Ayume ești pregătită? ~Mishiko~
- Să zicem. ~Ayume~
- Doar pentru câteva minute,nu avem destula chakara deci sa nu ne forțăm. ~Mishiko~
- Ai dreptate. ~Ayume~
CITEȘTI
Totul pentru răzbunare
FanfictionCum e atunci când pierzi pe cineva foarte important? Asta mi se intampla mie,sunt Ayume Uchiha și sunt una din supraviețuitoarea clanului. Prietenii mei Sasuke și Shisui au plecat intr-o noapte din sat pentru a căuta putere și a se razbuna. Acum...