Shisui a mers lângă Sasuke ca să-l ajute să scape de Sakura,am oftat și am vazut-o pe Ayume cam tristă.
- S-a intamplat ceva? ~Mishiko~
- Poftim? Sunt bine,hai sa mergem. ~Ayume~Clar nu arata bine,am mers lângă ea iar Akane la fel. Avem câteva zile libere în care ne putem petrece timpul,am ajuns in clan și ne-am așezat la masă și am servit un ceai.
- Prea cald.. ~Deidara~
- Dezbrăcate iubire. ~Akane~
- Ați hotărât să mergeți la celălalt nivel? ~Mishiko~
- Încă nu. ~Akane~
- Încă. ~Deidara~Am inceput sa rad până mi-au dat lacrimile, oare așa mă voi comporta și eu cu Shisui? Că ziceam de el,s-a întors cu Sasuke, Obito și Madara.
- Bună.~Shisui~
Se apropie de mine și mă sărută pe frunte.
- Nu știu de voi dar am avut o zi obositoare așa că mă duc să mă culc. ~Obito~
- Merg și eu în camera mea. ~Ayume~
- Noapte bună. ~Sasuke~
- Noapte buna Sasuke. ~Ayume~Deci nu era supărată pe el, oftez uneori poate fi așa complicata.
Ayume pov: (Dimineața)
Mi-am pieptănat părul și m-am îmbrăcat apoi am ieșit din cameră spre surprinderea mea Mishiko și Akane erau în sufragerie și povesteau.
- V-ați trezit destul de devreme. ~Ayume~
- Da, bună dimineața. ~Akane~
- Și ce plănuiți azi? ~Ayume~
- Ne-am gândit să ne plimbăm prin sat, vi și tu? ~Mishiko~
- Da. Dar ceilalți unde sunt? ~Ayume~
- Shisui și Sasuke au fost chemați de Tsunade iar Deidara i-a insotit. Iar ceilalți mai lucrează pe afară. ~Mishiko~
- Înțeleg. ~Ayume~
- Deci mergem? ~Akane~
- Da. ~Ayume&Mishiko~Am mers prin sat și am mâncat la restaurantul lui Ichiraku, deodată Akanei i-a fost rău.
- Akane ce s-a intamplat? ~Mishiko~
- Nu știu, în ultimul timp mă simt rău poate mă voi racii. ~Akane~
- Sau e alt ceva. ~Ayume~
- Vrei sa spui că Akane... ~Mishiko~
- Ce? ~Akane~Mishiko a început să zâmbească și a sărit la gâtul ei și a imbratisat-o strâns. Ar trebui sa mergem la Tsunade dar ea ar fi ocupată cu Shisui și Sasuke,nu ne rămâne decât să mergem la Shizune sau Sakura.... Clar Shizune. M-am apropiat de Akane și i-am pus mâna pe umăr.
- Hai sa vedem dacă greșesc. ~Ayume~
- Unde mergem? ~Akane~
- Să te consulte Shizune. ~Ayume~
- Credeți că sunt? ~Akane~
- Probabil, arta lui Deidara va fi văzută de toată lumea. ~Mishiko~La Shizune:
Akane era întinsă pe un pat iar eu și Mishiko stăteam pe scaune și așteptam un răspuns.
- Felicitări, ești gravidă în 2 săptămâni. ~Shizune~
- Da! ~Mishiko~
- Ayume ai avut dreptate.... Deidara o să fie asa fericit. ~Akane~
- Îmi imaginez. ~Ayume~I-am mulțumit lui Shizune și am plecat spre clan,pe drum i-am văzut pe Sasuke și pe Shisui vorbind dar ceea ce mi-a atras atenția a fost vesta de Jounin de pe Sasuke. Imi pun mana la gură și o lacrimă mi-a curs pe obraz,o sterg repede și fug spre el sarindu-i în spate.
- Hei usor,ce e cu graba asta? ~Sasuke~
- Felicitări, sunt foarte fericită. ~Ayume~
- Mulțumesc. ~Sasuke~
- Știam eu că vei reuși. ~Mishiko~
- Mersi pui. ~Shisui~
- Apropo unde e Deidara? ~Ayume~
- Trebuie sa fie.. ~Sasuke~
- Aici, bună iubire. ~Deidara~
- Hei. ~Akane~
- Ști Akane trebuie să-ți spună ceva. ~Mishiko~
- Chiar? S-a intamplat ceva? ~Deidara~
- Nu... Adică da dar e de bine. Dar aș prefera să ți-o spun acasă. ~Akane~
- Atunci sa mergem. ~Deidara~Am vrut să mă dau jos din spatele lui Sasuke dar acesta încă continua să mă țintă.
- Acum poți să mă dai jos. ~Ayume~
- Nup,te car până acasă. ~Sasuke~Zâmbesc și îmi pun capul pe umărul lui.
Acasă:
Ne-am așezat toți pe canapea înafara de Akane care trebuia să ne dea vestea cea mare,am inceput sa rad in sinea mea.
- Deci ce trebuia să ne spui? ~Obito~
- E ceva de rău? ~Izuna~
- Ce? ~Deidara~
- A presupus. ~Itachi~
- St! ~Ayume&Mishiko~
- Mersi.. Deidara eu.. ~Akane~
- Ai pățit ceva grav? ~Deidara~
- Las-o sa spună. ~Shisui~
- Eu... adică noi... vom avea un copil. ~Akane~
- Ce? ~Deidara~Era surprins și a început să zâmbească,s-a ridicat de pe canapea și a imbratisat-o pe Akane. Mă bucur pentru ei chiar de potrivesc și au o frumoasă poveste de dragoste.
- Bravo golane. ~Obito~
- Deidara tată...am trăit să o văd și pe asta. ~Sasuke~
- Haha. ~Deidara~Am dat o mică petrecere in cinstea lor iar eu am ieșit puțin afară pe terasă, era o seară foarte frumoasa m-am așezat pe jos și mă uitam la stele și luna. Un foșnet îmi atrage atenția și îmi activez sharinganul,din el a ieșit un tip înalt cu parul portocaliu dacă nu mă înșel m-am luptat odată cu el. Din spatele meu cineva m-a prins de gât, degetele sale mă strângeau și încercam sa respir.
CITEȘTI
Totul pentru răzbunare
Fiksi PenggemarCum e atunci când pierzi pe cineva foarte important? Asta mi se intampla mie,sunt Ayume Uchiha și sunt una din supraviețuitoarea clanului. Prietenii mei Sasuke și Shisui au plecat intr-o noapte din sat pentru a căuta putere și a se razbuna. Acum...