- Toate camerele sunt goale. ~Sakura~
- Ar trebuii sa fie aici. Oi Sasuke nu te mai ascunde și arătate! ~Naruto~Respir ușurată și mă întorc sperând că vom pleca.
- Ce e acolo? ~Naruto~
Spune și o i-a la fugă pe coridor până a ieșit afară.
- Naruto, stai! ~Sakura~
- Nu vă despărțiți! ~Yamato~Am alergat după cei doi idioți dar deodată s-au oprit, doar nu îmi spune că sunt aici.
- Sa-su-ke.. ~Sakura~
- Vad că tot la fel de neghiobi ați rămas. ~Sasuke~
- Sasuke! Te-am găsit! ~Naruto~
- Și de ce va bucurați așa? Doar nu credeți că mă voi întoarce în sat? ~Sasuke~
- Nu mai face pe indiferentul,hai sa ne întoarcem acasă toți te așteaptă. Mai ales Sakura. ~Naruto~Alo mai sunt și eu pe aici,nu sunt așa de mică încât să nu fiu observată. Sasuke a început să râdă iar din spatele lui au venit o roșcata și încă doi băieți ciudați.
- Daca nu vi de bună voie o să te iau cu forța. ~Naruto~
- Doar încearcă. ~Sasuke~Naruto si Sasuke au început să se bata iar colegii lui au sărit să ne atace. Mi-am scos un kunai și mi-am activat sharingani.
- Iate uită,are aceeași putere oculară ca Sasuke. ~Jugo~
- Abia aștept să văd în ce sunt in stare. ~Suigetsu~Amândoi au atacat din două părți diferite iar eu mi-am făcut sharingani mangekyo și am fost învăluită de susanoo. Cel cu parul portocaliu m-a atacat cu un kunai dar acesta s-a rup iar sabia lui Suigetsu s-a ciobit. Mi-am întors capul și l-am văzut pe Naruto pe jos rănit, Sakura a alergat la el și incerca să-l vindece.
- Nu am venit aici să mă lupt cu tine. Sunt aici ca să-l omor pe Danzo și să mă răzbun. ~Sasuke~
- Să-l omori pe Danzo? ~Sakura~Stai ce? Sasuke măcar gândește? Sunt scoasă din gânduri de o lovitură în abdomen care m-a aruncat intr-un perete.
- Păpușă doar atâta poți? ~Suigetsu~
Mă calcă pe nervi am scuipat puțin sânge apoi m-am ridicat de pe jos și mi-am făcut sharinganul in noua tehnică.
- Ce se.. ~Jugo~
Bun asta ar trebui sa-i tina ceva timp, am simțit un lichid cald pe obrazul meu îmi pun mâna și cad că e sânge. Oftez și îmi frec de mâneca hainei. Naruto și Sakura sunt bine dar Sasuke a plecat. Am sărit intr-un copac și il căutam,la scurt timp am auzit sunetul a două lame de kunaiuri. M-am îndreptat acolo dar când sa cobor din copac am picat în genunchi,mă durea prea tare capul iar ochiul drept mi se încețoșara. Sasuke era învăluit de susanoo al lui și lupta cu Danzo, acesta și-a dat jos bandajele de la mână jos și am rămas surprinsă când i-am văzut sharinganii de pe mana lui.
CITEȘTI
Totul pentru răzbunare
FanficCum e atunci când pierzi pe cineva foarte important? Asta mi se intampla mie,sunt Ayume Uchiha și sunt una din supraviețuitoarea clanului. Prietenii mei Sasuke și Shisui au plecat intr-o noapte din sat pentru a căuta putere și a se razbuna. Acum...