41

35 7 18
                                    

În drum spre casă ne-am întâlnit cu Akane și Deidara care țineau în brațe o fetița mică și blonda.

- Cam multă bucurie la ora asta sărbătoriți ceva? ~Deidara~
- Obito da o petrecere, haideți și voi. ~Shisui~
- Mama. ~Sayumi~

Micuta și-a întins mâinile să mă ia in brațe nu știam ce să fac, adică am mai avut grijă de copii dar acum chiar m-am blocat. Chicotul Akanei mă face să tresar și îmi pune in brațe mica ființă cu ochii albarstii ca cerul senin.

- Ea e Sayumi,fiica noastră. Sayumi ea e Ayume. ~Akane~
- Akane eu nu știu cum... ~Ayume~
- Ayu. ~Sayumi~

Ok asta chiar a fost drăguț,am făcut strânga împrejur și am plecat cu ea in brațe. Pe fundal s-au auzi râsul celorlalți dar eu eram atentă la Sayumi. Copil frumos, deștept și e fiica Tsuchikagelui ce îți poți dori mai mult.

- Ayume asteapta-ma. ~Sasuke~
- Sasu. ~Sayumi~
- Bună frumoas-o. ~Sasuke~
- Sasuke pot să o păstrez? Te rog. ~Ayume~
- Ce?! ~Deidara~
- Nu cred că te lasă blondul dar putem face unul al nostru. ~Sasuke~
- Nu știu ce să zic,nu sunt pregătită pentru asta plus e o responsabilitate foarte mare. ~Ayume~
- Eu cred că o să ne descurcăm. ~Sasuke~
- Mai vedem,nu îți pot da acum un răspuns. Totuși nu e rea ideea. ~Ayume~

Mă ridic pe vârfuri și il sărut pe obraz, ajungem acasă unde Obito ne întâmpină cu căldură. Stăteam pe canapea lângă Sasuke și discutam cu Akane despre ce mai e nou în satul ei. Din brațele lui Deidara,Sayumi a venit în patru labe până la mine în brațe.

- Te place mult. ~Akane~

Zâmbetul ei mă face fericita,îmi era dor de ea și nu mă gândeam că o să-și întemeieze o familie așa repede. Ceasul bate de miezul nopții iar Mishiko și Neji încă nu s-au întors. Unde pot sta atât?

- Nani. ~Sayumi~
- Ti-e somn îngeraș? ~Akane~
- Da. ~Sayumi~
- O duc eu sus și mă întorc când o să adoarmă. ~Ayume~
- Sasuke cred că o să-ți iau iubita acasă ca bona pentru Sayumi. ~Deidara~
- I-ați gandul,nu dau nimic. ~Sasuke~

Zâmbesc și o iau pe Sayumi in brațe urcând scările până în camera mea am pus-o în pat și i-am dat jos papuceii.

- Ayu. ~Sayumi~

Zâmbesc și o sarut pe frunte, poate ideea lui Sasuke nu e așa rea. Ce tot spun​? Nu am timp de așa ceva. Micuța a adormit tinandu-ma de mână strângă,am acoperit-o cu o pătură și mă uitam la ea. Din spate am simțit două brațe mari care mi-au cuprins talia.

- A adormit deja? ~Sasuke~
- Da. Hai sa mergem jos sa nu o deranjăm. ~Ayume~
- Bine iubire. ~Sasuke~

Am coborât jos unde era un dezastru total, acum serios nu am stat mai mult de 15 minute sus că (,) casa e cu susul în jos. Intr-o parte Deidara il ținea pe Shisui care avea sharinganul activat iar pe partea cealaltă Obito il ținea pe Neji care avea byakuganul.

- Shisui opreste-te,te rog. ~Mishiko~

Mishiko era între cei doi și incerca să-i liniștească,pe chipul ei de vedea durere și mai puțin și dădea frâu lacrimilor. Știam că va ieșii urât.

- Tokuma! ~Ayume~
- Ce e? ~Tokuma~
- Cum s-a ajuns la asta? ~Ayume~
- Păi... ~Tokuma~
- Ayume mă duc să-l scot pe Shisui la o plimbare să se liniștească. ~Sasuke~
- Bine. ~Ayume~

Tokuma l-a lua și pe Neji acasă acum fiind liniște,oftez și vreau să o iau de mână pe Mishiko dar își retrage repede mâna fugind in camera ei.

- Mă duc la Sayumi sa vad dacă s-a trezit cu gălăgia asta. ~Akane~
- E sus in camera mea,îmi pare rău pentru dezastru. ~Ayume~
- Nu-i nimic,nu ești de vină. ~Akane~

Pe asta vreau și eu să o cred. După ce pleacă m-am așezat pe canapea cu genunchii la piept.

- Ești ok? ~Deidara~
- Nu știu. ~Ayume~

Mishiko pov:

M-am închis în camera plângând în hohote. Nu mă așteptam să reacționeze așa Shisui,de ce i-ar păsa cu cine sunt? Adevărul e că încă mai țin la el dar și la Neji. Mereu a fost acolo pentru mine chiar și la recuperări. Mishiko înțelege ideea că e împreună cu Ino, înțelege! Mă doare tot din mine. Sunt dezamăgită, tristă chiar nu pot explica sentimentul.  Mă întind in pat și strâng în pumni cearceaful, sper ca mâine dimineață să nu se mai întâmple nimic de genul. Niște râsete destul de cunoscute mi-au atras atenția,m-am ridicat din pat și am deschis geamul. Afară erau Sasuke care își înveselea fratele mai mare și chiar reușea. Shisui s-a ridicat de jos ciufulindu-si puțin părul apoi zâmbind. Ce frumos e zâmbetul lui, chiar dacă e un idiot îți poate face ziua mai buna doar arcuindu-si buzele. Il prinde pe Sasuke și îl aruncă în lacul de lângă clan,sare și ei și de acolo a început războiul. Închid geamul și mă pun din nou în pat strangand in brațe o pernă.

- Te iubesc Shisui. ~Mishiko~

Totul pentru răzbunareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum