Ayume pov:
- Hai pe aici! ~Tobi~
- Daca as și vedea.. ~Misiko~Da.... Tobi ne plimba prin tot locul spunând să facem cunoștință cu cei din Akatsuki. Acum serios ăsta e drogat?
- Tobi! Ce naiba faci? ~Deidara~
- Oh Deidara-sempai,le făceam cunoștință cu membrii grupului. ~Tobi~
- Ești handicap? Îți bubui capul imediat. ~Deidara~
- Așa crud Deidara-sempai. ~Tobi~
- Să înțeleg că e blondul? ~Mishiko~
- Da, poate il știți de data trecuta. ~Tobi~
- Oi, dacă ăsta va face cunoștință cu mine asta nu înseamnă că o să fim și prieteni. ~Deidara~
- Stai liniștit nici nu aveam intenția. ~Ayume~
- Să ne continuăm turul. ~Tobi~Ne apuca pe amândouă de mâini și ne trage atent după el,am coborât câteva scări și cred că am ajuns intr-un living ceva.
- De ce le-ai adus aici? ~Kisame~
- Le fac un tur. ~Tobi~
- Ști că sunt oarbe,nu? ~Hidan~
- Iar uratania? ~Ayume~
- Cum mi-ai zis?? ~Hidan~
- Nu e vina mea că și ciorile se sperie de tine. ~Mishiko~
- Hei. ~Itachi~
- Nu o lua ca o insultă. ~Ayume~
- Așa zisa "Uratanie" e Hidan,cel cu ciorile e Itachi, singura fată din organizație este Konan,avem și un păpușar Sasori,pe Sasuke și Shisui deja ii cunoașteți. Ah da il mai avem și pe peștele de Kisame. ~Tobi~
- Te joci cu focul. ~Kisame~
- Mai e cineva? ~Tobi~
- Carne. ~Zetsu~
- Ah da Zetsu este planta noastră iar Pain e șeful organizației. ~Tobi~
- Le spui cam multe. ~Pain~
- Oh ai venit din misiune. ~Hidan~
- Da, cele două au mâncat? ~Pain~
- Știam că am uitat ceva!! ~Tobi~
- Suntem in regulă. ~Mishiko&Ayume~
- Chiar dacă sunteți sechestrate aici asta nu înseamnă să muriți de foame. Nu avem intenția de a va otrăvii. ~Sasori~
- Sasori-sempai are dreptate. ~Tobi~
- Putem merge înapoi în cameră? ~Ayume~
- Le duc eu. ~Itachi~Suntem luate de braț și duse înapoi spre cameră, aseară m-am gândit doar la Izuna care acum probabil e foarte îngrijorat și nervos. Ne așezăm în pat și ne acoperim cu pătura,în încăpere era destul de frig probabil locul ăsta e subteran.
- Chiar nu doriți nimic de mâncare? Pot sa vă pregătesc chiar eu micul dejun. ~Itachi~
- Suntem bine, apropo cum e in sat? ~Mishiko~
- Din câte știu e multă hărmălaie, aseară am fost la fratele tău împreună cu Shisui să-i spunem că sunteți inregula. ~Itachi~
- Chiar? Mersi mersi!! ~Ayume~
- Va iubește mult pe amândouă,mă bucur că după plecarea noastră a rămas cu voi. ~Itachi~
- Da,e un frate extraordinar. ~Ayume~
- Păi eu am o misiune cu sushi,ne vedem mai încolo. ~Itachi~
- Kisame? ~Mishiko~
- Exact, înveți repede. ~Itachi~Am chicotit împreună apoi ușa s-a auzit că s-a inchis, probabil că a plecat. M-am proptit cu spatele de lemnul patului și mă uitam in gol gandindu-ma ce se va întâmpla cu noi când vederea va revenii.
- Ayume ești bine? ~Sasuke~
- Hă? Ce? ~Ayume~
- Te striga de 3 minute,ai pățit ceva? ~Shisui~
- Nu, doar mă gândeam. Apropo ce faceți aici? ~Ayume~
- Hai Mishiko deschide gura. ~Shisui~
- Ce? ~Ayume~
- Ne-am oferit voluntari sa vă harnim, idiotul de Tobi e prea iresponsabil. Acum deschide și tu gura. ~Sasuke~
- Dar chiar nu îmi este foame. ~Ayume~
- Insist! ~Sasuke~Cred că eram roșie la fața ca un rac, mi-am lăsat orgoliul deoparte și i-am făcut pe plac, lingură după lingură am terminat.
- Vezi,nu a fost așa rău. Nu sunt un bucătar așa rău. ~Sasuke~
- Tu l-ai făcut? ~Ayume~
- Păi da,nu știam dacă Pain vorbea serios sau nu de aia ne-am oferit voluntari sa vă hrănim. Cum a fost? ~Sasuke~
- B..bun. ~Ayume~
- În după-amiaza asta avem o misiune în satul pietrei, probabil că Deidara și Tobi vor avea grijă de voi deci să fiți atente. ~Shisui~
- Bine. ~Mishiko&Ayume~
- Ce fetițe cuminți. ~Sasuke~
- Întreci măsura. ~Ayume~
- Gata gata am înțeles. Sa fiți cuminți. ~Sasuke~
- De parcă nu am fi. ~Mishiko~Am simptit o căldură pe lângă corpul apoi două mâini care m-au surprins, era Sasuke as recunoaște peste tot parfumul lui. După ce îmi dă drumul mă sărută pe obraz apoi pleacă.
Mishiko pov:
Vreau sa stea mai mult și să mă țină,dar știu că dorința asta nu se va îndeplini. După ce rupe îmbrățișarea mă sărută pe obraz și mă ciufuleste, e așa drăguț. Ușa s-a auzit din nou că s-a inchis iar eu m-am lăsat pe o parte adormind pe umărul lui Ayume.
CITEȘTI
Totul pentru răzbunare
FanfictionCum e atunci când pierzi pe cineva foarte important? Asta mi se intampla mie,sunt Ayume Uchiha și sunt una din supraviețuitoarea clanului. Prietenii mei Sasuke și Shisui au plecat intr-o noapte din sat pentru a căuta putere și a se razbuna. Acum...