16

63 9 15
                                    

Au trecut aproape 2 săptămâni de când suntem aici,cu ajutorul lui Tobi încet încet ne-am recuperat vedere. Dar partea proastă era că planul lui Pain va începe cândva, oare ce se va întâmpla? Oftez și mă pun pe marginea geamului uitandu-ma la vremea de afară. Nu am mai fost demult afară,să simpt bătaia vântului și razele soarelui care îmi încălzea ușor pielea albă.

- Mishiko-sempai ai grijă. ~Tobi~
- Oh Tobi nu îmi mai spune așa,cu adevărat tu ești mai mare ca mine nu eu. ~Mishiko~
- Știu dar îmi place cum sună. Hai vrei sa mergem afară? ~Tobi~
- Ești sigur? ~Mishiko~
- Da, adică cred. Daca ai incerca sa fugi te-aș prinde deci nu ai cum sa fugi de aici. Plus fac pariu că te-ai acrit de când stai aici. ~Tobi~
- Ai dreptate. ~Mishiko~

Mă dau jos și mă scutur puțin de praf, Ayume dormea în pat așa că nu am deranjat-o. Insfarsit briza aerului, cântecul păsărilor, caldura razelor soarelui.

- Cum e? ~Tobi~
- Excelent! ~Mishiko~

M-am așezat pe iarbă și mă uitam la cerul senin de afară, acum câteva zile am observat ca Tobi are sharingan dar nu am îndrăznit să-l intreb daca e din clanul nostru. Dar nu cred că are cum,nu l-am văzut în viața mea. Sunetul a două lame m-a facut să îmi întorc capul spre pădurea din est, erau Shisui și Itachi care se antrenau.

- Mă duc după apă vrei și tu? ~Itachi~
- Sigur. ~Shisui~
- Buna Shisui-san, Itachi-san. ~Tobi~
- Bună,cum de e afară Mishiko? ~Shisui~
- Păi mă gândeam că o să-i facă bine aerul proaspăt. ~Tobi~
- Mă bucur sa aud asta. ~Shisui~
- Oi Tobi! Avem nevoie de ajutorul tău! ~Sasori~
- Acum. ~Tobi~

După ce a plecat lângă mine s-a așezat Shisui, părea extenuat așa că și-a pus capul pe umărul meu.

- Ce bine e sa stai și jos. ~Shisui~
- Te plângi că un pensionar. ~Mishiko~
- Hahaha,apropo cum te simți? ~Shisui~
- Mai bine. ~Mishiko~
- Mă poți vedea? Sau încă sunt o umbră pentru tine. ~Shisui~
- Te văd stai calm,de obicei te antrenai cu Sasuke cum de te-ai antrenat cu Itachi? ~Mishiko~
- E la Izuna. ~Shisui~
- Nu mă atinge! ~?~
- Ce se.. ~Shisui~

Mă ia de mână și mergem din nou înăuntru, când am intrat l-am văzut pe Deidara pe jos plin de răni și lovituri. Tobi care încerca să-l bandajeze și Ayume care era intr-un perete? Ce? Fac ochii cât cepele și merg spre ea.

 Tobi care încerca să-l bandajeze și Ayume care era intr-un perete? Ce? Fac ochii cât cepele și merg spre ea

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

- Ce s-a intamplat aici? ~Shisui~
- Încercam să-l badajez pe Deidara-sempai​ iar Ayume-sempai mă ajuta. ~Tobi~
- Nu vreau să mă atingă o cârpă ca ea. ~Deidara~

M-am încruntat​ și mi-am întors privirea spre Ayume.

- Mishiko sunt bine,nu ai de ce sa te îngrijorezi. ~Ayume~
- Te doare ceva? ~Mishiko~
- Nu. ~Ayume~
- Alo eu sunt ăla rănit. ~Deidara~
- Huh? Încă ești conștient? ~Mishiko~

Ayume pov:

Tst! Deidara chiar nu glumește când zice ce ne urăște. Mă ridic în șezut frecandu-mi fruntea cu mâna,dar Mishiko mă strângea prea tare. Dar din păcate blondul e afurisit din nou, ce mă poate enerva fără să îmi dau seama mi s-a activat sharinganul in mangekyo bagandu-l in genjutsu.

- Ayume oprestete,te rănești. ~Tobi~

Mă opresc și îmi pun mâna la gură,nu doar că l-am băgat în genjutsu dar am văzut pe scurt trecutul lui. Aici semanam destul de mult,așa zisa Akane a dispărut din viața lui fără urmă iar acesta a suferit foarte mult. Poate nu trebuia să-l judec,mă ridic din brațele lui Mishiko și mă îndrept spre el punandu-ma la același nivel ca el.

- Te mai lovesc odată daca mă atingi. ~Deidara~
- De ce nu îți dai masca jos? Știu că nu ești așa. ~Ayume~
- Nu mă cunoști! Și i-ați mână de pe capul meu că te fac sa o înghiți. ~Deidara~

Oftez și mă ridic indepartandu-ma de el cu pași mici.

- Akane ar fi dezamăgită să îți vadă comportamentul ăsta. ~Ayume~
- Ce? Stai! O cunoști? ~Deidara~

Probabil, cand am fost in satul pietrei am văzut o fata exact ca fata din gândurile lui Deidara. Nu ii răspund la întrebare și urc scările mergând în cameră.

- Stai! Au.. ~Deidara~
- Deidara-sempai trebuie sa te odihnești. ~

Totul pentru răzbunareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum