12

57 8 9
                                    

Ayume pov:

Am dormit 2 ore jumate iar pe ușă a intrat Shizune cu Tonton în brațe. Încă nu înțeleg de ce il cara după ea, adică e un porc. În fine obosită mă ridic în șezut și mă uitam după ea care se plimba prin salon,la scurt timp Naruto și Sakura au apărut și ei.

- Hei Ayume,cum te simți? ~Naruto~
- Mai bine,dar ce căutați aici? ~Ayume~
- Am venit să vedem cum ești,și eu ți-am pregătit niște vitamine. ~Sakura~

M-am uitat la ea ca la felul 14, mi-a întins un coș plin de biluțe cu vitamine. La cum gătește Sakura o să îmi fie rău,din spatele ei Naruto îmi tot făcea semne sa nu gust din ele.

- După fișele tale medicale poți să pleci acasă. ~Shizune~
- Doamne mersiii!! ~Ayume~
- Poftim Ayume, gustă, o să-ți recapeți energia. ~Sakura~
- Poate altă dată.. ~Ayume~

M-am încălțat repede și am sărit pe geam, știu e nepoliticos dar nu vreau sa mai stau nici o secunda. Când am ajuns jos am mers spre casă dar ceva mă urmărea m-am întors cu spatele dar nu era nimeni. Oare să am vedenii ? La scurt timp am ajuns acasă unde Izuna era la masă și vorbea cu cineva,m-am descălțat și am mers în sufragerie unde alături de el era Shisui.

- Shisui? Ce faci aici? Mai ales la ora asta? ~Ayume~
- Ayume? Ce bine că te-a externat. ~Izuna~

S-a ridicat de pe scaun și m-a îmbrățișat strâns la pieptul lui ciufulindu-ma puțin.

- Păi am o misiune aproape de sat. Și mi-am zis de ce nu. ~Shisui~
- Ai crezut că Mishiko e acasă dar te-ai înșelat. ~Ayume~
- Ce? Pf....nu. ~Shisui~
- Te cunosc foarte bine,și nu ai cum să minți. ~Ayume~
- Bine m-ai prins. Ce naiba?Doyu? Ce faci acolo? ~Shisui~
- Doyu? ~Ayume~

S-a ridicat de pe scaun și s-a apropiat de mine luandu-mi de pe umăr un mic șarpe gri.

- A lui Sasuke? ~Ayume~
- Dap. ~Shisui~

Micuțul care il avea Shisui in mână s-a zbătut aratantu-i colții și a venit înapoi la mine incolacindu-mi piciorul.

- Apropo unde e Mishiko? ~Ayume~
- A plecat foarte de dimineață să se antreneze cu Shikamaru,Sai și Shikaku-sensei. ~Izuna~
- E destul de aproape de casă. ~Shisui~
- De unde ști? ~Ayume~
- O urmărește un vultur de al meu. ~Shisui~
- Ooooo. ~Ayume~
- Ce? Nu te gândii la prostii,nu o urmăresc mereu. Doar ocazional. ~Shisui~

Pe ușă și-a făcut apariția Mishiko vizibil extenuata,dar i-a trecut când m-a văzut pe mine și Shisui.

-Ayume!! ~Mishiko~

A alergat spre mine și s-a prins de gatul meu imbratisandu-ma. Asta trebuia să o facă cu Shisui,nu cu mine ziceam eu bosumflata în gând.

- Nu ști ce mi s-a intamplat. Încă de când am plecat din pădure am fost urmărită de un vultur. Am incercat sa scap de el dar nu am reușit am aruncat kunaiuri după el dar nimic am un sentiment prost în legătură cu asta. ~Mishiko~

Uitandu-ma atentă la ea m-a bufnit râsul și am picat pe canapea.

- De ce râzi? ~Mishiko~
- Vulturul ăla eu l-am invocat. Te urmărește pentru că eu l-am rugat. ~Shisui~
- De ce? Și eu îmi pot avea singură de grijă. ~Mishiko~
- Păi Pain a zis că vrea să distrugă satul,de asta ești urmărită. Daca pățești ceva Toh va venii la mine sau la Izuna. ~Shisui~

Mishiko pov:

Ceea ce zicea e logic,dar și drăguț din partea lui că își face griji pentru mine. Am mers aproape de el și l-am sărutat pe obraz apoi am mers în sufragerie unde am vazut-o pe Ayume dormind pe canapea. Jur seamănă cu Izuna la perfectie "Așa frate așa soră" am chicotit apoi am luat de pe un fotoliu o pătură și am invelit-o.

- Apropo unde e Sasuke? ~Mishiko~
- Despre asta... ~Shisui~
- S-a intamplat ceva cu el? ~Mishiko~
- Nu chiar adică, aseară când am ajuns in ascuzatoare ne-am gândit să părăsim Akatsuki. ~Shisui~
- Chiar? Asta e foarte bine,și o să vă întoarceți în sat? ~Mishiko~
- Probabil. ~Shisui~

Eram în culmea fericirii,am urcat in cameră împreună cu Shisui și ne-am întins în pat uitandu-ne la un film ca pe vremuri. Din câte am auzit Sasuke avea o misiune cu echipa lui în Kumogakure.

Totul pentru răzbunareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum