50

37 7 12
                                    

M-am tot foit in pat si nu puteam sa adorm,geamurile erau bătute de vântul puternic de afară și scoteau un sunet ciudat. Mă ridic în șezut in bezna privind în gol,nu mă simt acasă. Ies din cameră și ușor ușor mă apropii de camera tatălui meu. Bat la ușă dar nu răspunde nimeni deschid ușa și îmi strecor capul înăuntru și observ katana lui sprijinită de perete apoi intru înăuntru asezandu-ma pe marginea patului.

- Asuka? Ce ai pățit? ~Sasuke~
- Nu pot sa adorm. ~Asuka~
- Hai lângă mine. ~Sasuke~
- Ne Sasuke-san cine este ea? ~Doyu~

(Da Doyu revine in poveste 😂😂😂)

- S... șarpe... ~Asuka~

Merg lângă tata și îl iau în brațe strangandu-l.

- Nu te speria. Doyu e un șarpe invocat, e cam prost și aiurit dar nu o să-ți facă rău. ~Sasuke~
- Invocat? ~Asuka~
- E un jutsu care o să-l înveți când o să fi mai mare. ~Sasuke~
- Pot pune mâna pe el? ~Asuka~

Da aprobator din cap iar Doyu vine lângă mine.

- Eh? E fiica ta Sasuke-san? ~Doyu~
- Așa e. ~Sasuke~
- Nu mă miră seamănă, seamănă și pe tine dar și pe Ayume. ~Doyu~
- O ști pe mama? ~Asuka~
- Cum sa nu, tatăl tău mă trimitea deseori la ea sa vad dacă este bine. Pot spune că eram umbra și spatele ei sau bodyguard. ~Doyu~
- Ne sunt mai multe animale invocate înafara de șarpe nu-i așa papa? ~Asuka~
- Da,de exemplu Ayume și mătușa ta Mishiko pot invoca lupi, unchiul Shisui vulturi, Naruto broască și așa mai departe. ~Sasuke~
- Mă întrebam dacă sunt din clanul Uchiha o să am și eu abilitățile ca ale voastre? ~Asuka~
- Da sau poate chiar mai bune,dar hai sa nu ne gândim deja la viitor și să ne bucurăm că încă ești micuța. ~Sasuke~

Mă bosumflez, mereu aud asta și m-am cam saturat. Papa zâmbește și îmi lovește fruntea exact cu mi-a făcut mama într-o zi. Fără să vreau am inceput sa zâmbesc ca și un copil care a primit o acadea,mama avea dreptate.

- E târziu ar trebuii să te culci. ~ Sasuke~
- Îmi poți spune o poveste? De obicei mama îmi spune povesti cu eroi sau cu tine. ~Asuka~
- Ayume spune asta? ~Sasuke~
- Mie îmi place. ~Asuka~
- Bine atunci,o să-ți spun o poveste despre niște eroi care au salvat lumea. ~Sasuke~

Shisui pov:

Mi-am dat pelerina jos și mă uitam la Yuna care dormea,oare ce o să zică Mishiko când o să vadă că a dispărut? Mă așez lângă ea si ii dau părul din ochi. Are zâmbetul și ochii mamei sale de câte ori o vad pe Yuna parcă vad o versiune a lui Mishiko in copilărie. Mă întind și eu în pat stand cu spatele la ea,nu vreau să o trezesc. Înainte să îmi închid ochii Yuna îmi cuprinde brațul fără să-și deschidă ochii. Zâmbesc și o sărut părintește pe cap.

Yuna pov:

Este dimineața și o rază de soare care lumina puțin încăperea mi-a ajuns pe pielea palidă de pe fața. Îmi deschid ochii și mă ridic în șezut,în camera nu era nimeni. Unde e tata? Îmi frec ochiul și ies din cameră și merg in bucătărie. La masă era așezată Asuka destul de tristă,merg lângă ea și mă așez.

- Ne...unde sunt ceilalți? ~Yuna~
- Sunt plecați cu parintii mei și Naruto. ~Sayumi~

Din bucătărie a ieșit Sayumi cu două farfurii cu mâncare.

- Nu va faceți griji se vor întoarce. Acum mâncați ca sa aveți energie și vitamine. ~Sayume~
- Dacă se vor mai întoarce... ~Asuka~
- Ce vrei sa spui? ~Yuna~
- Dacă vor pleca din nou în misiune? ~Asuka~
- E ceva normal ca un ninja să meargă în misiune. ~Sayumi~
- Nu și dacă durează ani... ~Asuka~

Auzind-o m-am întristat puțin,și eu aveam speranța că o să ne întoarcem împreună acasă. Cel puțin pe mama ar face-o fericită.

- Va zic ceva dar nu de la mine știți, aseară când ați adormit voi, Naruto,mama și tata au spus că e timpul ca Sasuke și Shisui să-și petreacă timpul cu familia lor.  ~Sayumi~
- Chiar? Mama o sa aibă o mare surpriză. ~Asuka~

Totul pentru răzbunareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum