2

132 11 9
                                    

Este dimineață și razele soarelui au intrat pe geam trezindune,eu și Mishiko am mers în bucătărie și ne-am făcut micul dejun. Pe ușă au intrat Shikamaru și Sai cu un zâmbet tâmp pe față.

- Ce ați făcut? ~Mishiko~
- Buna și știe Mishiko,cum ești? ~Sai~
- Ce va apucat pe amândoi? Zi ce s-a intamplat. ~Mishiko~
- Am primit o misiune de la Tsunade-sama, trebuie să mergem în Suna și să-l ajutam pe noul Kazekage. ~Shikamaru~
- Noul? ~Ayume~
- Il mai știți pe Gaara cel de la examenul chiunin? ~Shikamaru~
- Cum sa nu,el s-a luptat cu Lee iar Naruto i-a arătat o parte buna a vieții. ~Ayume~
- Pai el e noul Kazekage. ~Sai~
- Cum? Dar e de aceeași vârstă ca noi. ~Mishiko~
- S-a întâmplat,acum pregăteștete. ~Shikamaru~
- Baftă în misiune. ~Ayume~
- Nici tu nu scapi,tu și Izuna veniți și voi. ~Shikamaru~
- Noi? Dar cu ce va putem ajuta? ~Ayume~
- Toți 3 aveți sharingani și ni-ar fi foarte de folos dacă ați venii și voi. ~Sai~

Am dat aprobator din cap și am mers să-l trezesc pe Izuna, săracul abia a venit dintr-o misiune iar acum pleca din nou. L-am sărutat pe obraz apoi am mers sus să-mi fac repede un dus apoi m-am îmbrăcat.

- Ayume! Mishiko! E timpul sa plecam. ~Izuna~

Am ieșit din camera împreună cu Mishiko și am plecat spre poarta cea mare. Acolo ne așteptau Sai Shikamaru dar și Tsunade. Tsunade este noul Hokage a satului,este o femeie de vreo 54 de ani dar arată de 20. Poate când o să îmbătrânesc și eu am să-i cer tehnica,dar mai e mult până atunci.

- Acum că sunteți toți pot sa vă zic planul. O să mergeți în Suna pentru al ajuta pe Gaara cu niste documente dar și să-l apărați,din câte am auzit este urmărit. ~Tsunade~
- Nu fa faceți griji o să îndeplinim misiunea. ~Sai~
- De asta sunt sigura,sunteți cei mai buni shinobi din sat. Acum mergeți. ~Tsunade~

Am ieșit din sat și ne îndreptam spre Suna,drumul a fost destul de lung fiind de 7 ore cu aproximație.

- Uitați,acolo e intrarea în sat. ~Mishiko~
- E așa ciudat aici,și prea cald. ~Izuna~
- Nu ai mai fost pe aici? ~Ayume~
- Aici nu,dar am fost in satul pietrei și a norilor. ~Izuma~

Am ajuns in sat unde ne așteptau Gaara și încă 2 persoane,o fata blonda cu patru codițe și un evantai mare și un băiat îmbrăcat în negru și desenat pe față. Ciudat parca nu i-am mai văzut...

- Bine ați venit în satul nostru,eu sunt Gaara iar aceștia sunt frații mei Temari și Kankuro. ~Gaara~
- Buna Gaara,nu te-am mai văzut de foarte mult timp. ~Shikamaru~
- Felicitări pentru titlul obținut. ~Mishiko~
- Va mulțumesc, haideți intrați. Temari te rog sa le arăți camerele lui Ayume și Mishiko iar Kankuro lui Shikamaru Izuna și... ~Gaara~
- Mă numesc Sai,îmi pare bine. ~Sai~
- Placerea e de partea mea. ~Gaara~
- Inca ne mai ți minte? ~Ayume~
- Cum sa nu,nu am sa uit niciodată mișcările voastre de la examenul chiunin. La ora 18 ne întâlnim în sală cea mare. ~Gaara~
- Bine. ~Mishiko~

Ne-am despărțit fiecare mergând în direcții diferite. Acum mi-am amintit de persoana asta,nu as fi crezut niciodată că este Temari s-a schimbat foarte mult,în sensul bun.

- Te-ai schimbat foarte mult Temari. ~Ayume~
- Și voi două,daca nu îmi zicea Gaara cine sunteți vă percheziționam. ~Temari~

Am ras impreuna apoi am ajuns in fața unei uși, a deschiso și am intrat în  camera. Era frumos aranjata cu două paturi,o baie o masa de sticla și un geam mare unde te puteai uita la stele.

- Ce frumos e aici. ~Mishiko~
- Da. ~Ayume~
- Eu vă las să vă despachetati,ne vedem la 18 in sală. ~Temari~
- Bine. ~Ayume~

După ce a plecat m-am mai uitat prin jur, apoi eu și Mishiko am sărit în pat. E un fel de tradiție intre noi când ajungem undeva.

Totul pentru răzbunareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum