6

84 7 22
                                    

Am fost la Tsunade să-i dam raportul apoi am mers acasă să ne bandajam. "Săraca" Sakura a fost aproape o oră în genjutsu,iar noi ne amuzam pe seama ei. Am intrat în camera mea unde Mishiko stătea în pat îngândurata,și știu de ce. Aceele siluete ne-au pus destul de mult pe gânduri. I-am spus și lui Izuna despre ei dar nu crede că ar fi chiar Sasuke și Shisui.

- Mishiko. ~Ayume~
- ... ~Mishiko~
- Mishiko, pământul catre Mishiko. ~Ayume~
- Uh,da? Scuze nu eram atentă. ~Mishiko~
- Mi-am dat seama,hai sa luam o gura de aer. ~Ayume~
- Mai bine o plimbare. ~Mishiko~

Am ajutat-o să se ridice din pat apoi am coborât scările până în sufragerie, unde Izuna a adormit pe canapea.

- Hai mai bine să-i lăsăm în bilet că am plecat. ~Ayume~
- Bine. ~Mishiko~

Am luat de pe frigider un bilețel apoi i-am scris ca am mers să ne plimbăm prin sat. Ne-am încalțat și am ieșit afară, vântul adia ușor poate trebuia să ne luăm un hanorac dar acum nu ne mai întoarcem.

- Ce ciudat e sa fie satul gol. ~Mishiko~
- Pai cine ar fi la o oră așa trazie?. ~Ayume~
- Noi. ~Mishiko~

Am inceput sa radem apoi am mers in parc unde ne dădeam pe leagăne ca în copilărie.

- Mai ți mine când ai picat de pe topogan și Shisui ți-a pus un plasture? ~Ayume~
- Da...in ziua aia am plâns foarte mult. ~Mishiko~

Mi-am lăsat capul pe spate și am văzut intre crengile unor copaci 4 priviri care se uitau la noi.

- Mishiko.. ~Ayume~
- Daca vrei sa zici și de amintirea cu nisipul nu vreau sa o aud. ~Mishiko~
- Nu e asta. ~Ayume~
- De ce șoptești? ~Mishiko~
- Acele priviri sunt din nou aici. ~Ayume~

S-a întoars și ea cu spatele apoi cei doi au plecat. Mishiko s-a ridicat de pe leagăn și a sări pe acoperișul unei case. Doar nu are de gând să-i urmărească.

- Mishiko stai! ~Ayume~
- Hai, m-am saturat sa fiu privită de ei. La început am crezut că vor să ne intimideze dar acum e prea de tot. ~Mishiko~

Am oftat și m-am dus după ea,nu o pot lăsa singura daca as pierdeo nu știu ce m-aș face. Am ieșit din sat și încep să mă ingrjorez,daca este o capcană? Ne-am oprit intr-o parte a pădurii mai întunecată, Mishiko și-a scos din buzunar un kunai și l-a aruncat spre unul dintre ei nimerindui bluga. Ne-am activat sharinganii în mangekyo astepand sa facă o mișcare.

- Stați!Opritiva din alergat! ~Mishiko~
- Ușor nu te enerva Mishiko. ~Ayume~
- Cine sunteți,și ce vreți de la noi? ~Mishiko~

Au tăcut din gura și se uitau in altă parte, s-au ridicat de pe jos vrând să plece dar l-am prins de mânecă pe unul dintre ei. Am rămas mască când i-am văzut fata.

- S..Sasuke? ~Ayume~
- Ce? ~Mishiko~

Se uita uimită la noi apoi i-a dat bluga celuilalt jos,o lacrimă i s-a scurt pe obraz și și-a dus mana la gura. Erau Sasuke și Shisui in carne și oase. S-au uitat puțin la noi apoi au sărit intr-un copac facandu-se nevăzuți. Nu! Trebuie să ne dea o explicație! Am luat-o pe Mishiko de mana și i-am urmărit. Sasuke și Shisui au sărit din copac pe lacul glaciar al satului iar noi după ei. Nu mai vreau să-i pierd odată as alerga după ei până în  Iwagakure daca e așa. Am ajuns pe la mijlocul lacului iar gheața de sub noi s-a spart iar eu și Mishiko am pictat in apa rece.

- Mishiko! ~Shisui~
- Ayume!~Sasuke~

S-au apropiat de noi și ne-au întins mâna ca sa ne scoată din apă. Aceele minute în care am stat în apă abia dacă mai puteam sa respir.

- Hei reveniti-va. ~Shisui~

Și-au dat jos pelerina cu simbolul lui Akatsuki și ne-au acoperit cu ele.

- De ce? ~Mishiko~
- De ce,ce? ~Shisui~
- De ce ați plecat din sat!? Și ne-ați lăsat singure?!~Mishiko~
- Am mai spus că am mers să ne antrenam și să ne razbunam. ~Shisui~
- Am fost la Orochimaru sa ne antrenam apoi am venit în Akatsuki. ~Sasuke~
- Orochimaru? Sunteți idioți? ~Ayume~
- Ayume... ~Mishiko~

Mi-am dat jos haina lui Sasuke și m-am îndepărtat de ei. La început am crezut că o să mă bucur că i-am văzut dar acum vreau să plec și să nu-i mai văd niciodata. Câteva lacrimi au apărut pe fata mea dar le-am șters repede.

- O să răcești Ayume. ~Sasuke~
- Nu îmi pasă! ~Ayume~

Langa mine a venit Mishiko și m-a îmbrățișat strâns,m-am întors spre ea și am luat-o și eu în brațe.

- Dar ce.. ~Shisui~
- Intr-o zi Orochimaru a venit la noi in sat iar al treilea Hokage a murit protejând satul. Toți din sat am suferit. ~Mishiko~
- Nu...stiam. ~Sasuke~
- În plus de ce ne urmăriți? De ce ne-ați salvat azi? ~Mishiko~
- De ce sunteți în Akatsuki?~Ayume~
- După moartea lui Orochimaru,Pain a venit la noi cerând să ne alăturăm grupului lui. ~Shisui~
- Moartea lui Orochimaru? ~Ayume~
- Da...au trecut 3 ani decand eram ucenicii lui iar el trebuia să își schimbe corpul. Înainte cu o zi am mers în camera lui și l-am ucis. ~Sasuke~

Spune și își ia de pe jos haina și o pune pe mine. Din spate s-au auzit 2 voci foarte cunoscute.

- Shisui-san, Sasuke-san sunteți aici? ~Tobi~
- Oi idioți cu puteri oculare unde sunteți? ~Deidara~

Auzind Sasuke și Shisui ne-au luat în brațe și au sărit cu noi intr-un copac la întuneric.

- Ce vreți să.. ~Mishiko&Ayume~

Ne-au pus mana la gura apoi și-au făcut 2 clone care au mers la blond și tipul cu mască.

- Aici erați moluște,unde ați fost? ~Deidara~
- Ne-am uitat prin împrejurul satului. ~Sasuke~
- V-a văzut cineva? ~Deidara~
- Nu. ~Shisui~
- Bun, acum haideți să mergem acasă. ~Tobi~

Deidara a făcut o pasăre din argilă apoi s-au urcat pe ea facandu-se nevăzuți in cer.

Totul pentru răzbunareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum