Am terminat de mâncat iar mama împreună cu Akane au strâns masa. Tata unchiul Shisui, Naruto și Deidara au plecat in sufragerie și au început să vorbească despre diferite lucruri. Sper doar ca nu vorbesc despre o altă misiune în care sa plece. Din spate mama a început să se joace cu parul meu,mi-a prins bretonul cu o clamă apoi mi-a mângâiat obrazul.
- Asuka fața ta e prea frumoasă ca să o acoperi. ~Ayume~
- Dar și tu cu tata îl aveți pe partea dreapta lăsat. ~Asuka~
- Bine aici ai dreptate. ~Ayume~
- Papa va rămâne cu noi de acum? Nu?~Asuka~
- Da. ~Ayume~
- Îmi mai poți spune despre voi? ~Asuka~
- Ce curioasă ești despre asta. Bine atunci. ~Ayume~Dimineața următoare:
Eram la ieșirea din sat cu toții, Akane Deidara și Sayumi ne-au condus. Din câte am auzit de la Sayumi când voi termina academia îmi va deveni sensei. M-am bucurat foarte mult deoarece o consider ca pe o soră mai mare și sunt sigură ca ne vom înțelege bine. Mama și mătușa Mishiko au făcut câteva semne jutsu pe care nu le-am mai văzut niciodată iar în fața noastră au apărut doi câini uriași. Speriată am stat in spatele tatălui meu și îi țineam strâns pelerina.
- Asuka este în regulă. ~Sasuke~
Tata mă ia in brațe și mă duce lângă mama, câinele își coboară capul uriaș și își lipește botul rece și umed de față mea. Ma gâdilă și îi pun mâna pe cap privirea lui era foarte calda și blândă
- Scumpo el este Zano. Zano ea este fiica mea. ~Ayume~
- O mică floare ca tine Ayume. ~Zano~
- Ne și celalalt? ~Asuka~
- El este Zak. ~Mishiko~
- Salut. ~Zak~Ne urcăm pe spatele lui și ne întoarcem spre satul nostru. Doamne ce dor îmi este de Konohamaru de casa mea și de prieteni. Abea aștept să le spun despre mica noastră călătorie și misiune,vor rămâne cu gurile căscate. La poarta satului erau Boruto și mama lui Hinata Hyuga, coboram din spatele lui Zano și ceilalți de pe a lui Zak iar ei se fac mici că niște cățeluși. Sunt așa de adorabil! L-am luat pe Zano in brațe și l-am strâns cu putere.
- Ayume....mă omoară. ~Zano~
- Scuze cățeluș dar ești așa adorabil. ~Asuka~
- Nu sunt cățeluș. Asta e o insulta pentru rasa spirituală. ~Zano~
- Zano...~Ayume~
- Atunci ce ești? ~Asuka~
- Lup spiritual. ~Zano~Pe umărul meu a apărut Doyu sâsâind.
- Pentru cărțile de știință tot câine ești. ~Doyu~
- Facem pariu că și tu o să devii o ramă în câteva secunde? ~Zano~
- Haideți nu va certați. ~Sasuke~
- Așa e,de acum o să aveți grijă de ea când noi vom avea o urgență. ~Ayume~
- Bine. ~Zano& Doyu~
- Dacă tot suntem aici ca familie putem face o poza și să o punem într-o ramă în sufragerie. ~Asuka~
- Bine atunci. ~Ayume~L-am lăsat pe Zano jos și i-am luat pe părinți de mână. De acum viața noastră va fi foarte frumoasa.
După 3 ani:
Ies din cameră alergând spre bucătărie, acolo mama gătea iar tata era la masă și citea ziarul. Acum câțiva ani unchiul Shisui, Izuna și tata au întemeiat sediul central de poliție Uchiha.
- Bună dimineața! ~Asuka~
- Neața scumpo, așează-te la masă. ~Ayume~
- Repede că mă grăbesc. ~Asuka~
- Dar unde te grăbești așa? ~Sasuke~
- Am o întâlnire cu echipa și Sayumi-sensei. ~Asuka~Mama îmi pune micul dejun pe masă iar eu mânanc cât de repede pot apoi mă ridic de la masă și îmi iau sabia.
- Nu uita tata mai târziu avem antrenament. ~Asuka~
- Nu am uitat stai liniștită. Dacă termini mai repede poți venii la sediu. ~Sasume~
- Desigur tată. ~Asuka~Ii sărut pe amandoi pe obraz apoi mă încalț și fug pe aleile satului. Am absolvit academia acum 2 ani iar Sayumi fiica Tsuchikagelui mi-a devenit sensei. Tot pe atunci mi-am trezit și al treilea nivel al sharinganului iar acum mă antrenez cu tata. Visul meu este sa devin Hokage și să mă mândresc cu noile generații de ninja. Yuna este în academie in ultimul an și este cea mai buna din clasă. Și-a trezit și ea sharinganul la al doilea nivel și este sub observația unchiului Shisui.
- Buna dimineața Obito-san. ~Asuka~
- Neața Asuka. ~Obito~Obito și-a găsit și el pereche iar acum se mândrește cu băiatul lui Kou,e un scump de băiat. Unchiul Izuna are și el gemeni o fată și un băiat Hana și Haru iar Itachi încă așteaptă ca mica lui fetița sa apară pe lume. Am ajuns in parc unde Inojin și Shikadai vorbeau.
- Scuze că am întârziat. ~Asuka~
- Nu-i nimic,nici Sayumi-sensei nu a ajuns. ~Inojin~
- Ce ușurare. ~Asuka~
- Cine a spus asta? Sa mergem în misiune. ~Sayumi~La fel de rece ca in fiecare zi acum am înțeles de la Hokage-sama de ce zicea "rece ca mama ta" seamănă foarte mult cu ea dar la chip ii întrece frumusețea lui Deidara.
După misiune:
Suntem extenuați cine ar fi crezut că o alergătură după un panda nija evadat de la grădina zoologică poate face atâtea ravagii. Ne punem pe o bancă și ne tragem sufletul.
- Asuka!!! ~Yuna~
Vine Yuna alergând la mine după mă îmbrățișează strâns. Când l-a văzut pe Shikadai a început să roșească puternic și să se ascundă după spatele meu. De acum un an când Shikadai a salvat-o de la un accident a început să țină foarte mult la el și să-l placă dar încă nu are curajul să-i spună.
- Ce ziceți dacă am merge la restaurantul lui Ichiraku? ~Shikadai~
- O idee bună Shikadai,să mergem. ~Inojin~Shikadai s-a ridicat primul de pe bancă și a luat-o înainte iar Yuna era lângă el umăr lângă umăr. L-am prins de mână pe Inojin și am rămas mai în spate lasandu-i singuri. Probabil în viitorul apropiat cei doi voi fi împreună și vor forma cel mai frumos cuplu.
End
CITEȘTI
Totul pentru răzbunare
FanfictionCum e atunci când pierzi pe cineva foarte important? Asta mi se intampla mie,sunt Ayume Uchiha și sunt una din supraviețuitoarea clanului. Prietenii mei Sasuke și Shisui au plecat intr-o noapte din sat pentru a căuta putere și a se razbuna. Acum...