27

63 9 48
                                    

M-am trezit din nou dar de data asta eram legata la mâini și picioare, matahala aia a terminat să le lege și pe Ayume și Akane iar când a observat că nu dorm a început să zâmbească draceste.

- De ce te uiți așa? ~Mishiko~
- Toate 3 sunteți frumușele, aveți prieteni? ~ Nowaki~
- Asta nu te interesează pe tine,și ai face bine să ne dezlegi. ~Mishiko~

Oftează și îmi pune un material în gură,ce nesimțit.

- Vorbești prea mult. Acum cu care din voi sa incep? Chino a zis sa va supraveghez nu a menționat că nu mă pot distra. ~ Nowaki~

Sa se distreze? Da ce sunt eu păpușă? Deodată mână lui se plimba pe piciorul meu, doar nu la jocul ăla se referă? La naiba,mă zbăteam sa mă lase în pace dar nu era cum am vrut eu, mâna lui urca tot mai sus și s-a oprit în zona sanilor care a început să-i atingă. Nu,nu așa trebuia sa se intample mereu am visat că Shisui va fi primul,am inceput sa plâng in hohote când a vrut să-mi desfacă pantaloni. Dar se oprește imediat cum este lovit în cap cu un pantof,mi-am întors privirea și am vazut-o pe Ayume destul de furioasă.

- Vrei să-i ți locul sau ce? ~ Nowaki~

Se ridică și vrea să se îndrepte spre Ayume dar îi pun o piedică și pică pe jos,se ridică puțin dar piciorul Akanei il izbește de pământ spargandu-i puțin capul. Sicer nu îmi pare rău, Akane se transforma in apă eliberandu-se de lanțuri apoi ne ajută și pe noi.

- Ce bou, acum am un semn pe încheietura. ~Akane~
- Să fugim. ~Mishiko~

Am dat toate 3 aprobator din cap și am ieșit ușor pe ușă,de data asta am mers în partea opusă și am ajuns in fața unui geam foarte mare.

- Jos este apă putem să sărim până jos. ~Ayume~
- E riscant dar putem încerca. ~Mishiki~

Ne-am asigurat că nu ne-a văzut nimeni și am sărit în apa rece ca gheața. Dacă nu o să mă prindă o răceală ar fi o minune am înotat până pe partea cealaltă a insulei și ne-am ascuns intr-o peșteră unde am făcut un foc la care sa ne uscăm puțin hainele.

- Uh ce mă enervează. ~Ayume~
- Ce s-a intamplat? ~Akane~
- Mă deranjează că am doar un pantof. ~Ayume~

Si-l dă jos și îl pune pe foc, mă apropii de ea că să mă încălzesc și adorm după câteva minute. Sper sa ne întoarcem acasă cât mai repede sau să ne salveze băieții.

Ayume pov:

Mishiko a adormit pe umărul meu așa că m-am apropiat puțin mai mult de foc,am inceput sa chicotesc când am auzit murmurandu-i numele lui Shisui.

- Ție nu îți este frig? ~Ayume~
- Nu prea simpt frigul. ~Akane~
- Pari îngândurată,te gândești la Deidara? ~Ayume~
- Da,dar și la un drum sa ne întoarcem. Dar asta pot sa zic și eu despre tine și Sasuke. ~Akane~
- Suntem doar prieteni din copilărie. ~Ayume~
- Eu văd altceva,tu il placi el te place de ce nu vă băgați împreună? ~Akane~

Nu știam ce să-i răspund așa că am tăcut din gură,mi-am întors privirea în partea și am observat că afară ploua. Oftez și la scurt timp am adormit și eu.

Dimineața:

- Treziti-va,s-a oprit ploaia. ~Akane~
- Mmm. ~Mishiko&Ayume~

Nu mi-am deschis ochii și am continuat să dorm dar Akane și-a pus mâna aia rece pe gâtul meu și imediat am tresărit. Mă întind puțin apoi mă ridic de pe jos,e chiar frumos afară după ce s-a trezit și Mishiko am ieșit din peșteră alergând în partea opusă a insulei. Terenul de aici seamănă destul de bine cu satul sunetului sau poate il confund, sărind din copac in copac am auzit vocea idiotului de Naruto.

- Nu cred că m-am bucurat așa de mult să-i aud vocea lui Naruto. ~Mishiko~
- Da, nici eu. Sa mergem. ~Ayume~

Mai avem puțin de mers dar din aer au apărut o mulțime de săgeți, nimeni nu a putut să reacționeze așa repede și am închis ochii din instinct.

- Mă bucur că sunteți bine. ~Itachi~
- Unde ați fost? Și cum ați scăpat? ~Obito~
- Jur că intr-o o să fac infart dacă mai dispari așa. ~Izuna~
- Sper sa nu fie prea devreme. ~Ayume~

Coborâm din copac si ne apropiem de echipa 7 dar și dea lui Shisui și Deidara.

- Io, uite ce am găsit. ~Obito~

Toată lumea se intoarce spre noi iar când ne-au văzut parcă o piatră le-au fost luată de pe inima. După ce am fost ciufulită de Itachi,Sasuke a venit grăbit și m-a luat în brațe. M-a sărutat pe cap apoi si-a pus capul pe umărul meu,mi-am dat seama cât de ingrijorat era așa că l-am strâns și eu. Stăm așa câteva minute apoi rupem îmbrățișarea zâmbind, peste umărul i-am observat pe Mishiko și Shisui care se sărutau. În mintea mea deja sunau clopoțeii de nuntă pentru ei.

- S-a intamplat ceva? ~Sasuke~
- Uite. Nu sunt frumoși împreună? ~Ayume~

Se intoarce și el și începe să zâmbească.

- Am trăit să o văd și pe asta. ~Sasuke~

Am râs împreună apoi Sasuke m-a luat în spatele lui eu prizandu-l de după gât.

- Porumbeilor nu că vreau​ să vă opresc din ceea ce faceți voi acolo dar mai trebuie să ajungem și acasă. ~Sasuke~
- Puteți și voi sa va sărutați că nu va reținem. ~Shisui~
- Hai că întreci măsură. Plus mai avem de lucru la clan. ~Sasuke~
- Akane, Deidara voi plecați? ~Ayume~
- Da,nu vrem sa ne prindă noaptea. Mi-a plăcut să-mi petrec ziua cu voi chiar și cu micul accident. Sper sa ne vedem cu bine. ~Akane~
- Poate cu câțiva copii.. ~Mishiko~
- Haha nu promit nimic. ~Deidara~

O săruta pe Akane apoi face o pasăre din argilă și plecă, toți le facem cu mâna apoi am mers și noi spre casă.

- Huh ce bine e. ~Doyu~
- Ce faci aici? ~Ayume~
- Ma plictiseam in lumea cealaltă și am venit să văd ce faceți. ~Doyu~
- Ce prostii ai mai făcut de l-ai supărat pe Aoda? ~Sasuke~
- Hehe. ~Doyu~
- Ok, nici nu vreau sa știu. ~Sasuke~
- Pot sa te întreb ceva Sasuke-san? ~Doyu~
- Ce? ~Sasuke~
- Pe cine ai scoate din gura lui Aoda? Pe Sakura sau pe Ayume? ~Doyu~
- Pe Ayume normal, decât plangacioasa aia. ~Sasuke~

Auzindul am inceput sa roșesc și mi-am ascuns capul in umărul lui.

- Ayume-san ești bine? Ai temperatură? ~Doyu~
- Sunt bine. ~Ayume~
- Fața ta spune altceva. ~Mishiko~
- Măi! ~Ayume~

Acasă:

După 3 ore de mers am ajuns în sfârșit acasă,m-am pus pe canapea acoperindu-ma cu o pătură lângă mine s-a pus Mishiko care își încălzea palmele. Vremea de face tot mai urâtă și cu pași repezi o să vină și iarna, acum că mă gândesc o să fie prima iarnă sărbătorită cu ceilalți. Mishiko a strănutat si i-am dat pătura ei sa se învelească. Mereu era sensibilă și răcea destul de repede,din bucătărie a ieșit Shisui cu două căni cu ceai

- Mâinile voastre sunt reci ca gheața așa că beti asta. ~Shisui~
- Poftim. ~Sasuke~

Din spate Sasuke a mai adus o pătură și m-a invelit in ea. Am luat ceaiul de la Shisui și am început să-l beau, ce bine e acasă.

- Ați terminat? Mai avem și treabă afară. ~Itachi~
- Acum. ~Shisui&Sasuke~
- Să vă faceți bine, dacă aveți nevoie de noi suntem afară. ~Izuna~
- Bine. ~Mishiko~

Totul pentru răzbunareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum