32

56 9 18
                                    

Simt din nou aerul în plămâni, sunt aruncată pe jos intr-o parte a grădinii încercând să îmi reglez respirația haotică.

- Tu mi l-ai luat pe Sasuke! ~?~
- Poftim? ~Ayume~

Primesc un picior in burtă și îi zăresc privirea roșcatei cu care m-am mai întâlnit,pe scurt aragaz cu patru ochi. Sunt ridicată din nou de pe jos dar de data asta de un băiat cu parul alb.

- Hai Karin grabestete. O să se prindă că lipsește. ~ Suigetsu~
- Încă nu înțeleg de ce ar merge Sasuke cu una ca ea. Stai liniștită dragă o să-l luăm noi pe Sasuke. ~Karin~
- Nu ar pleca cu una ca tine. ~Ayume~
- Poate,dar o să-l fac. ~Karin~

Mă uit la ea nedumerită și se transforma in mine,nu pot sa cred.

- Arăți destul de bine. ~Jugo~
- Mersi. ~Karin~
- O să-și dea seama că nu sunt eu. Il cunosc foarte bine pe Sasuke. ~Ayume~
- Păi și eu il știu că doar nu am semnele astea de pe mână degeaba de la el. ~Karin~

Își ridică mâneca și i-am putut observa mușcăturile, privesc mirată neintelegand situația.

- Fal pe Sasuke sa o urască și sa se intoarca la noi. ~Jugo~
- Da. ~Karin~

Nu,nu vreau abia a revenit și nu accept sa plece din nou,il lovesc pe tipul care mă ținea dar acesta s-a transformat în apă. Ciudat eu știam că doar Akane poate să facă asta,il mai lovesc o dată încercând să scap dar sabia lui mi-a fost pusă la gât.

- Te-aș sfătui să stai cuminte. Karin fați treaba, Juko să mergem la ascuzatoare. ~Suigetsu~

Mi-am activat sharinganul in mangekyo încercând să-l bag in genjutsu dar mi-a fost pusă la nas o cârpă cu o substanță care m-a facut să adorm.

Mishiko pov:

Stăteam pe canapea lângă Sasuke iar în poala mea era Shisui care se uita in gol în tavan. Unde o fi Ayume? Că vorbesc de ea a apărut de afară și s-a pus la Sasuke in brațe.

- Ia distanță cârpă,e al meu. ~Karin~

Cârpă? Niciodata nu mi-a​ spus așa,ce s-a intamplat cu ea?

- Ayume ești bine? ~Mishiko~
- De ce nu as fi? ~Karin~
- Te comporți diferit. ~Mishiko~
- Ți se pare. ~Karin~

Nu știu ce să zic, Shisui s-a ridicat și a mers în camera lui. Mai puțin și adorm și eu așa că am plecat și eu.

- Ăm.... Sasuke. ~Karin~
- Ce e Ayume? ~ Sasuke~
- Pot să dorm cu tine? ~Karin~
-Ăăăă, ok. ~Sasuke~

E ceva schimbat la ea,și nu îmi place.

Dimineața:

După ce mi-am făcut rutina de dimineață am mers în bucătărie unde l-am văzut pe Sasuke pe jos îngândurat. Cu ăsta ce s-a mai întâmplat?

- Ce s-a intamplat Sasuke?

Își ridică privirea spre mine, iar eu mă așez lângă el cu o cană de ceai.

- Ayume e schimbată, aseară mi-a cerut să o facem. ~Sasuke~
- Ce?? ~Mishiko~

Scuip tot ceaiul din gură din cauza că m-am innecat și mă uitam la el cu ochii cât cepele.

- Și ați facut-o?? ~Mishiko~
- Nu,dar se transforma in Sakura. ~Sasuke~
- Ceva e neregulă cu ea. ~Mishiko~
- Bună dimineața. ~Shiui~
- Neața. ~Sasuke&Mishiko~
- Ce îs cu fețele voastre? ~Shisui~
- Nimic. ~Mishiko~
- Oh Sasuke ce m-am speriat că nu te-am mai văzut lângă mine. ~Karin~
- Și asta ce naiba are? ~Shisui~

Ayume îi sare în spate oferindui mici săruturi pe ceafă.

- Neața. ~Deidara&Akane~
- Neața frumoșilor. ~Mishiko~
- Cum au dormit proaspeții părinți? ~Shisui~
- Minunat. ~Akane~
- Stai nu ești verișoara lui Suigetsu. ~Karin~
- Da,dar de unde de ști? Nu am zis nimănui de asta. ~Akane~
- Ăăăă....am auzit bârfe. ~Karin~
- Ayume ție nu îți plac bârfele. ~Sasuke~
- Am auzit din întâmplare! ~Karin~
- Te comporți ciudat. ~Deidara~
- Taci fatalaule. ~Karin~
- Cum mi-ai spus? ~Deidara~

Ayume pov:

Sunt trezita din somn de un miros înțepător care nu îmi place,îmi deschid ochii și sunt intr-o încăpere întunecată. Cad din nou în ceață și încerc să îmi frec ochii.

- O să vezi in ceață câteva ore,nu vrem din nou să ne bagi in puterea ta oculară. ~Jugo~
- Mânca. ~Suigetsu~

Miroase a calamar și eu urăsc calamarul, doar când îi simt mirosul îmi vine sa vomit.

- Mai bine as mânca pietre decât chestia aia. ~Ayume~
- Se rezolvă. ~Suigetsu~

Sunt legată la mâini și la picioare dar nu am cum sa rup sforile, dacă aș găsi ceva...

- Oh Karin cum de ai venit aici? ~Jugo~
- Le-am spus că mă plimb prin sat, ce face uratania?~Karin~
- E acolo.~Suigetsu~
-  Stai liniștită nici mie nu îmi e dor de tine. ~Ayume~
- Nici nu trebuie, băieți am ceva sa va spun. ~Karin~
- Ai făcut o prostie? ~Jugo~
- Nu era sa mi-o trag cu Sasuke. ~Karin~
- Asta e foarte bine,dar mai tinete și de plan. ~Suigetsu~
- Da da. ~Karin~

Mi s-a tăiat răsuflarea, Sasuke ar merge așa departe? Nu il credeam în stare.

- Oh hidoasa e supărată. ~Karin~
- Hai mai bine ai merge înapoi. ~Jugo~
- Bine. ~Karin~

Totul pentru răzbunareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum