- Mishiko, Ayume treziti-va. ~Akane~
- Încă 20 de minute. ~Mishiko~I-am auzit oftatul Akanei apoi mâna ei rece pe ceafă. M-am trezit ca arsă de pe canapea la fel și Mishiko.
- Frumos mod de a le trezii. ~Deidara~
- Hahaha (sarcastic). ~Ayume~
- Mă mir că v-ați trezit așa devreme. ~Shisui~
- Neața. ~Obito~
- Neața Obito, Itachi. ~Mishiko~
- Sunteți gata? ~Deidara~
- Ne schimbăm și plecăm. ~Akane~
- Bine. ~Itachi~Vreau sa urc scările dar mâna lui Sasuke mă oprește,mă întorc și mă uit confuză la el.
- S-a intamplat ceva? ~Ayume~
- Da....adica nu....vreau să-l iei pe Doyu. ~Sasuke~
- Ok. ~Ayume~Îmi ia palma intr-a lui apoi apare Doyu.
- Iar m-ai invocat sa o urmăresc? ~Doyu~
- Taci! Te-am invocat sa ai grijă de ea. ~Sasuke~
- E destul de mare să-și poată singură de grijă. ~Doyu~
- Dacă mai comentezi te dau la Aoba sa te mănânce. ~Sasuke~
- Hai tânără domnișoara sa te schimbi. ~Doyu~Ce bine de înțeleg,am inceput sa rad iar pe lângă capul meu a trecut un vultur care s-a așezat pe umărul lui Mishiko.
- Toh? ~Mishiko~
- Doar de precauție. ~Shisui~Am urcat sus și ne-am îmbrăcat repede. Abia aștept să-l vad pe Izuna, dar și pe ceilalți prieteni,Pain Konan Zetsu și Kisame încă nu s-au întors și am avut marea posibilitate sa fugim. Am sărit pe geam și am plecat spre Konohagura, dar ceva e schimbat aerul nu mai e așa de curat cum era odată. Ne-am oprit din alergat iar in fața noastră a apărut un vânt puternic, iar Akane a făcut un scut din gheață.
- Ayume? Mishiko? ~Hinata~
- Hinata? Ce faci aici? Sau mai bine zis ce se intampla? ~Mishiko~
- Sunt așa de fericită că sunteți bine și trăiți. ~Hinata~Purta vesta de Jounin și părea destul de extenuată. Dintr-un copac a apărut un mic monstru cu un ochi care a început să o atace.
- Hakke Kuushou! ~Hinata~
- Acum că s-a terminat ne explici? ~Ayume~
- Nu prea pot sa stau dar va spun pe scurt. Suntem în al 3 război. Acum câteva zile Tsunade a primit informații că Madara ar traii și ar vrea să distrugă lumea,așa că am făcut pact și cu celalalte sate. ~Hinata~
- Va ajutăm! ~Mishiko~
- Ne-ar fi de ajutor. ~Hinata~Hinata ne-a condus până în Sunagakure unde se afla așa zisul Madara,din câte am auzit de la părinți mei el a murit acum mult timp. Ar fi imposibil sa fi reînviat, doar dacă nu s-a ascuns la fel ca Obito.
- Nu ăsta era planul,o să mă omoare Sasuke. ~Doyu~
- Trebuia să mergem acasă dar nu e nimeni acolo, plus trebuie să-mi ajut fratele și prietenii.
- Toh vezi ceva? ~Mishiko~
- La 500 de metri văd câteva persoane din Konoha, Kirigakure și Sunagakure. ~Toh~
- Acolo trebuie să fie Shino, Kiba, Naruto-kun și Choji. ~Hinata~
- Ca întrebare, Tsuchikagele e aici? ~Akane~
- Sunt toți aici. ~Hinata~La scurt timp am ajuns, pot zice că la timp.
- Kage Bunshin no jutsu! ~Naruto~
Naruto și Gaara se luptau din greu cu Madara.
- Koton! Minge de foc. ~Ayume&Mishiko~
Bun i-am distras atenția lui Madara iar Naruto l-a lovit cu rasenganul. Și-a activat sharinganul in mangekyo și noi la fel.
- Nu știam că mai sunt supraviețuitori, dar o să mă distrez destul de bine cu voi. ~Madara~
- Eu zic sa mergem acasă unde e bine și in siguranta. ~Doyu~
- Poți sa mergi singur dacă vrei,eu rămân aici. ~Ayume~Când nu eram atentă acesta a început să atace,il iau pe Doyu și il pun in buzunar. Vorbea prea mult și îmi distragea atenția.
Shisui pov:
Au trecut 3 ore de când au plecat Mishiko, Ayume și Akane. Stăteam în camera mea in pat holbandu-ma la tavan.
- Băieți! Coborâți. ~Zetsu~
Oh a venit și planta,mă dau jos din pat și cobor scările. Era singur, oare unde sunt restu?
- Ce s-a intamplat Zetsu? ~Sasuke~
- Avem probleme,Pain, Konan și Kisame au murit. ~Zetsu~
- Cum? ~Deidara~
- A reînviat Madara,iar cei 5 Kage i-au omorât pe Pain și restu. Suntem în război și îmi trebuie ajutor. ~Zetsu~De mânecă mă trage Sasuke sa mergem in cameră,i-am spus și lui Deidara și ne-a urmat.
- S-a intamplat ceva? ~Deidara~
- Cam așa. ~Sasuke~În mână lui apare Doyu destul de speriat când i-a văzut fața lui Sasuke,nu e de bine.
- Unde sunt? ~Sasuke~
- Păi....~Doyu~
- Zi! ~Sasuke~
- Sunt in Sunagakure și se luptă cu Madara. ~Doyu~
- Ce?? ~Deidara&Shisui~
- Trebuie sa plecăm. ~Sasuke~Ieșim din cameră rapid și il bag pe Zetsu in genjutsu iar Sasuke și Deidara l-au atacat. La scurt timp aceasta pică fără suflare.
- Trebuie sa mergem in Sunagakure. ~Deidara~
- Ce? S-a schimbat planul? ~Obito~
- Da. ~Shisui~Ieșim din ascunzătoare și invoc un vultur, Sasuke pe Aoba,iar Deidara a făcut o pasăre din argilă.
- Tobi vi cu mine. ~Deidara~
- Nu ma mai numesc Tobi, învățate sa mă strigi Obito.
- Nu e vina mea ca am stat un an cu tine in echipa. ~Deidara~
- Itachi urci? ~Shisui~
- Da. ~Itachi~
CITEȘTI
Totul pentru răzbunare
FanfictionCum e atunci când pierzi pe cineva foarte important? Asta mi se intampla mie,sunt Ayume Uchiha și sunt una din supraviețuitoarea clanului. Prietenii mei Sasuke și Shisui au plecat intr-o noapte din sat pentru a căuta putere și a se razbuna. Acum...