4

78 8 7
                                    

Am ajuns in sat unde Genma și Kotetsu ne-au întâmpinat.

- Bine ați revenit. ~Kotetsu~
- Cum a fost misiunea? ~Genma~
- A fost ok. ~Sai~
- Eu mă duc să-i dar raportul lui Tsunade,ne vedem mai traziu. ~Shikamaru~
- Ok, pa. ~Mishiko~
- Și eu ar trebuii să mă întâlnesc cu Aoba. Scuze Ayume, Mishiko o să vin târziu acasă. ~Izuna~
- Nu-i nimic,o să ne omorâm noi timpul cumva. ~Ayume~

Ne sărută pe amândouă pe cap apoi se teleporteaza.

- Si...ce vrei sa facem Mishiko? ~Ayume~
- Ce zici daca am merge să ne antrenam împreună? ~Mishiko~
- Suna bine. ~Ayume~
- Unde mergeți? ~Sakura~
- Salut.... Sakura... ~Mishiko~
- Ha Sakura am ajuns înaintea ta. ~Ino~
- Scrofino te doare capul? Sau nu vezi bine? Este clar că eu am ajuns prima. ~Sakura~

Eu și Mishiko ne-am teleportat,dacă mai stăteam mult le băgăm pe amândouă în genjutsu. Am ajuns la locul special amenajat pentru antrenamente și am simțit o prezența ciudată prin jur,nu era așa departe de noi cam la vreo 30 de metri.

După 2 ore de antrenament:

- Ne-am descurcat destul de bine,nu? ~Mishiko~
- Da. ~Ayume~

Ne ridicăm de pe iarba iar un kunai a trecut pe lângă noi. Ne activam sharinganii și ne uitam in toate părțile până am văzut doua siluete masculine intr-un copac.

- Cine sunt aia? Nu i-am mai văzut prin sat. ~Mishiko~
- Nu îmi dau seama. ~Ayume~

Din spate am simțit o mana pe umăr și m-am întors spre el cu un kunai.

- Ușor Ayume sunt eu. ~Naruto~
- Naruto? Chiar tu ești? Ce te-ai schimbat. ~Mishiko~
- Și voi două la fel. ~Naruto~

Ne-am îmbrățișat câteva minute, Naruto s-a schimbat destul de mult în acești 3 ani de antrenamente cu Jiraiya. E mai înalt,dar tot idiot a rămas asta nu se va schimba niciodată. Îmi întorc privirea spre copacul unde erau cele două siluete, nu mai erau ciudat. Mă întorc spre prietenii mei dar o durere de cap mă face să pic in genunchi.

- Ayume ce s-a intamplat? ~Mishiko~

Lângă mine pica și ea fiind in aceeași situație ca mine. Ce se intampla? Deodată mă trezesc in sat fiind inconjura de copii. Dacă mă uit mai atent sunt Shikamaru,Ino,Kiba,Hinata Shino toți mici. Stai sunt in genjutsu? Dar cum? Eu, Mishiko și Izuna suntem singurii care au sharingani,doar daca...

- Hai Sasuke-kun! ~Sakura~
- Ești cel mai tare, batel pe Naruto ~Ino~

Cred că e ziua în care Sasuke și Naruto se băteau dintr-o prostie, dar ce vrea sa insemne toate astea? Lângă mine a trecut o fetița cu părul lung îmbrăcată cu un hanorac negru, uh aia sunt eu. M-am așezat pe jos urmărind aceste amintiri care mi se păreau destul de amuzante. Sasuke și Naruto mereu de băteau la academie iar eu mereu il bandajam pe Sasuke. O lacrimă a apărut pe obrazul meu dar am stets-o repede. Apoi totul a devenit alb și am ajuns intr-o camera,pe jos erau împrăștiate jucării și shurikenuri de jucărie. E camera lui Sasuke,ah câte amintiri am și aici. Pe ușă au intrat Sasuke, Shisui și eu și Mishiko mici cam la vârsta de 5 ani. M-am pus pe pat urmărind întreaga scenă.

- Roar! Rex este flamand. ~Sasuke trecut~
- Ce zici daca Rex și Dino le-ar mânca pe Mishiko și Ayume? ~Shisui trecut~
- E o idee buna nii-san. ~Sasuke trecut~
- Nuuuu,stați cuminți. ~Mishiko trecut~

Apoi am inceput sa alergam prin camera și prin casa, Sasuke s-a împiedicat și a căzut julinduse la genunchi.

- Ești bine. ~Ayume trecut~
- Da,e doar o julitura. ~Sasuke trecut~

Se ridica de jos și începe să mă gâdile. Cine ar vrea să îmi amintesc toate astea? Mă plimbam prin casa și am deschis ușa intrând în altă amintire.

- Bravo copii va descurcati foarte bine cu shurikenurile. Azi va voi învăța ceva nou. ~Kagami~
- Da! De foarte mult timp asteptam asta. ~Sasuke~
- Nu fi așa de etuziasmat Sasuke. ~Shisui~
- Stilul Focului: Minge de foc. ~Kagami~
- Woa. ~Ayume&Mishiko~

Profesorul nostru Kagami Uchiha ne învață mereu tehnici noi sau cum sa aruncam cu shurikenurile. Il adoram era cel mai blând din clan și cel mai răbdător cu noi.

- Încercați și voi,nu are nimic dacă nu vă iese din prima. ~Kagami~

După toate aceste amintiri am văzut un sharingan care mă privea foarte pătrunzător.

Mishiko pov:

De ce am respirația grea? De ce mă doare capul așa de groaznic? Am închis ochii și m-am trezit pe un ponton lângă un lac. Lacul din clanul Uchiha,ce caut aici? În fața mea era o fetița mica care plângea,m-am apropiat de ea și am rămas șocată eram eu la vârsta de 7 ani. Dar cum? Sunt in genjutsu? Dar cine? Sunt întreruptă din gânduri de un băiat care se apropie de mine,e Shisui.

- Iar te-ai certat cu parintii tai? ~Shisui trecut~
- Da. ~Mishiko trecut~
- Ce s-a intamplat de data asta? ~Shisui~

M-am pus jos lângă ei și mă uitam,ce drăguț era Shisui când era mic. Mereu l-am considerat un frate mai mare sau poate puțin mai mult.

- Ști că diseară clanul nostru are o intalnire cu al treilea Hokage. ~Mishiko trecut~
- Da,ce e cu asta? ~Shisui~
- Părinții au spus că îmi trebuie partener și mi-au zis sa fiu cu Baru. ~Mishiko~
- Cu pampalaul ăla? ~Shisui~
- Da,și am refuzat și de la asta ne-am certat. Nu mai vreau să mă întorc acasă. ~Mishiko~

Woau chiar am vrut sa plec de acasă pentru asta? Ok Baru nu era cel mai frumos și destep din clan dar sa plec de acasă din cauza lui mi se pare banal.

- Cum poți zice asta Mishiko? Părinții tăi te iubesc ar fi distruși daca ai pleca. Uite daca vrei pot să-ți fiu eu partener. ~Shisui~
- Ești sigur? ~Mishiko~
- Da, oricum îmi place să-mi petrec timpul cu tine. ~Shisui~

Ce gentelman era Shisui pe atunci, mereu mă scotea din problemele. Totul s-a făcut negru și am ajuns in sat aproape de restaurantul lui Ichiraku.
M-am văzut pe mine din trecut plimbandu-ma prin sat. Îmi amintesc ziua asta,am fost cu echipa la antrenamente iar Shikaku sensei ne-a torturat destul de rău.

- Hei Mishiko! ~Shisui~
- Buna,ce faci pe aici? ~Mishiko~
- Am fost cu Sasuke sa ne antrenam, dar tu? ~Shisui~
- Și eu cu echipa. ~Mishiko~
- Părinții tai sunt plecați,nu? Hai vino cu mine și Sauske să mâncăm la restaurantul lui Ichiraku? ~Shisui~
- Nu știu ce să zic....nu îmi e foam.. ~Mishiko~

Atunci s-a auzit caraitul stomacului meu, doamne ce rușine mi-a fost atunci. Credeam că intru în pământ.

- Burta ta îmi zice altceva. ~Shisui râzând~
- Nu e amuzant,și nu râde. ~Mishiko~
- Scuze,hai îți fac eu cinste. ~Shisui~
- Dar nu.. ~Mishiko~
- Insist. ~Shisui~
- Of bine. ~Mishiko~

Am rosit in obraji,chiar asta s-a intamplat? Doamne ce amintiri frumoase,nu as vrea sa le uit niciodată. Amintirea se duce iar un sharingan mi-a apărut în fața ochilor. Am vrut să mă apropii dar m-am trezit la realitate.

- Ayume! Mishiko! Mă speriați ce aveți? ~Naruto~

M-am uitat la Ayume care incerca sa se ridice,tremura și transpira. Naruto ne ajuta sa ne ridicam și ne-a condus până în sat.

- Va duc până la clinica. ~Naruto~
- Nu! Este ok ,suntem bine. Ne ducem acasă și o să ne odihnim. ~Ayume~
- Sunteți sigure? ~Naruto~
- Da, mergi in sat toată lumea va fi bucuroasa sa vă vadă. Mai ales Hinata. ~Mishiko~
- Bine,ne vedem mai traziu. Sper sa va faceți bine. ~Naruto~
- Așa vom face,pa. ~Mishiko&Ayume~

Mergeam spre casa lui Ayume și Izuna și ne povesteam ce ni s-a intamplat. E ciudat că amândouă am văzut trecutul nostru dar oare Sasuke și Shisui să contribuie la asta? Sa fi fost ei acele siluete din copac?

Totul pentru răzbunareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum