49

39 8 10
                                    

O adiere ne atrage la toți atenția, o femeie cu parul negru și un bărbat blond au trecut prin fața noastră. Sincer îmi par cunoscuti mai ales pelerina care o poartă femeia.

- Cine sunt ei? Nu i-am mai văzut pe aici. ~Inojin~
- Asta pentru că e Tsuchikagele. ~Boruto~
- Poate se întâlnește cu tatăl tău Boruto. ~Shikadai~
- Hehe... ~Boruto~
- Nu îmi place să aud râsul ăla. ~Asuka~
- Boruto are o idee... ~Yuna~
- Cine are chef de o excursie? ~Boruto~
- Și a început... ~Shikadai~

Planul lui Boruto era sa ne strecuram in biroul tatălui lui și ascultam discuția celor mari. Sincer nu văd ce e așa de interesant la discuțiile adulților iar acum stăm în pe acoperiș și ne uităm pe geam.

- Deci? Cât de rău este în Iwagakure? ~Naruto~
- Nu așa de rău decât crezi,am auzit că doi ninja se ocupa cu asta ~Akane~
- Așa e, Sasuke și Shisui. ~Shikamaru~

Pe ușă intră tatăl lui Inojin vizibil rănit.

- Sai? Ce ai pățit? ~Deidara~
- Lucrurile s-au complicat, îmi pare rău Naruto am dat gres. ~Sai~
- Înseamnă că e timpul să mă alătur si eu. ~Naruto~
- Dar Naruto mâine ai o zi încărcată la birou. ~Shikamaru~
- O să fac o clonă a umbrei să-mi țină locul,voi pleca diseară să mă întâlnesc cu Sasuke și Shisui. ~Naruto~
- Bine atunci Naruto. ~Akane~
- Voi rămâneți aici? Unde e Sayumi? ~Shikamaru~
- Are o misiune cu grupul ei. ~Deidara~
- Peste câteva zile va avea examenul Jounin. Din câte știu tu și Lee ve-ti supraveghea examenul. ~Akane~
- Așa e. ~Shikamaru~

După ce au plecat ei din birou ne-am dat jos de pe acoperiș iar Boruto împreună cu Shikadai și Inojin ne-au condus acasă.

- Mulțumim că ne-ați condus. ~Asuka~
- Pentru puțin, chiar ne place sa venim in vizita in clanul Uchiha. ~Inojin~
- Ne vedem mâine băieți, noapte buna. ~Yuna~
- Sigur, noapte buna. ~Boruto~

Am intrat amândouă în clan iar când am fost aproape de casă ne-am oprit.

- Ne...te gândești la ce mă gândesc si eu? ~Yuna~
- Să mergem după Hokage-sama și să ne găsim tații? Atunci da gândim același lucru. ~Asuka~

Yuna începe să zâmbească și să se uite  spre cerul înstelat.

- Ar fi frumos să-i întâlnim și să ne petrecem timpul cu ei. ~Yuna~
- Și chiar asta o să o facem. Ne întâlnim la poarta clanului la ora 3. ~Asuka~
- Bine,pa Asuka. ~Yuna~
- Pa. ~Asuka~

Intru in casă și mă descălț,din bucătărie iese un miros gustos de mâncare. Urmez mirosul și o văd pe mama aranjând masa.

- Ai venit la timp Asuka. ~Ayume~
- Te ajut cu ceva? ~Asuka~
- Nu scumpo, așează-te la masă. ~Ayume~

M-am așezat la masă și am început să mănânc.

- Ne mama....cum a fost primul tău sărut cu tata? ~Asuka~
- Huh? De ce întrebi asta? ~Ayume~
- Întreb... ~Asuka~
- Păi a fost unul special,dar.. ~Ayume~
- Dar? ~Asuka~

Se ridică de la masă și vine lângă mine lovindu-mi ușor fruntea cu două degete.

- Asta e mai special decât un sărut,vei înțelege când o să te întâlnești cu tatăl tău. ~Ayume~

La început nu am înțeles ceva vrut să zică,am ajutat-o să strângă masa apoi am mers în camera mea și mi-am făcut ghiozdanul. Am luat fotografia cu chipul tatălui meu și câteva kunaiuri,sunt încă în academie și sper că orele cu Kiba-sensei sa dea roade.

Ora 3:

Am ieșit afară pe geamul camerei mele și m-am îndreptat spre marea poartă a clanului, acolo Yuna era sprijinită de perete asteptandu-ma.

Totul pentru răzbunareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum