Sasuke pov:
Situația nu este asa de gravă,eu și Naruto ne-am unit forțele și ne descurcăm bine chiar și Zano ni s-a alăturat în mărimea lui naturala . Puterea celor 6 căi a apărut din nou iar mie mi s-a trezit rinnegan-ul. O dată ce am terminat Zano ne-a pus în spatele lui.
- Hei,ce s-a intamplat? ~Sasuke~
- Ayume e în sat. ~Zano~
- Și nu poate aștepta? ~Naruto~
- A zis că trebuie să ne spună ceva. ~Zano~
- Să mergem dacă e așa urgent. ~Sasuke~Zano a început să alerge cu grijă până am ajuns. Am coborât și am rămas surprins când am văzut că i-a adus la viața pe Shisui,Neji, Kakashi și Itachi apoi mi-am amintit că e un jutsu interzis. Ii prind mâna si o trag spre mine.
- Sasuke,ce e? ~Ayume~
- Ayume nu vreau sa mori. ~Sasuke~
- Nu o voi face,stai calm. ~Ayume~
- Ești unul dintre cei care posedă cele 6 căi? ~Naruto~
- Și eu am descoperit de curând. ~Ayume~
- Oi! Mă bucur că sunteți bine! ~Mikoto~
- Ce este asta? ~Ayume~
- Am uitat să-ți spun! Părinții noștrii au înviat cu edo tensei. ~Mishiko~
- E imposibil. ~Ayume~
- Nu surioara, chiar e adevărat. Sunt părinții noștrii. ~Izuna~
- Ayume! ~Tatsu&Hana~Zâmbesc, după mult timp își întâlnește din nou părinții. Din spate au venit Shisui cu tata și mama care priveau mândrii.
Ayume pov:
Imi curge o lacrimă pe obraz și oftez.
- Voi nu sunteți părinții mei. ~Ayume~
Spun și le bag cate un kunai in burta in fiecare. Aceștia au picat pe jos fără suflare.
- Ayume! Ce te-a apucat!! ~Izuna~
Zice fratele meu tragandu-ma de acolo, toți au rămas mască la acțiunea mea.
- Ayume cum ai putut sa faci asta? ~Shisui~
- Îmi pare rău dar ei nu sunt părinții noștrii. ~Ayume~Mă îndrept din nou spre cele două cadavre inutile la care prostuțul meu frate plânge degeaba. Mă așez lângă el și le extrag in ceafă cate un kunai cu un mic pergament,o dată ce l-am extras aceștia s-au făcut jar.
- Le-ați spus totul despre sat și cum vor acționa? ~Ayume~
- Păi...da... ~Mishiko~Oftez ii fac semn la Kaguya, aceasta își ridică mâna și îi nimerește pe toți cu țărușul.
- Cum e posibil ca Kaguya sa fie aici? ~Naruto~
- E o poveste lungă dar e de partea noastră. Acum.... Mishiko, Shisui, Madara, Itachi,Izuna, Obito și Sasuke urmați-ma nu avem prea mult timp la dispoziție.Toți dau aprobator din cap, înainte să plec am făcut o clonă a umbrei.
- Va las o clonă sa va ajute cu chakara, Sakura o poți invoca pe Katsuyu și să ajuți ceilalți răniți. ~Ayume~
-Am înțeles. ~Sakura~
- În regula, noi vom merge in turnul Uchiha. Hai Zano. ~Ayume~Privesc atentă in jur dar și la luna care e aproape plină. Culoarea ei e neobișnuită era roșiatică și aproape de noi, până aici stăm bine. Mai aveam puțin dar drumul ne este blocat de Kabuto.
- Nu o să te las să-mi strici planul și de data asta. ~Kabuto~
- Kabuto? ~Sasuke& Shisui~
- Uh... Sasuke-kun, Shisui-kun nu mă așteptam să vă alăturați și voi. ~Kabuto~Aceasta a invocat câțiva ninja ANBU dar și posesorii cu cozi.
- Tst! ~Madara~
Toți ne activam sharinganii in mangekyo iar chakara susanoorilor ne-au învăluit.
- E foarte interesant sa vezi puterile celor din clanul Uchiha,mai ales când își unesc forțele. Yugito și Han au atacat primii,Zano mi-a atras atenția și l-am lăsat pe el ce-i drept ne trebuie multa chakara și nu ar trebuii să o folasim. Doar cu o lovitura de coadă Zano a făcut o tornadă iar eu i-am dus într-o altă lume. In fața noastră au apărut Utakata,Akane, Deidara și ceilalți Kage.
CITEȘTI
Totul pentru răzbunare
FanfictionCum e atunci când pierzi pe cineva foarte important? Asta mi se intampla mie,sunt Ayume Uchiha și sunt una din supraviețuitoarea clanului. Prietenii mei Sasuke și Shisui au plecat intr-o noapte din sat pentru a căuta putere și a se razbuna. Acum...