37

42 8 8
                                    

Cu toate că cei doi s-au rugat de noi sa stam in clan am refuzat. În seara aia am stat la apartamentele satului in chirie.

- Arăți ca in prima zi când m-ai invocat. ~Zano~
- Îs hainele mele. ~Ayume~
- Neața Ayume. ~Mishiko~
- Neața. ~Ayume~

Am ieșit în sat pentru a luat micul dejun la restaurantul lui Ichiraku.

- Ayume. ~Konohamaru~
- Hei,ce s-a intamplat? ~Ayume~
- O femeie a intrat în sat și și distruge școala. ~Konohamaru~
- Are părul alb? ~Mishiko~
- Da,o știți? ~Konohamaru~
- Să zicem,hai Ayume. ~Mishiko~
- Konohamaru ai absolvit academia, ești și tu un ninja acum ajuta-i pe cei în pericol. ~Ayume~
- Bine. ~Konohamaru~

Am plătit ai am luat-o la fugă dacă Rioko posedă pe cineva o să explodeze. Ajung în fața academiei unde situația era destul de nașpa,mi-am activat sharinganul încercând să readuc câteva persoane la normal.

- Ne întâlnim din nou. ~Rioko~
- Spune drept care e intenția ta. ~Mishiko~
- Nu ar strica dacă aș face aici locul meu. ~Rioko~
- Amaterasu. ~Ayume~

Atragandu-i atenția cu flăcările Mishiko a reușit să o bage in genjutsu dar a luat-o intr-o altă dimensiune.

Ayume: La naiba! Nu am destula chakara pentru a face rinnegan. Ce fac acum?
- Unul din clanul tău,nu are? ~Zano~
- Ești un geniu. ~Ayume~
- Urcă repede în spatele meu. ~Zano~

Am urcat în spatele lui și a luat-o la fugă în sat, chiar în momente ca astea m-am întâlnit cu ceilalți prieteni. Insfarsit am ajuns la clan și am intrat înăuntru.

- Ce cauți aici? ~Izuna~
- Nu am timp acum Izuna,nu am venit pentru tine. Unde e Madara? ~Ayume~
- Ce e cu mine? ~Madara~
- Am nevoie de tine. ~Ayume~
- Ayume ce faci aici? ~Sasuke~
- Pleca. ~Izuna~ *arucand cu 3 kunaiuri*

Ofteaz și îmi activez sharinganul topind kunaiurile apoi l-am făcut în mangekyo invaluindu-ne in chakara susanoo-lui.

- Ce s-a intamplat? ~Madara~
- Ești posesorul rinneganului am nevoie de tine sa faci o gaura pentru o lume. Mishiko are nevoie de ajutorul meu și repede. Nu am destulă chakara pentru a face rinneganul ~Ayume~
- Bine. ~Madara~
- Ce s-a intamplat cu Mishiko? ~Shisui~
- Și ce lume ziceai că e? ~Madara~
- În cea care a fost al treilea război, Rioko este un experiment pentru renașterea lui Kaguya. ~Ayume~

Cineva mă prinde de mână și mă întorc,era Sasuke și de mâna cealaltă Sakura il ținea.

- Ce e? ~Ayume~
- Venim și noi. ~Sasuke~
- Nu am nevoie de ajutor. ~Ayume~
- Ai zis că nu ai destulă chakara te pot ajuta cu asta. ~Sakura~
- Ați terminat? Pot sa plec sau o găsesc pe Mishiko mă slăbită decât e? ~Ayume~
- Poate sa vina Karin. ~Sasuke~
- Tu nu intelegi că nu am nevoie de ajutorul vostru! ~Ayume~
- Lasa-ti orgoliul, suntem prieteni. ~Shisui~
- Eram. ~Ayume~
- Ayume. ~Madara~

Iesim din clan și ceilalți au ajuns și ei.

- Ayume când ai ajuns? ~Kiba~
- Ayume-chan ce ai pățit? ~Naruto~
- Îmi place a animăluțul tau. ~Tenten~
- Prieteni scuze nu am timp acum. Zano revino la forma ta naturala. ~Ayume~

Zano se face mare și urcăm pe capul lui,Madara face portalul și din el iese Zetsu abia răsuflând.

- Cei din Akatsuki au reînviat? ~Madara~
- Asta e puterea lui Rioko,dar poate sa te și posede deci ai grija. ~Ayume~
- Înțeles,să mergem. ~Madara~

Înainte de a pleca l-am ars pe Zetsu  cu flăcări negre și am extras din el kunaiul care l-a readus la viață. Îmi ridic privirea și respir adânc, sper că Mishiko sa nu fi pățit nimic. Intrăm înăuntru și spre ușurarea mea Mishiko e bine. Aud un sâsâit și scot din buzunar o chestie.

- Doyu? Ce mama naibii? ~Ayume~
- Salut și ție,văd că nu te-ai lăsat de prostii. ~Doyu~
- Nici tu să mă urmărești sau mai bine zis stăpânul tău. ~Ayume~

Sasuke pov:

Ce încăpățânată poate sa fie! Tst ce fac acum? Am căzut pe gânduri pe o bancă,de ce nu mă pot gândii la altceva decât la ea? E clar o iubesc.

- Sasuke-kun​ ești bine? ~Sakura~
- Da, doar mă gândeam la un plan. ~Sasuke~
- A zis că se descurcă nu ar trebuii să ne facem griji. ~Ino~
- Nu le putem lăsa așa,nu se vor descurca și sunt din clanul nostru trebuie sa le ajutam. ~Shisui~
- Va vom ajuta. ~Neji~
- Buna prieteni. ~Deidara~
- Hei când ai ajuns? Ai veni cu Tsuchikagele?
- Da și are grija de Sayumi. ~Deidara~
- L-ai văzut pe Obito? ~Sasuke~
- Sunt aici,ce e cu adunarea asta? ~Obito~
- Fă un portal spre lumea unde era războiul. ~Sasuke~
- Bine,bine. ~Obito~

După ce a făcut portalul am intrat toți înăuntru. Peste tot era foc și praf,cum ar trebuii să le găsim?

- Sasuke-sama. ~Doyu~
- Doyu? Ce s-a intamplat? ~Sasuke~
- Creatura aia e mult prea puternica,îmi pare rău dar mă retrag invoacal pe Aoda. ~Doyu~
- În ce parte sunt? ~Sasuke~
- De nord. ~Doyu~

După ce dispare am mers spre locul indicat. Pe cer se vedeau doar patru lumini. Albastră, neagră, roșie și una albă.

- Acolo ar trebuii să fie. ~Naruto~
- Sakura,Ino,Karin pregătițiva pentru vindecare. ~Shisui~
- Bine. ~Ino~

Totul pentru răzbunareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum