22

61 9 17
                                    

E prea liniște și asta mă deranjează, mi-am lipit spatele de a lui Mishiko așteptând să lovească undeva. Minutele treceau iar tensiunea dintre noi creștea.

- Unde poate fi? ~Naruto~
- Să fi plecat? ~Sakura~
- Nu,e aici. Ii spimp prezenta peste tot. ~Sasuke~

Un mic portal s-a deschis deasupra lui Itachi și Shisui atacandu-i cu țepușe, dar s-au ferit cu susanoo-rile lor.

Un mic portal s-a deschis deasupra lui Itachi și Shisui atacandu-i cu țepușe, dar s-au ferit cu susanoo-rile lor

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Am fost trasă de păr la fel și Mishiko intr-un portal.

- Acolo! ~Naruto~
- Stai! Mishiko! Ayume! ~Shisui~

Când mi-am deschis ochii eram înconjurată de zăpadă. Mă ridic în șezut și am observat că stau pe ceva moale uitandu-ma mai atentă eram pe  Doyu.

- Doyu? Cum de ești așa de mare? ~Ayume~
- Pot sa fiu și mare asta e forma mea normală. Sunteți bine amândouă? ~Doyu~
- Da, mersi. ~Mishiko~
- Unde suntem? ~Ayume~
- S-ar putea sa fie o lume creată de ea, așa că fiți atente. ~Doyu~

Ne-am pus pe spatele lui mergând spre necunoscut.

Sasuke pov:

O căutam pe Kaguya ca un disperat, cine știe unde sunt acum Ayume și Mishiko. Dacă sunt in pericol? Daca nu se vor descurca? Daca nu se vor mai întoarce? Sunt așa de multe întrebări.

- Sasuke ai grijă. ~Obito~

Se pare că Kaguya și-a facut apariția, am făcut un chidori taind-o pe umăr. Totodată a fost lovită și de Naruto Kakashi și Shisui. Din cate ne-a spus Otsutsuki trebuie să îi închidem sharinganul din frunte apoi va dormii o viața eternă.

- Sexy no jutsu! ~Naruto~

Oh nu din nou jutsul ăla anormal pentru un ninja. Când va înțelege odată că nu o să-l ajute cu nimic, in loc sa fie femei erau băieți iar Kaguya i-a picat în plasă. Acum îi momentul, Kakashi s-a teleportat în spatele ei taindui o mână.

- Eton Susanoo Kagutsuchi. ~Izuna&Itachi&Shisui~

Cei 3 i-au tăiat părul lui Kaguya apoi eu și Naruto am mers pe o parte și cealaltă sa o prindem, vrând să scape pe sus Sakura i-a tras un pumn.

Cei 3 i-au tăiat părul lui Kaguya apoi eu și Naruto am mers pe o parte și cealaltă sa o prindem, vrând să scape pe sus Sakura i-a tras un pumn

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Insfarsit s-a terminat, respir ușurat. Kaguya s-a transformat intr-un arbore, și nu o să mai apară prea curând.

- Stai. Ayume și Mishiko încă sunt intr-o lume. ~Sasuke~
- Așa e,ce ne facem acum? ~Shisui~
- Aici cred că va pot ajuta,dar nu prea mai am multă chakara. ~Obito~
- Te ajut eu. ~Sakura~
- Mulțumim. ~Izuna~

Se apropie de Obito și face cele 100 de vindecări,el cautandule in diferite locuri.

- Nu sunt aici. ~Obito~

A mai incercat de câteva ori dar nici Sakura nu va mai rezista prea mult timp.

- Este ultimul pe care il pot face, să sperăm că sunt aici. ~Obito~

Mă uitam după amândouă dar totul era alb imaculat, deoata o marionetă a zburat intr-o parte. Ele trebuie să fie, m-am apropiat împreună cu Shisui și am început să le strigăm.

- Băieți,mai repede nu o mai pot ține mult. ~Obito~

La scurt timp Ayume și Mishiko ne-au văzut și au alergat spre noi, gaura de făcea tot mai mică. La final am prins-o de mână și am traso spre mine, am picat pe spate cu ea peste mine. M-am ridicat puțin pe coate și am imbratisat-o strâns,nu îmi pot explica de ce dar îmi fac atâtea griji pentru ea.

Mishiko pov:

Îmi deschid ochii și am observat că sunt peste Shisui, roșesc și mă dau repede jos dar acesta mă imbratiseaza.

- Ești bine? Te doare ceva? Ai folosit din nou tehnica aia? ~Shisui~
- Sunt bine nu te mai îngrijora atât. ~Mishiko~
- Poți sa te ridici? ~Shisui~
- Daca îmi dai o mână de ajutor,da. ~Mishiko~
- Sigur. ~Shisui~

Zâmbește și cu grijă mă ridică de pe jos, războiul s-a terminat și am răsuflat ușurată. Vrând să calc pe piciorul drept un val de durere mi l-a străpuns. Probabil m-am lovit când m-am bătut cu aceele marionete. Lângă noi a apărut Akane împreună cu Deidara.

- Sunteți ok? ~Akane~
- Dap. ~Ayume~
- S-a terminat? ~Mishiko~
- Acum da. ~Sasuke~
- V-ați descurcat cu acei monștri? ~Naruto~
- Sunt toți la pământ. ~Deidara~
- Izuna! Mishiko! Ayume! ~Tsunade~

Auzindo mi s-a făcut pielea de găină, era nervoasă mult prea nervoasă. I-am dat drumul lui Shisui și am făcut câțiva pași înainte.

- Ne-ați fost de mare ajutor. Dar nu scăpați nepedepsiți! Iar Shisui, Sasuke Obito și Itachi vor plăti mult pentru acțiunile lor! ~Tsunade~
- Dar își doresc sa se întoarcă! ~Ayume~
- Nu putem avea încredere în ei! ~Tsunade~
- Nu e corect! ~Mishiko~
- Mishiko e ok. ~Shisui~
- Nu! Nu e. ~Mishiko~
- Tsunade-sama,au ajutat satul și fără ei nu ne-am fi descurcat așa de bine. ~Ayume~
- Mishiko și Ayume au dreptate. Vreau sa fac și eu o cerere in care Itachi, Shisui, Sasuke și Obito sa se reîntoarcă în sat. ~Izuna~
- Nu pot face astamai ales în momente din astea. Cei 4 vor de-a câteva declarații. ~Tsunade~

Simpteam cum pulsul sângelui îmi bubuia prin vene, strâng pumnul încercând să nu dau drumul lacrimilor. Îmi doresc prea mult ca Shisui să se reîntoarcă în sat, simpteam cum amețesc iar picioarele nu mă mai țineau. Shisui s-a teleportat în spatele meu prizandu-ma chiar la timp.

- Mishiko ești ok? Hei. ~Shisui~

Nu am mai văzut nimic,am simțit cum sunt luată pe sus dar și bătăile ritmatice a lui Shisui. Înainte de a adormii de tot s-a aplecat la urcarea mea și mi-a șoptit cele mai frumoase cuvinte care nu credeam că o să le aud vreodată.

- Te iubesc. ~Shisui~

Totul pentru răzbunareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum