M-am trântit în pat și mă țineam de mână, probabil în zona aia o să mi se facă o vânătaie dar nu îmi pasă. În cameră au apărut Mishiko și Shisui.
- Spune-mi,ce te doare? ~Mishiko~
- Momentan nimic. ~Ayume~
- Îmi pare rău pentru Deidara,a avut un trecut mai nașpa.. ~Shisui~
- Știu. ~Ayume~În cameră a apărut Sasuke destul de bătut, chiar așa de supărat a fost Izuna de trebuia să-l bată?
- Ce ai pățit? ~Mishiko~
- M-am bătut cu câțiva din ANBU... ~Sasuke~
- De ce? Sasuke le faci probleme lui Mishiko și Ayume. ~Shisui~
- Nu e asta. Din câte am vorbit cu Izuna cei din sat cred că Mishiko și Ayume s-au alăturat grupului Akatsuki. ~Sasuke~
- Ce? ~Mishiko&Ayume~
- Și asta nu e nimic, în sat sunt recompense cu noi. Vor să ne distrugă clanul,să nu mai rămână nici un Uchiha. ~Sasuke~
- Poftim? Și Tsunade-sema e de acord? ~Ayume~
- Ordinul nu este pus încă în aplicare. ~Sasuke~
- La naiba! ~Shisui~
- Ar trebuii sa ne întoarcem acasă. ~Mishiko~
- Da. ~Ayume~
- Nu acum, lăsați să se mai calmeze situația. ~Shisui~
- Dar dacă mai stăm doar înrăutățit situatia! ~Ayume~
- Ne trebuie și nouă timp ca să părăsim Akatsuki! ~Shisui~
- Ce? Părăsiți Akatsuki..? ~Ayume~
- Ayume, vor sa se reîntoarcă în sat,iar Itachi la fel. ~Mishiko~Simpt cum inima a bătut cu 2 bătăi în plus, vestea asta e minunată dar daca ordinul va fi făcut o să trebuiască să fugim.. În cameră a apărut Deidara ținut de Tobi, acesta ii trage un pumn in burta apoi de apropie de mine și mă ia de haine ridicandu-ma.
- Zi! Ce ști despre Akane?! Unde e? Scuipă tot dacă nu te omor cu mâna mea! ~Deidara~
- Deidara? Ce dracu ai? ~Sasuke~Il prinde de după gât și il strânge puternic, Deidara îmi dă drumul și pic pe podea. Lângă mine apare Tobi și mă prinde de mână.
- Ayume-sempai ai grijă!! ~Tobi~
Lângă piciorul meu era un păianjen de argilă, sunt trasă și mai aproape de Tobi iar păianjenul a explodat. Mă întorc spre Tobi iar masca lui era pe jumate spartă lăsând la iveală sharinganul.
- Tobi... ~Ayume~
Acesta își pune mâna la ochi și își întoarce capul,e și el un Uchiha cum de nu mi-am dat seama? Sasuke l-a dat afara pe Deidara apoi a venit lângă mine.
- Hei ești bine? ~Sasuke~
- Da.. ~Ayume~
- Tobi, masca ta. ~Mishiko~
- Acum dacă tot m-ați prins ar trebuii să dau cărțile pe față. Cu adevărat mă numesc Obito Uchiha.
- De ce nu ne-ai spus? ~Shisui~
- Nu mi se părea important,am auzit că vreți să plecați. ~Obito~
- Da, cât de curând. ~Shisui~
- Vin-o cu noi Obito. ~Ayume~
- Nu pot, toți din sat cred că sunt mort. ~Obito~
- Mort? De ce? ~Sasuke~
- E o poveste destul de nașpa. ~Obito~
- Ce s-a intamplat cu celălalt ochi? ~Mishiko~
- Când eram mic,eu Kakashi și Rin am fost intr-o misiune cu Minato-sensei. Pe atunci satele nu se înțelegeau intre ele și mai mereu eram atacați. În misiune Rin a fost răpită iar eu cu Kakashi am mers după ea,am luptat împreună cu Kakashi și la sfârșit peștera era pe cale sa se dărâme, multe pietre picau și l-am salvat pe Kakashi. Tot în ziua aia era ziua lui Kakashi și nu i-am luat nimic,așa că i-am dăruit sharinganul meu. ~Obito~
- Cine era Rin? ~Ayume~
- Fata pe care o iubeam,dar a omorat-o Kakashi. ~Obito~
- Trebuia să aibă un motiv destul de bun. ~Shisui~
- Acum câteva luni am aflat că Rin a vrut sa moară deoarece nu a vrut sa fie jinchuuriki. ~Obito~
- Dar ți-ai dorii sa te întorci în sat? ~Mishiko~
- Am avut intenția dar nu m-am dus oarecum am o frică,am vrut să-l omor pe Kakashi fără să-l las să-mi vorbească. Am vrut să mă răzbun. ~Obito~
- E bine acum, când va fi timpul intoarcete cu noi. ~Ayume~
- Ce se va întâmpla cu masca ta? ~Sasuke~
- Va trebui să mă duc la Zetsu să îmi dea alta. ~Obito~
- Ne vei ajuta să scăpăm de aici? Sau să-l punem la pământ pe Pain dacă vrea sa facă un nou război? ~Shisui~
- Am sa incerc. ~Obito~
- Asta însemna că am făcut un pact? ~Sasuke~
- Da,și vă voi ajuta. Pe cuvânt de sharingan. ~Obito~Mă bucur că nu suntem chiar ultimii supraviețuitori, ne ridicăm de pe jos și dăm mână. Asteapta-ne Izuna,ne vom întoarce acasă,de jos s-a auzit vocea lui Konan care il striga pe Obito.
- Tobi!! Avem probleme, Sasori și Hidan sunt in prag de moarte! ~Konan~
- Trebuie sa plec, aveți grijă să îmi spuneți Tobi. ~Obito~
- Bine. ~toti~Pleacă iar noi ne așezăm pe pat, ziua asta a fost plină de încurcături.
Mishiko pov:
Ayume pare foarte îngândurată, oftez și îmi las capul pe perna și inchid ochii. M-am sprijinit cu spatele de corpul lui Shisui și am adormit.
După 4 ore:
Fugeam, fugeam ca o disperată. Cei din sat ma alegau iar toți prietenii îmi spuneau "Monstru" sau "Criminală". Mă împiedic iar în fața mea apare Tsunade destul de supărată,din spatele ei au apărut câțiva ANBU cu Ayume,Shisui,Izuna și Sasuke care abia dacă mai respirau.
- Nu va durea așa de tare. ~Tsunade~
Simpt un gol în stomac și parcă am picat de pe o stâncă,mă trezesc în pat cu o mână pe obrazul meu.
- Ce s-a intamplat Mishiko? ~Shisui~
Vorbea în șoaptă și cu degetul îmi mângâia obrazul. Prezenta lui mă liniștea am respirat adânc si mi-am reglat respirația.
- Ai avut un coșmar? ~Shisui~
Dau din cap și mă uit în ochii lui negri in care mă pierdem, ridică puțin pătura și vine mai aproape de mine. Roșesc, simpt cum circulația sângelui accelereaza iar palmele îmi transpira puțin.
- Orice s-a întâmplat în visul tău să nu îți fie frică,nu uita că sunt aici. ~Shisui~
Vocea lui îmi vibra prin urechi, o lacrimă mi s-a scurs pe obraz și mi-am băgat capul adânc în pieptul lui.
- E ok. Linisteste-te. ~Shisui~
Palma lui mare mă ținea de la spate și cu cealaltă îmi mângâia capul.
CITEȘTI
Totul pentru răzbunare
FanfictionCum e atunci când pierzi pe cineva foarte important? Asta mi se intampla mie,sunt Ayume Uchiha și sunt una din supraviețuitoarea clanului. Prietenii mei Sasuke și Shisui au plecat intr-o noapte din sat pentru a căuta putere și a se razbuna. Acum...