Am terminat de despachetat și ne-am uitat la ceas,ce repede a trecut timpul este 17:45. Ne-am încălțat din nou apoi am ieșit din cameră,am ajuns pe hol unde ne-am întâlnit cu băieții.
- Sunteți gata? ~Shikamaru~
- Da. ~Ayume&Mishiko~Am intrat în sala și ne-am așezat pe scaune ajutandu-l pe Gaara cu documentele. Păreau a fi documente personale despre shinobii din sat și abilitățile lor. Câțiva mi-au atras atenția dar am trecut cu vederea,au trecut 2 ore și am terminat.
- Ce obositor a fost. ~Izuna~
- Va mulțumesc că m-ați ajutat. ~Gaara~
- Nici o problemă. ~Mishiko~Ne-am ridicat de pe scaune iar Gaara ne-a aratat satul,afară era întuneric și adia vântul. Pe străzile satului am observat un grup de copii care se jucau în nisip. Ciudat la ora asta ar trebuii sa fie acasă cu părinții lor. Dintr-un copac sar un grup de ninja atacandu-i pe copii cât și pe Gaara.
- Predați Kazekagele,sau copii vor avea de suferit. ~?~
- Nu prea cred. ~Izuna~Izuna atacă unul dintre ninja iar eu cu Mishiko ne activam sharinganii in mangekyo iar susanoorile noastre ii protejează copii cât și pe Gaara de atacurile lor.
- La naiba, sunteți din clanul Uchiha. ~?~
Au vrut sa fuga dar am aruncat cu un kunai după ei și s-au ferit,asta era și planul. Când s-au întors Izuna i-a băgat în genjutsu, urlau din toți plămânii cu mâinile pe cap.- Acum ce facem cu ei? ~Sai~
- Am să-i chem pe cei din ANBU sa se ocupe cu ei. ~Gaara~Deodată ridica mâna iar nisipul lui ne înconjoară pe toți,pe dinafară erau niște ace subțiri dar cu otravă.
- M... Mulțumim Gaara-sama. ~Fetita~
- Aw ce drăguță ești. ~Ayume~
- Te rog spunemi doar Gaara. ~Gaara~Ne-au zâmbit apoi au plecat spre casele lor. Unul dintre copii mi-a adus aminte de Sasuke, aveau același zâmbet inocent,oare ce face acum? Multe zile m-am gândit la el și la Shisui sper doar că nu sunt morți. Ajungem din nou la apartamente și ne despărțim,azi a fost o zi obositoare. Am făcut un mic dus apoi m-am întins în pat.
- Noapte buna Mishiko. ~Ayume~
- Noapte buna Ayume. ~Mishiko~Dimineața:
Este dimineață din nou iar eu și Mishiko ne-am plimbat puțin prin sat. În după amiaza asta trebuie să plecam oarecum m-am obișnuit aici dar tot mai bine e acasă. Suntem în fața ușii Kazekagelui și intrăm, înăuntru erau Temarii și Shikamaru destul de apropiați dar cu nasul în câteva documente. Fac pariu pe orice că ăștia doi o să fie un cuplu.
- Ce faceți aici? ~Mishiko~
- Vorbeam despre examenele chiunin din anul asta. ~Shikamaru~
- Sunteți reprezentanți? ~Ayume~
- Cam așa. ~Temari~
- Pai bafta, Temari îți zic de acum că Shikamaru este un leneș. ~Ayume~
- Mi-am dat și singura seama. Îmi amintesc când eram mici l-am salvat de fata cu flautul. ~Temari~
- Ce problematic că îți amintești de asta acum. A trecut destul de mult de atunci nu mai sunt copilul de atunci. ~Shikamaru~
- Mai vedem noi. ~Mishiko~
- Gata cu vorbele,Ayume Mishiko sunteți gata sa plecam? ~Shikamaru~
- Da da, suntem gata domnule Nara. ~Ayume~
- Faci mișto de mine? Mishiko mă ia peste picior? ~Shikamaru~
- Nu....doar puțin. ~Mishiko~Amândouă am inceput sa radem și am luat-o înainte, Shikamaru îți țin pumnii. Ne-am luat ghiozdanele din camera și am mers la poarta cea mare a satului. Numai când mă gândesc că trebuie iar sa mergem 7 ore prin desert și căldură mi se face rău. Îmi place să fie cald afara dar nici chiar așa de exagerat.
- Oi, Mishiko, Ayume. Veniți aici. ~Izuna~
Ne face cu mana și alergam spre el, lângă el era un tip brunet dar cu parul foarte scurt,mai pe scurt un urât.
- Ayume, Mishiko el e Daimaru. ~Izuna~
- Buna. ~Daimaru~
- Buna. ~Mishiko&Ayume~Temari și Shikamaru ne-au ajuns din urmă vorbind puțin și cu Gaara, Daimaru ne-a tras de mâini și s-a ascuns în spatele nostru. Ce naiba are?
- Ce s-a intamplat? ~Mishiko~
- Pai....vedeți...eu o iubesc pe Temari dar îmi e frica să-i zic in fața. ~Daimaru~
- Ce poate să îți facă? Doar nu te omoară. ~Ayume~
- Știu dar daca ea nu vrea,nu vreau sa stricăm și relația noastră de prietenie. ~Daimaru~
- Pai grabestete să-i spui până nu este luată de cineva. ~Izuna~
- Mersi că mă ajutați. ~Daimaru~
- Gașca trebuie sa plecam. ~Shikamaru~Le-am făcut cu mâna apoi am părăsit satul. Abia aștept să ajung acasă și să mă trântesc in canapeaua din sufragerie.
- Ști că nu are șanse,nu? ~Mishiko~
- Despre ce vrei sa zici? ~Ayume~
- Ști tu.... Temari....Daimaru... ~Mishiko~
- Am văzut și eu asta,dar îmi este puțin mila de bietul băiat. Dar Temari i-ar sta mult mai bine cu Shikamaru. ~Ayume~
- Îmi place că avem aceleași gusturi. ~Mishiko~Zâmbim amândouă iar Sai vine din spatele nostru și ne pune mana de după gât.
- Ce barfiti? ~Sai~
- Nu bârfim, vorbim și noi ca între fete. ~Ayume~
- Aha am înțeles. Ce ziceți daca fac 5 tigrii? Așa vom ajunge mai repede in Konoha. ~Sai~
- Buna idee Sai. ~Shikamaru~Își i-a pergamentul din spate și desenează 5 tigrii apoi aceștia prind viață. Ne punem in spatele lor o iau la fugă până la poarta cea mare din satul nostru
CITEȘTI
Totul pentru răzbunare
FanfictionCum e atunci când pierzi pe cineva foarte important? Asta mi se intampla mie,sunt Ayume Uchiha și sunt una din supraviețuitoarea clanului. Prietenii mei Sasuke și Shisui au plecat intr-o noapte din sat pentru a căuta putere și a se razbuna. Acum...