25

59 8 12
                                    

Melodia s-a oprit iar eu m-am așezat din nou la masă, Obito a mers împreună cu Kakashi să vorbească despre diferite lucruri. Îmi rezem capul in podul palmei și mă uitam spre Akane și Deidara care se prosteau,ce viața minunată au. Dacă s-ar scrie o carte despre ei doi in ipostaze Kakashi-sensei ar fi primul care o cumpără.

- Bună Ayume.~Daimaru~

M-am întors spre el și am dat mâna cu el,nu s-a schimbat deloc.

- Hei, ce-i cu tine aici? ~Ayume~
- Te-am văzut singură și am vrut sa te acompaniez. ~Daimaru~

Trage un scaun și il pune aproape de mine, mult prea aproape. Temari avea dreptate despre comportamentul lui Daimaru.

- Cum e cu Temari? ~Ayume~
- I-am spus ce simpt pentru ea, dar m-a refuzat. ~Daimaru~
- Îmi pare rău să aud asta. ~Ayume~
- E ok, acum plac pe alt cineva. ~Daimaru~
- O cunosc? ~Ayune~
- Păi,e in fața mea. ~Daimaru~

Scuip toată apa din gură inecandu-ma,mă ia de mână și mi-o sărută gentil.

- Daimaru, încetează. Nu pot fi cu tine nu am aceleași sentimente. ~Ayume~
- Măcar hai sa incercam, eu sunt singur tu la fel poate creăm ceva. ~Daimaru~
- Nu scuze. ~Ayume~

Dau sa plec dar sunt trasă de mână lui,mă rugam de el sa mă lase în pace dar exagera destul de mult.

- Daimaru te rog încetează. Vreau sa fim prieteni, nimic mai mult. ~Ayume~
- Dar eu nu pot, înțelege că te plac. Și îți voi demonstra. ~Daimaru~

Vrea să mă sărute dar mă smucesc din strâmtoarea lui și încep să alerg prin sat. Ah ce mă enervează că nu știu locul,la scurt timp am zărit un parc și am mers în el. Cred că e parcul unde Akane și Deidara au făcut cunoștință, m-am plimbat puțin apoi m-am pus pe un leagăn.

Mishiko pov:

Când melodia s-a oprit Shisui m-a luat de mână și am mers din nou la masă dar de data asta a insistat să stau pe piciorul lui.

- Ați obosit. ~Akane~
- Puțin. ~Mishiko~

Din spatele ei a venit Deidara care a imbratisat-o.

- E destul de târziu nu vreți să veniți la noi diseară? ~Deidara~
- Bine. ~Shisui~
- Dar Ayume unde e? ~Akane~
- Trebuia sa fie la masă,uh uitel pe Sasuke poate știe el. ~Mishiko~
- Ce ai pățit frate? Arăți de parcă te-a călcat terenul. ~Shisui~
- Da, unul cu parul roz. E groaznică, poate îmi vor fi amputate picioarele. ~Sasuke~
- Ai vazut-o pe Ayume? ~Mishiko~
- Ultima dată dansa cu Obito. ~Sasuke~
- O căutați pe Ayume? ~Sai~
- Ști unde e? ~Mishiko~
- Când vorbeam cu Ino am observat-o vorbind cu Daimaru apoi cred că a plecat. ~Sai~
- Mersi Sai, sper sa vă țină. ~Mishiko~
- Mers...Ce? ~Sai~

M-am ridicat de pe piciorul lui Shisui și il căutam pe Daimaru cu privirea.

- Cine e Daimaru? ~Sasuke~
- Un idiot din Sunagakure. ~Mishiko~
- Vrei sa zici cel mai pervers. Se îndrăgostește la minut de orice fata. ~Akane~
- Iubit-o s-a dat la tine​? ~Deidara~
- Da, când am avut o misiune pe acolo. ~Akane~
- O să-i dau sa mănânce din arta mea,hai Sasuke la mormologul ăla. ~Deidara~

Ii pune mâna pe umăr apoi plecă spre Daimaru,de ce am un presentiment prost în legătură cu ce va urma?

- Hai sa mergem și noi,cine știe ce vor face. ~Shisui~
- Da așa e. ~Mishiko~
- Dei pui așteptă! Nu fă o prostie. ~Akane~

Am mers la masa lui Daimaru unde Deidara și Sasuke deja ii interoga,în felul lor. Un șarpe de-a lui Sasuke il strângea pe un scaun iar Deidara a făcut mici păianjeni care s-au urcat pe fața lui.

- Nu credeți că exagerați? ~Akane~
- Ce? Asta? E doar o joacă iubito. Încă nu sunt serios. ~Deidara~
- Lasatil puțin. ~Mishiko~

Mă apropii de el și îi dau jos câțiva păianjeni de pe fața.

- Unde este Ayume? Ultima dată cu tine era. ~Mishiko~
- Mishiko, salvatoarea mea. Îți sunt recunoscător! ~Daimaru~
- Nu mă joc, spune unde e. ~Mishiko~
- Ce contează? Mishiko nu vrei sa mergem împreună la un restaurant și îți iau tot ce vrei. Poate o să fim și ceva.. ~Daimaru~
- Și începe... ~Akane~

Se apropie de mine și îmi ia mâna intra a lui punand-o pe pieptul lui.

- Asta e ce simt pentru tine. ~Daimaru~

O mână s-a încolăcit in jurul taliei mele și m-a ridicat de lângă el, era Shisui destul de serios. Sasuke il ia de haine și il scutură bine.

- Zi! Unde e! ~Sasuke~
- A luat-o​ la fugă când am vrut să o sărut. ~Daimaru~
- Ce? ~Mishiko~

Sasuke l-a băgat în genjutsu iar Deidara a făcut un păianjen care s-a strecurat în pantalonii lui.

- Katsu! Măcar acum nu mai ai cu ce sa impresionezi fete. ~Deidara~

Am mers în oraș unde ne-am despărțit în grupe pentru a cautao, Deidara cu Sasuke iar eu cu Shisui și Akane.

Sasuke pov:

La naiba, poate fi oriunde. Nu conosc nimic pe aici și mă gândesc că și ea s-ar putea pierde. M-am oprit din alergat și m-am așezat în genunchi.

- Ce naiba faci? Se întunecă iar străzile de aici nu sunt așa de singure. ~Deidara~
- Kuchiyose no jutsu!~Sasuke~

La scurt timp a apărut Doyu, puteam să-l chem și pe Aoda dar ar distruge prea multe case și mi-a ajuns sa plătesc pentru probleme.

- Sasuke-sama,ce sa mai fac de data asta? ~Doyu~
- Gaseste-o pe Ayume. ~Sasuke~
- Ai pierdut-o din nou sau iar mă puneți sa o spionez? ~Doyu~
- Oo. ~Deidara~
- Nu! Doar caut-o. ~Sasuke~

Am inceput din nou să alergăm după Doyu care mergea destul de repede. După am ajuns intr-un parc micuț.

- Știu zona asta, aici am făcut cunoștință cu Akane. Hai. ~Deidara~

Mă uitam in toate părțile după ea apoi am observat-o pe un leagăn inconjurata de niște copii.

- Văd că este destul de populară printre puștii de academie. Te aștept la ieșirea din parc. ~Deidara~
- Bine. ~Sasuke~

L-am văzut pe Doyu apropindu-se de ea incolacindu-se de mână ei.

- Woa cum e sa fi erou? ~Baietel~
- Când o să fiu mare vreau sa fiu la fel de puternică ca tine. ~Fetita~
- Dacă muncești din greu o să reușești. ~Ayume~
- Ce e cu șarpele de pe mână ta? ~Baiat2~
- Sasuke..~Ayume~

Se întoarce cu spatele și mă observă, îmi zâmbește apoi câțiva copii din spre mine și mă iau de mână. Nu știam ce să fac,nu știu cum să mă comport cu unul.

- Dacă e și Sasuke înseamnă că este și Naruto. ~Fetita~
- Dar tot mai buni sunt din clanul Uchiha. ~Baiat2~
- Dar Naruto il are pe 9 cozi. ~Fetita2~
- Hei nu vă certați,toți suntem eroi chiar și părinții voștri care au luptat. ~Ayume~
- Ne,ne, Sasuke e iubitul tău? ~Fetita~
- Ce? Suntem doar prieteni. ~Ayume~
- Care și-a facut griji că ai dispărut. ~Sasuke~
- Scuze doar că .. ~Ayume~
- Știu,am auzit de la Daimaru. ~Sasuke~

Am stat cam mult la povesti și fac pariu că Deidara mă înjură.

- Ayume cred că e timpul sa plecăm, ceilalți ne aștepta. ~Sasuke~
- Uh, bine. ~Ayume~

Mă ridic de pe leagăn și o ajut să se ridice, înainte să plecăm copii ne-au îmbrățișat stran cam prea strâns pentru vârsta lor. Ne-am luat rămas bun de la copii apoi am luat-o de mână până la ieșirea din parc.

- Credeam că o să vă mance copii ăia dacă mai stateati mult.~Deidara~
- Ceilalți nu au ajuns? ~Sasuke~
- Ne aștepta acasă, deci hai. ~Deidara~

A făcut o pasăre din argilă apoi am mers spre casa lor.

Totul pentru răzbunareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum