Μπήκα μέσα στο σπίτι ενώ άκουγα δυνατές φωνές από το σαλόνι.Με μύτες ανέβαινα τα σκαλιά με προορισμό το δωμάτιο μου.
-"ήρθες επιτέλους"
Γύρισα και είδα εναν θυμωμένο μπαμπά.Όχι το καλύτερό μου.
-"Εμένα περιμένατε?"
-"εσύ λείπεις απο το πρωι"
-"είχα βγει μια βόλτα και συνάντησα την Νικόλ στο δάσος και.."
-"Στο δάσος?Ξέρεις ότι είναι επικίνδυνο μέρος Ελίνα"
-"χαλάρωσε μπαμπά..μέρα είναι όχι βράδυ"
-"και τότε μέρα ηταν"φώναζε
Δεν μίλησα.Ήξερε πόσο πολύ δεν ήθελα να το θυμόμουν.
Ανέβηκα γρήγορα πάνω στο δωμάτιό μου.Έκλεισα την πόρτα και πήγα στο μπάνιο.
Κοιτάχτηκα στον καθρέφτη.
Ήσουν μικρή Ελίνα,ήσουν μικρή.Έχουν περάσει χρόνια για χρόνια.Δεν θα επιστρέψει.
Ουφφ..
Αυτό ήταν.Άσχετα αν θυμάμαι ακόμη την τρομαχτική του όψη, προσπαθώ να μην ταράζομαι.
-"Ελίνα"φώναξε η Μαίρη.
-"μπες"
Μπήκε μέσα και το χαμόγελό της φώτισε το δωμάτιο.
-"Συγγνώμη που δεν ήρθα να χαιρετήσω αλλά είμαι πολύ κουρασμένη"
-"Ανησυχήσαμε ξέρεις"είπε και κάθισε στο κρεβάτι μαζί μου.
-"Συγγνώμη...μια βόλτα είχα πάει"
Με κοίταξε έντονα και ήξερε πόσο απροστάτευτη ήμουν.Από τότε ο μπαμπάς μου πρόσταξε να περικυκλώνουν το σπίτι φρουροί κάθε λεπτό της μέρας.Όταν ήρθαμε φυσικά.
-"Έμαθα πως σήμερα είχες μια ατυχή στιγμή με την Χεϊλι"
-"ναι..σχετικά με αυτό"
-"μην απολογηθείς..δεν χρειάζεται.Μερικές φορες είναι αλαζωνική και πεισματάρα.Μπορεί εγώ να φταίω σε αυτό γιατί της επέτρεψα να έχει οτιδήποτε ήθελε.Απλά..προσπάθησε να είστε καλες φίλες αν όχι αδελφές.Θα κάνει καλό και σε εσάς και στην οικογένεια"
-"δύσκολο αλλά..κάτι θα κάνω"
Μου χαμογέλασε αχνά.
-"έλα τώρα να παραγγείλουμε τίποτα"
-"έρχομαι σε λίγο.Παραγγείλτε εσείς"
-"ωραία.Μην αργήσεις"είπε και έφυγε απο το δωμάτιο.
Έπεσα με την πλάτη στο κρεβάτι.
Άνοιξα το λάπτοπ μου και είδα ένα μύνημα στο Facebook.
"Ο Τομ μου ζήτησε να πάω σπίτι του σήμερα γιατί θέλει να μου κανει μια έκπληξη.Τι να φορέσω?"έλεγε η Νικόλ.
"Χμμ..φόρα το μπλε τζιν με το καρό κόκκινο πουκάμισο.Μην ξεχάσεις να κάνεις μπάνιο"της απάντησα.
"Λες σήμερα να.."
"Δεν ξέρω..Αν πραγματικά θες τότε κάντο"
"Δεν θέλω.Μήπως όμως η έκπληξη να είναι αυτό?δεν είμαι έτοιμη"
"Τότε μόλις φτάσεις δείξτου με τρόπο οτι δεν θες"
"Πφφ..θα δω.Φιλάκια Έλι,καλή επιτυχία"
"Τι εννοείς?"
Δεν την πρόλαβα γιατί είχε ήδη κάνει αποσύνδεση.
Καλη τύχη?
Εγώ?Εκείνη την χρειάζεται.
Τέλος πάντων.
Αποκοιμήθηκα μετά απο λίγο έτσι όπως καθόμουν στο λάπτοπ.Την ησυχία όμως διέλυσαν μουσικές από το διπλανό δωμάτιο,χαχανητά και..έχε χάρη.
Σηκώθηκα και πήγα στο χωλ.Μόλις έφτασα στην πόρτα ήθελα να μην είναι αυτό που νόμιζα ότι θα είναι μόλις ανοίξω.
Την άνοιξα και..η Μπρίτζετ είχε γυρίσει.
Διπλό το κακό!..
------------------------------------------------
Γεια σας και παλι.Ενα σκοτεινό παρελθόν κρατάει πίσω την Ελίνα και υπάρχουν "φιλοι" που δεν είναι τελικά τόσο φιλοι όσο πιστεύαμε.Ποια είναι η Μπρίτζετ και τι κακό θα προκαλέσει στην ζωή της Ελίνας?
Στο επόμενο οι απαντήσεις..
-----------------------------------------
Αν σας άρεσε αυτό το κεφάλαιο πατήστε αστεράκι για να ξέρω αν σας αρέσει και αν όχι αν μπορω να αλλάξω κάτι για να σας αρέσει..τα λέμε💘
YOU ARE READING
~Η Απαγωγή~(Ποιος είπε πως ο έρωτας έρχεται μόνο σε καλές συνθήκες;)
Random~Η Ελίνα,ένα 17χρονο κορίτσι,μετακόμισε πρόσφατα με τον αδελφό της στο Μπέιταουν της Αμερικής για να ζήσουν με τον πατέρα τους. Τα άφθονα χρήματα που έχουν θα τους γίνουν απειλή αλλά πρωταγωνίστρια στην απειλή αυτή,θα είναι η ίδια! ...