Αλλη μια βαρετή μέρα που είμαι αναγκασμένη να περάσω.Γιατί να ζω έτσι?
Καθόμουν με κλειστά τα μάτια κάτω απο το πάπλωμά μου κανοντας ταυτόχρονα σκέψεις για τρόπους αυτοκτονίας.
-"Ελίναα"φώναξε ο Γιώργος εισβάλλοντας στο δωμάτιό μου.
-"Σήκω Ελίνα"συνέχισε επίμονα χοροπηδώντας πανω μου.-"Τι θες?"είπα βγάζοντας το κεφάλι μου εξω.
-"επιτέλους"ψιθύρισε
-"Θα βγεις σήμερα;"-"Δεν ξέρω γιατί?"του είπα λιτά.
-"Γιατί θέλω να καλέσω την Λουσίντα εδώ και πιθανόν θα είσαι μονο εσύ στο σπίτι αν εξαιρέσουμε την Γκρέτα"
-"και θες να με ξεφορτωθείς"συμπλήρωσα
-"Ακριβωως!Τα πιάνεις γρήγορα βλέπω"
-"Αν συνεχίσεις όχι μονο θα μείνω σπίτι αλλά θα είμαι και πανω απο το κεφάλι σας συνεχώς"του είπα βάζοντας το δάχτυλό μου μπροστά στην μύτη του.
-"Εσκασαα"φώναξε όταν έφευγε από το δωμάτιο.
Έβαλα παλι το κεφάλι μου μέσα στο πάπλωμα.
-"Ααα.Επίσης ο Θάνος είναι κάτω"είπε και πετάχτηκα πάνω.
-"Γιατί δεν το είπες πιο πριν ρε βλαμμένο?"φώναξα και άρχισα να ντύνομαι.
Φόρεσα ένα τζιν μπλε με 2 σκισίματα στα γόνατα, μια μπλούζα λευκή μακρυμάνικη και το μπλε μου το τζακετ,μιας και μπήκε Νοέμβρης.
Κατέβηκα κάτω και στο σαλόνι ηταν ο Θάνος με τον Γιώργο.Έπεζαν Fifa.Δηλαδή έλεος αυτά τα αγόρια με την μπάλα.Η μονη ομάδα πλάκα πλάκα που αξίζει είναι η Μπαρτσελόνα.Και η ΑΕΚ για την Ελλάδα.Δεν θελω haters.
-"Ελιι"αναφώνησε μόλις με είδε.Δηλαδή μετά απο μερικά λεπτά.
-"Θανοο"είπα και εγώ και τον πλησίασα όταν σηκώθηκε απο τον καναπέ αφήνοντας το παιχνίδι του στη μέση. + 1 πόντος.
-"Τι κάνεις? με ρώτησε με ενα πλατύ χαμόγελο.
-"Εγώ μια χαρά είμαι,εσύ τι κάνεις εδώ"είπα με ένα ηλίθιο χαμόγελο.
-"Ήρθα να πάρω την ζακέτα της Νικόλ γιατί θα βγει σήμερα και την ήθελε"
-"Αα"είπα λίγο απογοητευμένα κοιτάζοντας αμήχανα το πάτωμα.
-"Και εννοείται για να..σε δω"συμπλήρωσε
-"Αα"είπα ξανά αλλά αυτή τη φορά με ενθουσιασμό.
-"Θα ξεράσω"είπε ο Γιώργος ο οποίος τόση ώρα μας κοιτούσε σαν να έβλεπε σαπουνόπερα.
YOU ARE READING
~Η Απαγωγή~(Ποιος είπε πως ο έρωτας έρχεται μόνο σε καλές συνθήκες;)
Random~Η Ελίνα,ένα 17χρονο κορίτσι,μετακόμισε πρόσφατα με τον αδελφό της στο Μπέιταουν της Αμερικής για να ζήσουν με τον πατέρα τους. Τα άφθονα χρήματα που έχουν θα τους γίνουν απειλή αλλά πρωταγωνίστρια στην απειλή αυτή,θα είναι η ίδια! ...