#29

505 46 12
                                    

-"Εσύ"αναφώνησα ίσα ίσα να με ακούει.

-"Τι?"είπε και σούφρωσε τα φρύδια του.

-"Εσύ"είπα πιο δυνατά.

-"Τι εγώ?"φώναξε και εκείνος

Κοίταξα άλλου και έπειτα τον ξανά κοίταξα με άλλο βλέμμα.Με ένα βλέμμα θυμωμένο.Άρχιζα να κοιτάω θολά.Κυριολεκτικά και μεταφορικά.Τα χέρια μου είχαν γίνει δυο γροθιές και λαχταρούσαν απεγνωσμένα να δείξουν τις ικανότητές τους γενικά σε ένα πρόσωπο,ειδικά στο δικό του.

-"Είσαι απίστευτος"φώναξα μισητά και σηκώθηκα όρθια.

-"Αυτό ήθελες να πεις ότι είμαι?Η ιδέα ότι ίσως το ξέρω δεν σε έκανε να πεις κάτι που δεν ξέρω?"είπε και τον κοίταξα με περισσότερο θυμό.

-"Εσύ είσαι εκείνος που με φλέρταρε στο γυμναστήριο τότε.Που μου έκανε τα γλυκά ματάκια και μου χαμογελούσε με αυτό το σατανικό,όμορφο και...απερίγραπτα σέξι χαμόγελο.."έχασα τα λόγια μου όταν αυτό το χαμόγελο επανεμφανίστηκε.

-"Αυτό το χαμόγελο?"έλεγε καθώς με πλησίαζε.Ένα βήμα προσέγγισης δικό του ήταν ένα βήμα διαφυγής δικό μου.

-"Ν-ν-αι...Α-αυτό"έλεγα τραυλίζοντας.Γιατί τραυλίζω μόνο σε αυτόν?Και την πρώτη φορά που τον είδα τότε στο γυμναστήριο,πάλι τραύλισα ύστερα από πολλά χρόνια.

-"Μην με πλησιάζεις"πρόσταξα αλλά μάταια.

-"Ώπα..και διαταγές?"είπε ξαφνιασμένος ενώ συνέχιζε να πλησιάζει επικίνδυνα,μέχρι που το σώμα μου συγκρούστηκε με τον τοίχο.Πριν προλάβω να φύγω,με εγκλώβισε ανάμεσα στα χέρια του που στερεώνονταν με δύναμη τον τοίχο.Είχε κρατήσει ωστόσο μια απόσταση στα σώματά μας.Εγώ να έχω γίνει ένα με τον τοίχο πίσω μου και εκείνος να εμποδίζει ακόμη και τον αέρα που θέλω να αναπνεύσω.Ήμουν κλεισμένη από παντού.Τόση ώρα απέφευγα τη ματιά του κοιτάζοντας το έδαφος με προσήλωση.

-"Φοβάσαι?"είπε ψιθυριστά.

Δεν απάντησα.Ούτε τον κοίταξα.Βλέποντας την αντίδρασή μου,σήκωσε το δεξί του χέρι και άγγιξε απαλά με τα ακροδάχτυλά του το μάγουλό μου.Όλο μου το σώμα τότε αναρύγισε.Οι τρίχες των χεριών μου είχαν σταθεί όρθιες και ένας κόμπος στο λαιμό μου εμπόδιζε να αναπνέω ακόμα περισσότερο.Με πλησίαζε αργά αργά μειώνοντας την βασανιστική απόσταση μεταξύ μας.Τον ένιωθα να κατεβαίνει μιας και είναι αρκετά πιο ψηλός από εμένα.Με την άκρη του ματιού μου είδα τα χείλη του.Έρχονταν αργά αργά προς το μέρος μου αλλά εγώ τρομοκρατημένη από το συναίσθημα που μου προκαλούσε η σκηνή αυτή,δεν έκανα απολύτως τίποτα.Η αλήθεια είναι πως για κάποιον παράξενο και ταυτόχρονα αηδιαστικό λόγο,ήθελα να με φιλήσει.Ήταν απίστευτα όμορφος.Λίγο πριν πραγματοποιηθεί η ανήκουστη επιθυμία μου όμως, σταμάτησε.Κρύος αέρας από απογοήτευση με έλουζε σε όλη τη διάρκεια αυτής την αναμονής.Γέλασε πνιχτά και έκανε την τριών εκατοστών απόστασή μας,10 εκατοστά και όλο και μεγάλωνε.

-"Με θες"είπε σίγουρος και γέλασε πάλι παιχνιδιάρικα.

Το μυαλό μου επανήλθε στην πραγματικότητα όταν άκουσα αυτό που και εγώ η ίδια δεν ήθελα να πιστεύω.Σήκωσα το βλέμμα μου γεμάτο απέχθεια και τον κοίταξα μέσα σε αυτά τα μαύρα από κόλαση μάτια του.

-"Ορίστε?Πολύ ψώνιο μας βγήκες τελικά εσύ.Τι δηλαδή?Επειδή είσαι φαινομενικά κούκλος σημαίνει πως πεθαίνουμε και για τα φιλιά σου?Έχεις πολύ μεγάλη ιδέα για τον εαυτό σου φίλε μου"Έφτυνα την κάθε λέξη με σιγουριά για το τι πίστευα.Δεν αρνούμαι.Είναι θεός.Μαύρα μαλλιά και μαύρα μάτια σχιστά,με απίστευτες γωνίες και σαρκώδη χείλη.Ότι θέλει μια γυναίκα είναι.Αλλά όχι.Δεν θα του χαρίσω την ικανοποίηση που ψάχνει με το να με βασανίζει έτσι.

-"Καλώς"είπε και έβγαλε τα χέρια του από τον τοίχο.Με άδειο βλέμμα από οποιαδήποτε συναίσθημα μπορούσε να δείξει,έφυγε και πήγε στην κρεβατοκάμαρά του.Και κάπως έτσι με άφησε σύξηλη στον τοίχο να στέκομαι.Με ένα παράπονο κατευθύνθηκα προς τον καναπέ και ξάπλωσα.Δεν μπορούσα να κοιμηθώ αρχικά αλλά σύντομα ο ύπνος με πήρε με το μυαλό μου να δημιουργεί διάφορα σενάρια δολοφονίας για τον τύπο αυτό.

-------------------------------------------------------

Νέο κεφάλαιο με το τέλος των εξετάσεων.Επιτέλους καλοκαίρι για όσους τελείωσαν τώρα και καλή επιτυχία σε όσους αρχίζουν.👓🏖

Βλέπουμε λοιπόν οτι η υπόσχεσή μου τηρήθηκε με την επιστροφή του κούκλου από το γυμναστήριο όσοι τον θυμόσαστε.Μια σπίθα υπάρχει ανάμεσά τους αλλά δεν ξέρουμε ακόμη αν εξελιχθεί σε φωτιά ή...στάχτη😏

Τα λέμε στο επόμενο🌴

~Η Απαγωγή~(Ποιος είπε πως ο έρωτας έρχεται μόνο σε καλές συνθήκες;)Where stories live. Discover now