34

489 46 2
                                    

-"Περάστε.."είπε ο ένας από τους δύο άντρες της πόρτας.

Πήρα μια βαθιά ανάσα και με τον Στέφαν να με κρατάει από το μπράτσο,μπήκα μέσα.

Με μία λέξη...χλιδή.Πολυέλαιοι κρεμασμένοι από παντού.Μεγάλες σκάλες χρυσές με εκρού κορδέλες.Όλα στα χρώματα τα φωτεινά ήταν.Πόσα άραγε πτώματα είχε σκοτώσει για να βγάλει χρήματα και να φτιάξει όλο αυτό ο Μεγάλος?Πολλά φαντάζομαι.

Κοίταξα αγριεμένη τον Στέφαν και ξαναγύρισα προς τις σκάλες.

-"Εσείς πρέπει να είστε η Ελίνα"ακουσα μια φωνή από δίπλα μου και γύρισα να δω.Ήταν ένας κύριος ντυμένος στα μαύρα.Φαινόταν καλούλης αλλά με αυτούς που έχω μπλέξει,κανένας δεν διαφέρει.

-"που ξέρετε το όνομά μου?"είπα και απέφυγα την χειραψία του.

Νευρίασε μάλλον με αυτή μου την κίνηση και κοίταξε για λίγο βαθιά μέσα στα μάτια μου με νόημα.

-"Ακολούθα με"

-"Είχα άλλη επιλογή?"είπα ειρωνικά και ο Στέφαν με έσφιξε περισσότερο για να με κάνει να πονάω.

Τον ακολούθησα τον γεράκο στο πίσω μέρος του σπιτιού λογικά.Το σπίτι εν τω μεταξύ ήταν άδειο.Ούτε υπηρέτριες δεν είχε κάτι που θα σου φαινόταν αναμενόμενο να έχει ένα τέτοιο σπίτι.Τι?Το καθαρίζει ο Μεγάλος με πανάκι και στα τέσσερα?Θα έχανε ο κόσμος πάση ιδέα για το άτομό του.

Κατεβήκαμε σε ένα υπόγειο.Εκτός από τον Στέφαν να με συνοδεύει,ήρθαν εκείνη την στιγμή και άλλοι 3 από πίσω.

Καλά ρε παιδιά.Τόσο επικίνδυνη έγινα πια?Από την μία μου άρεσε βέβαια γιατί μπορούσα να κάνω διάφορες πλάκες.
Όπως να κοιτάζω τους μπράβους και να τους γρυλίζω κάνοντας αυτή ένα βήμα πίσω.Ήθελα να γελάσω τόσο πολύ αλλά θα κατέστρεφα την φήμη μου.Δάγκωνα την γλώσσα μου απαλά για να μην με πιάσει υστερικό γέλιο.

Φτάσαμε σε μια πόρτα σιδερένια και ο γεράκος μπήκε μέσα ενώ εμείς περιμέναμε ακόμη έξω.

Γυρνώ στον Στέφαν.

-"Και τώρα?"του λέω με ένα χαμόγελο.

Με αγριοκοίταξε με την άκρη του ματιού του.

-"Εγώ φταίω που ρώτησα"είπα ίσα ίσα να με ακούσει και γύρισα προς έναν από τους άλλους άντρες.Δεν φορούσαν μάσκες.

-"Γιατί δεν φοράτε μάσκες?"

Δεν απάντησε.

-"Ξέρεις ότι έτσι μπορώ μόλις φύγω να σας ψάξω και να σας βρω..Έτσι?"

~Η Απαγωγή~(Ποιος είπε πως ο έρωτας έρχεται μόνο σε καλές συνθήκες;)Where stories live. Discover now