#14

651 56 7
                                    

-"παιδιά,γιατί είστε έτσι?"ρώτησε η Νικόλ.

-"Τίποτα"
"τίποτα"είπαμε ταυτόχρονα με τον Θανο.

-"Ελινα.."είπε περιμένοντας απάντηση.

Τώρα να της το πω?Αν της το πω,θα φαει αποβολη επειδή θα τον σκοτώσει.

Θα της το πω.

-"Ο..τομ!"

-"ναι.."είπε και έκανε νόημα να συνεχίσω.

-"Έχει ανεβάσει ενα βίντεο στο ίντερνετ και.."

-"και θα τον σπασω στο ξύλο γιαυτό μην ανησυχείς"με διέκοψε γρήγορα ο Θάνος.

-"Ησυχαστε παιδιά.Το ξέρω"

-"ορίστε?"
"Ορίστε?"είπαμε παλι ταυτόχρονα.

-"Ναι..Είχα δει την κάμερα στο δωμάτιο απλα περίμενα μέχρι που μπορεί να φτασει"είπε αδιάφορα.

-" Δηλαδή θες να μας πεις οτι δεν σε πείραξε καθόλου?"

-"Μετά απο αυτό που εκανα δεν νομιζω οτι πρέπει να είμαι ακόμη θυμωμένη"είπε και έφυγε με ενα χαμόγελο.

-"ωχ"είπε ο Θάνος

-"Κακό?"

-"Πολύ"

Γελασαμε και πήγε ο κάθε ένας στο πόστο του.

Μπήκαμε στο μάθημα με την Νικόλ,σχολιάζοντας την νέα ταινία που θα βγει στον κινηματογράφο σε 1 μήνα.

-"Αργησατε"είπε ο καινούριος δάσκαλος της ιστοριας.

Ουαου.

-"Τιναυτο?"είπε λίγο δυνατά η Νικόλ και ακούστηκε σε όλη την τάξη.

-"Μην μιλάτε και καθιστε"είπε με σοβαρό τόνο.

-"Δεν ξέρω,αλλά είναι ο πιο σέξυ καθηγητης που έχω δει ποτε μου"είπα ψυθιριστα στο αφτί της Νικόλ.

-"Κρίμα..τον έχω ηδη"πετάχτηκε η Κάτια.

Ελα μου?

-"Εσυ προοριζεσαι για μεγαλα πραγματα Κατια.Εχω κανονισει να σου φερουμε τον πριγκιππα Χάρη απο το Ηνωμένο Βασίλειο."είπε η Νικόλ και γελασα.

-"Αστείο"

Η ωρα πέρασε αργά και βασανιστικά.

-"Τα λέμε αύριο Έλι"φώναξε η Νικόλ και μπήκε στο αμάξι της να φύγει.

-"τα λεμ.."πήγα να πω αλλά μια παρέα παιδιών 2 μετρα,πέρασαν απο πάνω μου και κατευθύνονταν όλοι σε ενα αμαξι.

Τους ακολούθησα απο περιέργεια και είδα στο κεντρο του πλήθους τον Τομ να φωνάζει και να βρίζει.

~Η Απαγωγή~(Ποιος είπε πως ο έρωτας έρχεται μόνο σε καλές συνθήκες;)Where stories live. Discover now