2 Hafta sonra
Aydınlıktan önce ki son karanlıktı. Hafifçe uçuşan perdenin ardında ki pencereden dışarı baktım.
Günler geçiyor ve ben her geçen dakika sağlığımdan yeni şeyler kaybediyordum. Ölüm eskisi kadar umrumda değildi daha iyi hissettiriyordular bana,sanki bitmiş gibi. Burakla evlenmeyi bu yüzden kabul etmiştim. İyi olacağıma inandırmıştı beni.
Bugün o gündü.
Hayatlarımızı birleştireceğimiz o güzel gün.
Heyecanla yataktan kalkıp elimi yüzümü yıkadım."Aysun teyze çok üzgündü bizde görmek isterdik diyip durdu"
Seren bardağıma çay doldururken.
"Bizde öyle olsun isterdik ama biliyorsun küçük bir tören sadece"
Elini elimin üzerine bırakarak gülümsedi.
"Umarım hep mutlu olursunuz"Emre ve Burak erkenden nikah işlemlerini halletmek için çıkmışlardı. Bende bu özel günü mahvetmemek için ilacımı evde almak istediğimi söylemiştim hastaneye.
Gönderdikleri iki hemşire içeri geçerken uzanmamı söylediler.
Seren hemşireler için içecek birşeyler hazırlarken L koltuğa uzanmış koluma bağlanan seruma bakıyordum bende.
İlk ilaç alırken içime dolan acı ile inledim.
"Normal şartlar altında ağrı kesici vermiyoruz ama sizin nikâhınız olduğunu öğrendik ve isterseniz ilaç bitiminde uygulayabilirim"
Gülümsemeye çalışarak teşekkür ettim.
"Çok isterim.."3 saatin ardından üzerime Seren'in seçtiği beyaz yırtmaçlı bir elbise giydim.
Peruk kullanmayacaktım bugün doğal olmak istiyordum. Dışlamadan normal insanlar gibi evet diyebilmeyi.
Seren makyaj için odaya girdiğinde beni etrafında döndürdü.
"Güzel arkadaşım benim"
Yavaştan makyajı tamamlayınca Burağın aldığı duvağı taktı kafama.
"Duvak şart mıydı bu halde?"
"Ne varmış halinde?"
"Saçı olmadan duvak takan ilk gelin"
"Lütfen bu günün tadını çıkar O seni her halinle seviyor"
Gülümserken yatağa oturup beyaz ayakkabıları elime aldım.
Masanın üzerinden kalemi getirerek
"Büyük harflerle yaz ismimi"
Kahkaha atarken ayakkabının altına ismini yazdım."Bu dünyada görüp görebileceğimin en güzelisin,güzel gelinim"
Alnıma kondurduğu öpücük ile masumca gülümsedi.
"Nikaha geç kalacağız ama"
Emre kornaya basınca hızla elimi tutup arabaya götürdü beni.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senden Bana Kalan (Düzenleniyor)
RomanceMırıldanmak.. Her saniye,her an mırıldanmak için sebep çok.Dilimden düşmesin adın..Adını mırıldanayım,beni sevdiğin sürece sana mırıltı gibi küçük ve anlamlı şeyler yaşatacağım... - Ya ölürsem? Ölüm değil mi tek çaresiz kaldığımız nokta ölme,ölürsen...