Burak(yeni ev)

72 18 3
                                    

Hazalı hastahaneden çıkarmıştık.Yorgun bir şekilde yeni evimize doğru gidiyorduk.Sami amca,Aynur teyze,seren hepberaber araba eşliğinde gidiyorduk.Hazal bana bakarak masumca gülümsedi.Onu öyle görünce bende gülümsedim.Yarım saatlik bir yolculuğun ardından ve işte gelmiştik...

Beyaz, bahçeli,dublex,ferah bir ev.Hazal iner inmez incelemeye koyuldu.resmen gözlerinin içi gülümsüyordu.Biz bavulları indirirken Hazal çoktan bahçeye giriş yapmıştı.Seren onu yalnız bırakmamak için yanına gitti.Aysun teyze gülümseyerek ''Burak oğlum çok sağ ol ya gerçekten Sende annende, babanda. çok teşekkür ederiz.!'' elini öperek '' Aysun teyzecim ne teşekkürü? ben Hazal içinde onun ailesi içinde herşeyi yaparım.Yeterki Hazal sağlığına kavuşsun.!''

İçeri giriş yapmıştık.ahşap kapının ardından uzunca koridor,sağ tarafta Hazalın enfes yemeklerini pişirmesi için bir mutfak,tam karşısında Hazalla oturup sohbet edeceğimiz bir balkon,koridorun sol tarafında; Hazalın saçlarını okşayarak mısır yiyeceğimiz bir salon,tuvalet ve banyo.Üst katta Hazala özel yaptırdığım resim çizebileceği bir resim odası, içerisi tam bir atölyeyi andırıyordu.Tam karşıda Hazalın mışıl mışıl uyuması için yatak odası,yanındada benim odam ve bir adette misafir odası bulunuyordu. Hazal evi gezmemiş adeta büyülenmişti.Resim odasını görünce oldukça sevindi.

Hep beraber Salonda oturuyorduk yemekten sonra.Sami amca söze atıldı. ''Burak oğlum biz bir karar aldık aysun teyzenle.'' dedi öne gelerek ''nedir kararınız sami amcacıım'' dedim merakla '' şey biz kızımızı burada böyle bir başına bırakamıycaz. Tamam sen varsın sağolda seninde işin gücün var.Babanları göremiyon,bu yüzden sen bir süreliğine istanbul'a gidebilirsin biz kızımıza bakarız sende işlerini halleder gelirsin tekrar.'' duyduklarımla kendime geldim.Haklıydı ama ben hazalsız yapamazdım.İşler hepsi beni bekliyodu orada, gitsem iyi olacak hem hazalda biraz ailesi ile vakit geçirmiş olur en azından.Hazal kırgınca bana baktı.başını önüne eğerek; ''Burak babam haklı git sen dinlen hem ailenide özlemişsindir.Ben buradayım merak etme.'' iç çekerek '' Peki gider işleri halleder gelirim.Ben yarına bilet ayarlıyayım o zaman.'' Seren atılarak '' Burak banada ayarla'' Aysun teyze '' seren kalsaydın kızım.'' seren ''yok sağolun ben yine gelirim.'' dedi.Salondan çıkarak odaya eşyaları toplamaya çıktım.Odaya girerek valizimden çıkardığım giysileri yerleştirmek için aldım.Dolabıma henüz yeni girmiş olan kıyafetleri yerleştirmeye koyuldıum.Zor olacaktı ama sadece bir kaç gün belkide ay...

Son eşyaları koyarken kapı aralandı.Sarı şeker gülümseyerek odaya girdi.Tam karşımda durarak elimi tuttu.Öylece yüzüme baktı.Başını önüne eğerek; ''çabuk gel olurmu? Özletme!'' başını elimle kaldırarak; ''Merak etme bi'tanem! gidip gelicem.Ve geldiğimde iyileşmiş ol olurmu?'' ''İNşaallah canım'' elimi sarı saçlarına götürerek gezdirdim.Hazal aniden sarıldı.Kollarını bana sararak omzumda ağlamaya başladı.Onun döktüğü her gözyaşı benim bedenime değerek yere düşüyordu.bedenimi sızlatıyordu.Usulca ve sessızce ağlıyordu; ''Sarı şekerim ağlama lütfen.Geleceğim yine! söz!'' dedim.Yaşlı gözleri ile bana bakarak ''Burak ben senin geri geleceğine adım gibi eminim ama, ya sen gelmeden ben ölürsem seni göremeden!'' ''Yapma lütfen.Sen benim için çok değerlisin.Bak ben inanıyorum sen sağlığına kavuşacaksın ve bende gelip seni babandan isteyeceğim,Mutlu olacağız tamam mı?'' kafasını sallayarak masumca gülümsedikten sonra birlikte odadan çıktık.Serende hazırlanmıştı.Yarına bilet olmadığı için bugün gidiyorduk.

''Sami babacığım kendinize iyi bakın ben çabucak gelmeye çalışıcam.'' dedim elini öperek ''Yavrum sende kendine iyi bak Hazalı merak etme bizde '' dedi gülerek.Aysun teyzeninde elini öperek biraz konuştuk.Hazal yaşlı gözleri elindede mendili ile bana doğru geldi.Aysun teyze ile sami amcada öylece bizi izliyordu.bişey söylemeden sarıldı.Hiç bırakmak istemiyordum.Ayrılarak serenin boynuna atıldı.Birazda onunla ağladılar.Ardından gelen taksiye valizleri koyarak bindik.Pencereden el salladım ve taksi ile havaalanının yolunu tuttuk...
Aşkım geride durup öylece bizi izledi...

Senden Bana Kalan (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin