HAZAL(Dileğim)

66 10 6
                                    

Uykusuzluğu geride bırakarak,Ayağa kalktım.Aynanın karşısına geçip,kıyafetlerime göz attım.Ben eski ben değildim.Bambaşka bir ruh ile karşımdaydım.Eski,Mutlu Hazaldan eser kalmamıştı.Sarı saçlarım uzamış bel altıma geliyordu.Saçlarım enerjimi sömürdüğü için doktor kestirmemi yada sıfıra vurmamı söylemişti.Bense kestirmeyi tercih etmiştim...

Kapı aralanınca yavaşça dışarı doğru çıktım.Önümde her basamağa birer Gül bırakılmış.Gülleri toplaya toplaya aşağı indim.Önüme bir kart çıktı. İçinde; 'Sarı şekerim bahçeye doğru git!' yazıyordu.Denileni yaptım.Bahçeye adım attığımda kendimi burağın kollarında buldum.Arkada romantik bir fon müziği eşliğinde dansa tutulduk.Burağa aşkla bakınca ; '' Sarı şekerim, hatırladın mı? seninle ilk dansımızı.'' sırıtarak,Başımı omzuna koydum.Bu romantik anı bozmayı hiç istemezdim ama,Telefonum adeta bağırıyordu.Burak bana bakarak ' git bak' işareti yapınca,koşarak gidip açtım.Yüzümde oluşan gülümseme ile burağın yanına gittim kapatıp. Merakla ''kimdi?'' gülerek '' Seren,buraya geliyormuş.'' şaşkınca ''bugün mü?'' diyince ''ev-evet de bir sakıncasımı var?'' hayretler içinde bana bakıp ''Ah emre de geliyor da'' bi an küçük dilimi yutacak gibi oldum. ''Ee bunların haberi yok birbirlerinden o zaman'' bana katılarak '' Bence olmasın da! bu ikisi içinde bir fırsat olabilir.'' kafamı sallayarak onayladım.Burağın telefonu çaldı bu kezde konuşup kapattı. ''kimmiş?'' yanıma yaklaşarak ''Doktor,Hemşire istemiştik ya! o gelemeyecekmiş. Dedi.'' muzipçe ''zaten benim arkadaşım geliyor. O bana bakar '' dememle güldü...

Emre Burağı aramıştı.Burakta hızla havaalanına Gitmişti.
Telefonum çalıyordu.
Seren.
"Canım noldu?"
"Hazalcım Ben indim.Ankaradayım."
"Nehh! Canım benim yaa.aa Burak zaten havaalanında Seni de alsın."
"Enişte niçin havaalanında?"
"Yaa ıı Şey seren emrede Buraya geliyormuş.Onunda uçağı az önce inmiş.Bırak gitti almaya..."
"Amaa of yaa-"
Sözünü keserek kapatıp burağa haberi verdim...

1 Saatin ardından Bahçeden gelen korna sesi ile Cama doğru gittim.Ve gelmişlerdi.Burak Emre'nin eşyalarını Bagajdan çıkarırken Emrede seren'inkileri Çıkarıyordu.Hızla Üstüme ceketimi alarak Bahçeye çıktım.Sereni görünce Duysallaşıp,Sıkıca sarıldım.
"Canım hoşgeldin."
Seren gülümseyerek;
"Hoşbuldum Kardeşim."
Emre İle de sarıldıktan sonra Hep birlikte içeri geçtik.Serenin eşyalarını Benim odama,Emreninkileri Boş misafir odasına bıraktık.
Burak ile emre koyu sohbete dalınca Bizde serenle çay demledik.
"Ay seren Nasıl özlemişim!"
"Hiç sorma ya! Bende"
"İyiki geldin.Seren En azından belkide son defa Seni görmüş Olacağım."
Seren çayın altını kısarak,
"Aşk olsun hazal. Ben buraya Seni mutlu görmek için geldim.Al şu çayı bende bardakları Alayım."
Gülerek çaydanlığı alıp çıktım.
Salonda Burak ile emre Konuşuyorlardı.Burak Gelerek çaydanlığı elimden aldı.
Hep beraber oturup,Çayımızı yudumlarken;
"Ee Emre sen nasılsın?" Diye daldım sohbete.
"Ben iyiyim de.Kalbimi bilemem." Derken gözü serene kaydı.
Çayımdan bir yudum alırken;
"Ya Seren kızım.Niye böyle yapıyorsun? Emre Çok seviyor seni!"
Seren Saçlarını kulağının arkasına koyarken;
"Şu an Meselemiz Emre değil.Olmadı ve olmayacak!" Dedi bastırarak.
Bunun üzerine konuyu kapattık...

Dışarısı zifiri karanlık ve soğuk,içeride Şömine Ve etrafına dizilmiş bizler...
Hepimiz şöminenin etrafına dizilmiş,Hem ısınıyor hemde şenliklerle Yapılan esprilere kahkaha atıyorduk.
Burak Karnını tutarak,
"Sarı şeker'im Yemek yemiyecekmiyiz?"
Dudağımı ısırarak Burağa baktım.
"Şey Canım ya ben Sanırım yemek yapmayı unutmuşum." Dedim masumca.
Aslında gerçek,Benim yemek yaparken Altını açık unutup yemeği yakmamdı.Ama Burağın bilmemesi İyi olurdu.Olmuştuda...
Burak;
"Tamam.Ben pizza isteteyim.Yeriz demi?"
Hepbir ağızdan "yerizzz!!" Dedik.

Telefonumu şarja emanet ettikten sonra,Sıcacık yatağıma Uzandım.
Odamın kapısı hafifçe aralandı.
Burak sessizce "uyudunmu?"
"Hayır.Sen geldin."
"Hayatımın Sultanı, İznin olursa bu gecelik yanında yatabilirmiyim? "
Gülerek;
"Korktun mu yoksa?"
Cevap bile vermeden Yanıma Sızıldı.
Bende Başımı yastığa koyarak;
"İyi geceler.Sevgilim."
Bana iyice sarılarak;
"Gecemin iyi geçeceğine eminim.Yanımda sen Olduktan sonra, sarı şekerim."
Kendimi burağın kollarında uykuya Teslim ederek,Gökyüzünden kayan Bir yıldızı Görerek dileğimi dileyip,Uyudum.




Senden Bana Kalan (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin