Bölüm 20

18.4K 1.3K 79
                                    

Devrim ıslık çalarak arabasına bindi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Devrim ıslık çalarak arabasına bindi. Tüm gün boyunca Autumn'u görmemişti. Kiraladığı eve doğru yol almaya başlarken bir yandan da kendisine gelen doğum günü mesajlarını dinliyordu.

Birçok yabancı arkadaşı, ailesi ve Autumn doğum gününü kutlamıştı. Üstelik sosyal medyada da hayranları birçok sevgi mesajı atmıştı. Devrim hepsini Dave'e okutuyordu. İnsanlar sevgilerini doğum günlerinde göstermeyi çok seviyordu. Devrim bu yüzden doğum gününü çok önemsemese de gelen mesajları tam tersine önemsiyordu.

Şimdi eve gidecek ve Autumn ile güzel bir akşam geçirecekti. Genç kadına sürpriz yapmamasını söylese de bir yanı nedense sürpriz yapacağını söylüyordu. Doğum günü için düzenlenecek kutlamanın iptal olmasından dolayı patronundan birçok azar işitmesine değecek bir gün olmasını diliyordu.

Arabasını park edip yavaş adımlarla dublex eve doğru yaklaşan Devrim anahtarı elinde sallıyordu. Zile basıp beklemeye başladı. Evin ışıkları açıktı. Ve akşamın karanlığında renk katıyordu. Bir süre sonra açılan kapı ile tam karşısında Autumn'u gören genç adam onub yeşil gözlerine kilitlendi.

"Hoş geldin" diyen Autumn saçlarını dağınık bir topuz şeklinde toplamış, hoş bir görüntü yaratmıştı. İçeriye girip ceketini çıkardı. "Ev nefis bir şeyler kokuyor" dedi Devrim mutfağa doğru baktı. Autumn eliyle mutfağın kapısını kapattı. "Daha hazır değil. Sen içeriye geç" dedi gülerek.

Devrim iç çekerek salona geçti. Autumn ise masayı hazırlamaya devam etti. O sırada genç çift konuşuyordu. Devrim gününü ve gelen mesajları anlatırken Autumn memnuniyetle onu dinlemişti. "Yemek hazır" dedi mutlu bir şekilde. Devrim hazır duran masaya bakıp "Bunları nasıl yaptın?" diye sordu. Genç kadın yerine oturup "İnternetten araştırdım. Tabi Zeliha Teyzeden de yardım aldım" dedi.

Devrim şaşkınca "Annem yardım mı etti?" diye sordu. Autumn başını sallayıp yemeğe başladı. Çorba özlediği mercimek çorbasıydı.

Genç adam çorbasını hızlıca bitirmişti. Hemen sonrasında pilavla birlikte kadının yaptığı tavuk soteyi de midesine indirmişti. Bardaktaki suyu içip "Uzun zamandır türk yemeği yemiyordum. Harikasın sevgilim"dedi içtenlikle. Genç kadın şaşkın bir halde donmuştu.

Devrim ilk kez ona 'sevgilim' demişti. Abartıyor olabilirdi ama kalbi yerinden çıkacak gibiydi. Yutkunarak tabağını mutfağa götüren Autumn eliyle yelpaze yapıp serinlemeye çalıştı. Derin nefes alıp tekrar masaya geldi.

"Beğenmene sevindim" dedi. Pilavı yapmayı becerebildiğini sanmıyordu. Ancak onun dışında kendisi de yemekleri beğenmişti.

Devrim masayı toplayan kadına yardım etti. Mutfağa geçtiğinde Autumn'un pastada yapmış olduğunu gördü. Hatta ona inat pastanın kremasından parmağına bulaştırdı ve yedi. Autumn Devrim'e kızarak adamı mutfaktan çıkardı.

Rüzgar AdamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin