Genç kadın heyecanla ekrandaki Devrim'i izliyordu. Yarış gittikçe heyecanlanıyordu. Genç adamla sürekli irtibat halinde olan ekibinin yanındaydı. Devrim rahat bir şekilde konuşsa da arabayı son süratta sürüyordu.
"Arayı açmaya çalış Devrim. DRS noktasına geliyorsunuz" diyen ekibe "Çalışıyorum" diyerek cevap verdi Devrim. Alnından akan teri hissedebiliyordu. Ayaklarının uyuşması normal değildi. Oldukça zorlanıyordu. Uzun zamandır bu kadar rahatsız hissetmemişti. Arkasındaki genç pilot onu geçebilirdi. Bu süpriz olmazdı.
Devrim arayı açmaya çalışsa da arkasındaki pilotun hızlı takibinden kurtulamadı. "Daha hızlı. Yerini koru" talimatı geldiğinde aynadan çıkış yapmaya hazırlanan araca baktı. Direksiyonu hafifçe sola kırıp geçişi engelledi. Ancak genç pilot vazgeçmiyordu. Bu istek Devrim'e yıllar önce bu işe adım attığı zamanki kendisini hatırlattı.
"Oyun mu istiyorsun?" diyerek mırıldanan adam vites atıp gaza olabildiğince bastı. Virajlar onun için oldukça sıkıntılı olmaya başlamıştı.
Autumn dudağını kemirerek nefes kesen çekişmeyi izliyordu. Dudağının yara olduğunun farkında bile değildi. Elleriyle sürekli oynuyor, nefes alıp vermeyi unutuyordu. "Gaza basmasını söyle" diyen ekibin liderine baktı Autumn. Sonra hızlıca telsiz başındakilere doğru döndü.
"Hayır yeterince hızlı. Onu öldüreceksiniz" dedi sinirle. Ekibin lideri umursamaz bir tavırla "Onun işi hızlı olmak Autumn" dedi ve başıyla verdiği talimatı onayladı. Dave genç kadının omzuna dokunup göz kırptığında Autumn rahatsızlıkla iç çekti. "Sakin ol." diyen Dave başını olumsuzca salladı.
Devrim motoru zorladığını anladığında gaza yüklenmeyi bıraktı. Durum gittikçe zora giriyordu. Geçilseydi bir sorun olmazdı ancak iş inada binmişti. Bu genç çaylağa geçilmek ona nasıl hissettirir bilmiyordu. "Gaza bas" talimatı geldiğinde Devrim sinirle karşılık verdi.
"Susacak mısın artık? Ne yaptığımı biliyorum!" diyerek telsizi kapattı. Bu cevapla Autumn'un gülümsemesine neden oldu.
Genç adam arkasındaki genç pilotun yanına yaklaşmasına izin verdi. Daha fazla hızlanması mümkün değildi. Önü virajlarda doluydu ve iş gittikçe tehlikeli olmaya başlıyordu. Yine de vazgeçmek ona göre değildi. Son bir hamle ile gaza basan Devrim önündeki ilk virajı hızlı bir şekilde geçti. Bu hız azda olsa pilotla arasını açmasını sağlamıştı. Ancak sonradan o ara tekrar kapanmıştı.
Devrim önündeki üçlü viraja baktı. Burada geçilebilmesi mümkündü. İç çekerek "Yap şunu Devrim" diyerek mırıldandı. İçindeki cesaret kırıntıları yavaş yavaş alevleniyordu. Ancak bu alev onu yakmaya hazırlanıyordu.
Gaza basarak virajları olağanüstü bir hızla geçen Devrim son virajı geçtikten sonra arabanın sağa doğru gitmesini engelleyememiş direksiyonu kırmasına rağmen karşıdaki bariyerlere çarpıp, arabanın alev almasına izin vermişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rüzgar Adam
General FictionKalplerden Ritimler Serisi 3- Alman asıllı Türk hız ustası Devrim Uğurlu aşkı bekleyen biri değildi. Sadece italyan mühendis Autumn'un ilgisini çektiğini düşünüyordu. Çıkan magazin haberleri bunun tam aksini söyleyip bu iki kişiyi birleştirecekti...