Genç kadın arabadan inip sevinçle takım arkadaşlarına sarılan kocasını izliyordu. Devrim sonunda o çok istediği şampiyonluğa kavuşmuştu. Onun için zor bir sezondu ve birçok şey yaşamıştı. Yine de harika bir şekilde bitirmişti. Etrafta birçok konfeti yakılırken Dave "Haydi gel Autumn" dedi. Autumn dalıp gitmişti.
Dave'e takip ederek az önce ekranda izlediği Devrim'in tam karşısına çıkmıştı. Şimdi genç adam karısına, Autumn ise kocasına bakıyordu. Devrim hızlı adımlarla Autumn'un yanına gelip karısına sıkıca sarıldı.
"Başardın" diyen Autumn'u havaya doğru kaldırıp etraftan gelen gürültü sesini daha da arttırdı. Genç çift mutluluk pozları veriyordu.
Podyuma doğru yürüyen Devrim tebrikleri kabul ederek ilerliyordu. Şampiyonluk şapkasını takmıştı. Ailesi şimdi onu izliyor muydu acaba? Babası, annesi onunla gurur duyuyor muydu? Genç adam birincilik basamağına çıktığında birçok flaş patladı. Yine de Devrim onca ışık, onca insan arasından Autumn'u gayet net görebiliyordu. Önce marşlar okundu ve ödüller verildi. Sonrasında ilk üç pilotun duygu ve düşünceleri alındı. Sıra Devrim'e geldiğinde genç adam ingilizcesini konuşturdu.
"Burada olduğum için çok mutluyum. Benim için zor bir sezondu. Hayalim gerçekleşti. Gerçekten çok mutluyum" diyen Devrim'e muhabir "Bu yarışta ne hissettin? Az kalsın geçilecektin. Çok kritik anlar yaşadın" dedi. Devrim başını olumluca salladı.
"Yarışta zor anlarım oldu. Alejo neredeyse beni geçecekti. İzin vermedim. Yarış kontrolümde geçti." dedi Devrim ve kendisine uzatılan şampanyayı aldı.
"Söylemek istediğin başka bir şey var mı şampiyon?" diyen muhabire "Sabaha kadar kutlama yapmayı planlıyorum" dedi gülerek. Sonrasından şampanyalar patlatıldı ve pilotlar birbirine doğru şampanya fışkırttı. Devrim şampanyayı fışkırtarak bitirmiş sayılırdı. Kalan az bir kısmı da takımdaki teknisyenlere ve Dave'e hediye etti.
Autumn bu anı yakından izlediği için şükretmeliydi. Tören bitip herkes içeriye girmeye başladığında ileride Devrim'in hayranlarının bulunduğu yerden yükselen sesle genç kadın o tarafa doğru yürüdü. Hepsi çılgın gibi fotoğraf çekinmek istiyordu. Autumn bu kadar ünlü olduklarını hiç düşünmemişti. Kibar davranarak isteyen herkesle fotoğraf çekinip herkes içeriye geçtikten sonra gecikerek içeriye girdi.
"Az önce kutlama yapacağını söyledi şimdi yapmayacağını söylüyor. Gerçekten dengesiz bir eşin var" diyen Dave'in yakınışı Autumn'un komiğine gitti. Devrim, Dave'in dediğini duymuştu.
"Dostum kutlama yapacağım dedim. Hep birlikte yapacağız demedim. Karımla kutlamaların en güzelini yapacağız zaten" dedi ve Autumn'un belini sardı. Genç kadın etraftan yükselen kahkaha sesleriyle kızardığını hissetti. Devrim'in söylemek istediği utanç vericiydi. "Kutlamaların en güzeli şampiyon" diyen teknisyenler teker teker Devrim ile tokalaşıp giderken Autumn, kocasının kollarından kurtuldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rüzgar Adam
General FictionKalplerden Ritimler Serisi 3- Alman asıllı Türk hız ustası Devrim Uğurlu aşkı bekleyen biri değildi. Sadece italyan mühendis Autumn'un ilgisini çektiğini düşünüyordu. Çıkan magazin haberleri bunun tam aksini söyleyip bu iki kişiyi birleştirecekti...