Genç kadın parmağındaki yüzüğe bakıp gülümsedi. Çizdiği modeli patronlarına göstermek için sabırsızlanıyordu. Birkaç haftada evlilikle ilgili birçok haber çıkmış, birçok röportaj isteği gelmişti. Telefonu hala daha magazinciler tarafından aranıyordu. Annesi ve babası haberi duyunca çok sevinmişler kızının doğru bir karar verdiğine dair destek vermişlerdi. Autumn geleceği düşünmeden duramıyordu. Devrim ile bir bebeği olur muydu? Düşünceleri ile gülümsemesi büyüyen genç kadın "Autumn" diyen Dave ile başını hızla sesin geldiği yere çevirdi.
Ayağa kalkıp Dave'in yanına giden Autumn soru sorar gibi bakıyordu. "Devrim birkaç programa katılmanızı söyledi. Patronlar bu konuda oldukça ısrarcı" dedi Dave. Autumn başını olumluca salladı. Artık bunlara alışmıştı. Devrim sonunda tekrardan yarışlara dönmüştü. Bu haftasonu onsuz geçen yarışların intikamını anlacak gibi duruyordu. Çok daha bilinçliydi. Bir yerden sonra hırs insana sadece kötülük getirirdi.
Genç adamın ofisine giren Autumn, Devrim'in başını önündeki dosyalardan kaldırıp kendisine bakışını izledi. "Geldin mi sevgilim?" diyerek dosyayı kapatıp ayağa kalkan Devrim. Arabanın anahtarını alıp deri ceketini giyip, hiç eksik etmediği güneş gözlüğü taktı. Autumn'un elini tutup "Bu röportaj işleri için üzgünüm. Her zamanki sorular." dedi. Garaja giderken selam veren çalışanlara selam veriyordu. Dönmesine herkes sevinmişti.
Dönmesi birçok işlem sonucu gerçekleşse de şuan bulunduğu durumdan memnundu. Arabaya binip kadına doğru bakan Devrim "Farklı bir soru sorarlarsa ben yanıtlayacağım." dedi yüzüne gülümseme taktı. Autumn başını olumluca salladı. Genç adam arabayı çalıştırıp yola koyuldu. "Düğün İtalya'da ve Türkiye'de olacak. Bir tarih belirlememiz gerekiyor. İki yerde de işleri yürütmek zor olacak" dedi Devrim. Autumn dudak büzdü.
Farklı şehirlerden değil farklı ülkelerdendiler. "Babam işleri halledebilir ona güveniyorum" dedi Autumn. Devrim gülümsedi. "İki ayrı gelinlik ister misin?" diye sordu Devrim. Autumn kaşlarını çatıp başını olumsuzca salladı. "Hiç gerek yok." dedi türkçe bir şekilde.
Arabanın camından içeriye giren rüzgar genç kızın saçını hafifçe dalgalandırken Devrim, Autumn'un kokusuyla baş başa kalıyordu.
Stüdyoya geldiklerinde genç çifte ilgi büyüktü. Genç kızlar arasında Devrim daha da popüler bir hale gelmiş, çiftin fanları artmıştı. Herkes onları yakıştırıyordu. Aşklarının başlangıcı garip olduğundan olsa gerek ilişkileri Devrim'in hayranlarını ikiye katlamıştı. Oldukça popüler bir çift haline gelmişlerdi. Evlilik haberleri ise Autumn'un birçok tebrik mesajı almasına vesile olmuştu. Bu ilgi güzeldi ancak özel hayatın çokta fazla paylaşılmamasından yanaydı. Sosyal medyada Devrim ile çok az fotoğrafları vardı.
Genç kadının yüzüne yapılan makyaj bittiğinde Devrim ile Autumn yan yana koltuklara oturdular. Bir programda röportaj tarzında bir konuşma yapacaklardı. Genç adam rahat bir şekilde sevgilisine baktı. Autumn hala bunlara alışamamıştı. Yeşil gözlerini Devrim'in koyu saçlarında gezdirdi.
Birden konuşmaya başlayan konuşmacı ile dikkatini konuşan kişiye verdi. "Evet. Herkesin çok sevdiği çiftimiz ile söz verdiğimiz gibi bir aradayız. Sizlerden gelmiş olan soruları onlara yönelteceğiz" diyen adam ingilizce konuşmuştu.
"Ve programın yapısı gereği Devrim ile ilgili soruları Autumn'a, Autumn ile ilgili soruları Devrim'e soracağım. Ve belli birde süreleri olacak" diyen adam önündeki kâğıtta yazan ilk soruyu sordu. Autumn heyecanlanmıştı.
"Devrim'in çocukken en çok yapmayı sevdiği şey?" dedi konuşmacı. Genç kadın hızlıca yanıt verdi.
"Oyuncak arabalarla oynamak" dedi ve arkadan çalan müzik ile alkış sesleri geldi. "Doğru Autumn" diyen adamla Autumn rahatladı. Bu tarz şeyleri beceremezdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rüzgar Adam
General FictionKalplerden Ritimler Serisi 3- Alman asıllı Türk hız ustası Devrim Uğurlu aşkı bekleyen biri değildi. Sadece italyan mühendis Autumn'un ilgisini çektiğini düşünüyordu. Çıkan magazin haberleri bunun tam aksini söyleyip bu iki kişiyi birleştirecekti...