Genç kadın Devrim'e çaktırmadan telefonunu havaya kaldırıp selfie çekti. Bu restoranta bayılıyordu. Bakışlarını yavaşça hafif beliren karnına doğru indirdi. Karnındaki yaramaz durmadan acıktığını için bu sıralar çok kilo almıştı. Kilo vermede iyi değildi. Daha doğrusu daha önceden kilo vermeyi denememişti. Gelecekte verebilmeyi umuyordu.
Yemek yiyen Devrim oldukça ciddiydi. Kadının aklına aniden aylar önceki dünya gezisi geldi. Birçok yere gidip eğlenmişlerdi. Gittikleri yerlerden birinde çok istedikleri o bebek olmuştu. Autumn hala daha nerede olduğunu merak ediyordu.
"Autumn yemek ye. Oğlumu bekletme" diyen Devrim ile daldığı düşüncelerden ayrılan Autumn önündeki dokunulmamış tabağa baktı. İştahı birden kabardı. Sadece bakmak bile hormonlarını harekete geçirmişti. Çatalını alıp önündeki yemeği yemeye başladı. Devrim yine yoğun bir maraton için hazırlık yapıyordu. Sezon tekrardan başlayacaktı ve onun sıkı çalışması getiriyordu.
Bu sırada yine birçok televizyon programından istekler geliyordu. Devrim hangisine yetişeceğini bazen şaşırıyordu. Karısıyla evde oturup bebeğini beklemek istiyordu. Sessiz, gözlerden uzak bir hayat. Ancak bunun için geç kalmış gibi duruyordu. Arkadaşı Seçkin'in yaptığı gibi yapmalıydı. Umay gizliliği severdi. Derin bir nefes alıp yemeğine devam eden Devrim, gülümseyerek Autumn'un karnına doğru baktı. Kesinlikle hayatında sahip olacağı en güzel şey oradaydı.
"Bu arada bir isim düşündüm" diyerek genç adama bakan Autumn hevesli bir şekilde sözüne devam etti.
"Armando" dedi ve yeşil gözlerini genç adama dikti. "Harika. Türkçe ismi zaten hazır" dedi Devrim içeceğini yudumlayıp. "Öyle mi?" diye sordu Autumn.
Devrim etkileyici bir ses tonuyla "Rüzgar Armando Uğurlu" dedi. Ona 'rüzgar' dan başka bir isim koyduğunu hayal edemiyordu. "Bayıldım" diyerek gülümseyen Autumn tabağındaki yemeğin bittiğinde gördü.
"Doydun mu? Tatlı ister misin?" diye sordu Devrim. Genç kadın başını olumsuzca salladı. "Hayır. Çok doydum" dedi Autumn. Devrim her istediğini anında yapıyordu. Hamileliği bundan dolayı harika geçiyordu. Bir daha hamile kalmayı şimdiden düşünüyordu.
Devrim hesabı isteyip ödemeyi yaptı. Sonrasında karısının koluna girmesini sağlayıp yavaş adımlarla restauranttan ayrıldı. Autumn'un çalışmasına neredeyse izin vermiyordu. Genç kadın Ferrari'deki işine neredeyse gidemiyordu. Devrim bundan memnun olsa da Autumn memnun değildi.
Böyle olunca öğrendiği onca şey boşuna gibi geliyordu. Ne kadar bir pilotun eşi olsa da o da çalışmalıydı. Gerçi herkes ona bir görev vermeye çekiniyordu. Devrim'in koruyucu bakışlarını her zaman üzerinde hissediyordu.
Etrafındakiler eskisine göre ona karşı daha samimi davranıyordu. Autumn bazılarının sahte samimiyet olduğunu biliyordu. Devrim ile iyi geçinmek için ona yaranmaya çalışanlarda vardı. Neyse ki Autumn hepsinin niyetini bir bakışta anlayabiliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rüzgar Adam
General FictionKalplerden Ritimler Serisi 3- Alman asıllı Türk hız ustası Devrim Uğurlu aşkı bekleyen biri değildi. Sadece italyan mühendis Autumn'un ilgisini çektiğini düşünüyordu. Çıkan magazin haberleri bunun tam aksini söyleyip bu iki kişiyi birleştirecekti...