Bölüm 23

18.7K 1.3K 115
                                    

Genç kadın gülümseyerek arabadan inen Devrim'e baktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Genç kadın gülümseyerek arabadan inen Devrim'e baktı. Sonunda arabasına kavuşmanın mutluluğunu yaşayan Devrim'i izlemek Autumn için vazgeçilmez bir mutluluktu. Devrim kadını çıkarıp arabasına bakarken Dave  adamın yanına geldi. "İlk sürüşüne göre gayet iyisin şampiyon" dedi moral vererek. Devrim iç çekerek Dave'e baktı.

"Daha iyi olacağım dostum. Eskisi gibi" dedi ve güldü. Autumn bu halini izlemekle yetinse de adamı kendi kendine tebrik ediyordu. Kararlı olması harikaydı. Hayalinden vazgeçmemesi, onun ne kadar kararlı olduğunu gösteriyordu. Devrim sessizliğini koruyan sevgilisine doğru döndü.

"Nasıldım?" diye sordu genç kadına doğru. Autumn'un fikrini merak ediyordu. Ona göre eskisi gibi olacak mıydı? Tekrardan onun rüzgar adamı olmayı diliyordu.

Autumn neşeli bir şekilde "Eskisi gibi olduğun zamanın gelmemesi için dua ediyor olmalılar" dedi sevgilisine. Devrim onun tatlı bir şekilde konuşmasına bayılıyordu. Sahiplendiği bir şekilde onu kendisine doğru çekip yürümeye başlayan Devrim "Bugün benimlesin. Harika bir gün olacak" dedi. Autumn hevesle adama bakıyordu.

Aklında birçok senaryo kuracak ve Devrim bu senaryoların hiçbirini gerçekleştirmeyecekti. Bugün genç kadının tahmin dahi edemeyeceği şeyler olacaktı.

Autumn arabayı sürmeye başladı. Devrim ise yan koltukta oturuyordu. Bunu bir süre garipsemiş olsa da sonradan alıştı. Arabayı süren her zaman Devrim olurdu. Sevgilisi hemen eski haline gelmeli, arabayı kendisi sürmeliydi. Araba sürerken çok havalı oluyordu.

"Ne düşünüyorsun?" diye soran Devrim ile adama doğru bakmaya çalıştı Autumn. "Araba sürerken ne kadar farklı olduğunu düşünüyordum" dedi içinden geçeni düz bir şekilde söyledi.

Devrim dudağını hafifçe büzüp "İyi yönden bir farklılık mı bu?" diye sordu. Autumn'un düşüncelerini yine merak ediyordu. Kendine engel olamıyordu. Düşüncelerini hep kendisiyle paylaşmasını istiyordu.

Autumn gülümseyerek "Kesinlikle evet!" dedi ve Devrim'in GPS'e yazdığı adrese gitmeye devam ettiler. Genç adam yol boyunca doğru kararı verdiğini düşünürken, Autumn neşeli bir şekilde çalan şarkılara eşlik ediyordu. Derin bir nefes alıp sevgilisine doğru bakan Devrim onun hep bu halini görmek istiyordu.

Neşeli şarkı söyleyen haline bayılıyordu. Onun sesini duymak Devrim'e huzur veriyordu. Garip bir şekilde rahatlıyor, başka bir şey düşünemez hale geliyordu. Bu halde olmasının nedenini elbette bir süre önce bulmuştu. Şimdi ise Seçkin ve Uygardan aldığı taktik ile hareket edecekti.

Ulaştıkları yere geldiklerinde Autumn arabayı durdurdu. "Burası mı?" diye sordu genç adama doğru bakıp. Devrim arabadan inip temiz havayı içine çekti. Autumn arabadan çıkıp kapıları kilitledi. "Ormanda yürüyüş yapacağız galiba" diyerek giydiği ayakkabıyı baktı.

"Deseydin başka bir ayakkabı giyerdim" diyerek somurttu. Çok yürümemeyi umuyordu. "Merak etme neredeyse hiç yürümeyeceğiz" dedi Devrim ve onun elini tuttu. Önden giderken Autumn'u da arkasından sürüklüyordu.

Rüzgar AdamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin