III.

296 32 13
                                    


-Debby!-állt fel Josh, hogy megölelje exét. Nagyon jó barátok maradtak. A picsába. Milyen furcsa, hogy pont most kellett megérkeznie. Pont mikor Josh mondta, hogy vannak exei. Bah.- Milyen rég nem láttalak! Jól vagy?- kérdezte Josh vidáman.

-Persze! Megyek egy castingra és épp erre jártam. Mikor megláttam a kocsid, gondoltam muszáj meglesnem Joshiet. (ez rímelt) De nem is maradok sokáig. Látom zavarok, bocsi, hogy csak így megjelentem a randid közepén.- vörösödött el Debby.

-Jaj, Debby ő itt Brook. Brook, Debby.- mutatott felém majd a nőszemély fele Josh.

-Nem randizunk.- mosolyogtam Debbyre.

-Nem mert már rég együtt vagyunk.- nézett rám Josh mosolyogva majd ölelésbe húzott. Valamiért úgy éreztem be kell kapcsolódjak egy játékba, amit Josh most kezdett el.- Mióta is? Három, négy hónapja?

-Három és fél.-válaszoltam- De sokkal jobb volt mint a teljes életem. Josh lett a mindenem.- nyomtam egy puszit Josh arcára.

-Húha! Dúl fúl a szerelem itt!- vigyorgott Debby.- azt hiszem akkor megyek is! Jó volt látni titeket!

-Szia-mondtuk egyszerre Joshal.

A pióca elballagott a magassarkújában, és a lenge ruhájában. Mikor kilépett az ajtón megkönnyebbültem. Ugyanakkor úgy éreztem túlreagáltam a dolgokat. Lehet a puszi nem kellett volna.

-Josh. Őszintén, túlreagáltam?- néztem rá sajnálatos arccal. Ekkor vettem észre, hogy bár kisebb Tylernél, sokkal magasabb nálam.

-Dehogy. Ha nem lett volna az a puszi életében nem ment volna el. Annyira idegesítő.-sóhajtott Josh.

-Hogyhogy? Úgy tűnt nagyon jóban vagytok. Vagy csak színlelitek?-kérdeztem őszinte meglepődöttséggel

-Debby nem rossz ember. De megromlott a kapcsolatunk, tudod, mióta jártunk. Még mindig zabos vagyok rá. Nem szeretem ha a közelemben van. Tudod, senki sem szereti az exét maga mellett tudni.

-Persze.-mondtam.-megérthető.

Láttam ahogy Tyler nyugodtan kisétál az egyik mosdófülkéből, Jenna pedig a másikból. Megfogják egymás kezét majd felénk tartanak. Mi még mindig állunk. Lehet Josh nem vette észre, de annyira közel álltunk, hogy éreztem a mosópor szagot ami a pólójából áradt összekeveredni a dezodor szagával. Összegezve bódítóan édes, férfias szagot árasztott. Felnéztem rá, a vörös hajára, majd a szemeibe, azokba a barna végtelenekbe.

Mindeközben, Tylerék odaértek hozzánk, és Jenna nekiugrott Josh hátának. Josh megfogta a lábát, és Jenna boldogan csüngött Joshua hátán. Ezután, leültünk az asztalhoz, de ezúttal vigyáztam a raviollira.

Az étel jobb volt úgy, hogy nem kenődött fel a loboncomra. kikapcsolt az agyam, másra nem gondoltam, csak arra, milyen ízletes a kajám. Mélyen filozofáltam, mik lehetnek az összetevők, mikor Josh megbökte a lábamat. Felnéztem, kiváncsian, Josh pedig fürkészte az arcom.

-Mi a baj? Nem jó?- utalt az ételre.-Mert ha nem akkor, tessék- mutatott a tányérára.Mielőtt válaszoltam volna egy kemény fangirl-hullám ment keresztül rajtam. Tudod, azt mondják, hogy ha valaki megosztja veled a kajáját, soha ne engedd el, mert azt jelenti, fontosabb vagy az embernek mint a kaja, pedig a kaja az élet.

-Jaj, dehogy. Ez nagyon finom. Bár köszi, hogy felajánlottad-mosolyogtam.

-Bármikor.- mormogta.

-Unom magam.- szólt Tyler mint egy kisgyerek.- ettetek?- miután látta, hogy mind bólogatunk, így folytatta- Tűnjünk el innen.- azzal ledobott egy százdollárost az asztalra és elindult kifele.

-De Ty- szóltam én.- én akartam fizetni.

-Jaj ne butáskodj. Meghívtunk. Élvezd a költségmentességet.

-Úgy igaz. Gyere!- kapta el Josh a csuklómat és úgy ráncigált ki az étteremből.

Jenna és Tyler beült Tyler menő kocsijába, míg én és Josh a sajátomba. A rádióban éppen a Heathens ment. Josh felsóhajtott:

-Túlságosan sokszor játszák le. Megutáltatják a néppel. Amúgy elég könnyű eldobolni. Egy ritmus, nem túl lassú, nem túl gyors.

-Pedig nekem tetszik. Velem nem tudják megutáltatni.- azzal elkezdtem énekelni a dalt.- Welcome to the room of people, who have a room of people that they loved one, docked away.

Josh bekapcsolódott:- Just because we check the guns at the door doesn't mean our brains will change from hand grenades.

Elkacagtam magam. Szeretem az ilyen pillanatokat.


Migraine (J.D. fanfic)Where stories live. Discover now