Josh szúrós pillantásokat vetett felém és Jordan felé. Gyorsan el is váltunk és én továbbvándoroltam Brendonhoz. Alkoholszagot éreztem rajta, attól pörgött be ennyire. Megöleltem mire táncolni és énekelni kezdett. Magasabb volt a hangja mint a jegyeim az iskolában. Még így, részegen is. Tehát Brendon táncolni akart, én meg nem tehettem mást, csak engednek magam, mondjuk nem is volt olyan zene amire keringőzni lehetett volna. elfojtottam a röhögésemet, nehogy megsértsem, majd mikor elfáradt és leült a földre, én fogtam magam és lerogytam a kanapéra, Josh mellé. Figyeltem a frissen keletkezett zűrzavart, mikor Jordan odaült mellém. Így két Dun közé szorultam be.
-Szóval, Brook.-kezdte Jordan.- Van barátod?
-Ó...-gondolkodtam el azon ami történt Joshal- Hát, nem nagyon. Nincs-ráztam meg a fejem.
-És akkor megosztunk egy üveg bort?- vonta fel a szemöldökét.
-Meg.- válaszoltam kurtán.
Elment pohárért, és nem tudom honnan, de elővarázsolt kettőt. Intettem neki, hogy még egyet, de felhúzta a vállát mutatva, hogy nincs még egy. Joshra néztem aki a testvérét figyelte.
-Iszunk egy pohárból, oké?- bámultam őt.
Jishwa elmerült a gondolataiban. Csak egy bólintással reagálta le a közlendőmet. Szemei fókusztalanul egy helyre néztek, arca komor volt. Jordan megérkezett az itallal, és beleivott a poharába. Én először odaadtam Joshnak, aki egy kis kortyot ivott, maj én is megkóstoltam. A bor édes hatása alatt, beszélgettünk, amíg ki nem ürült az első üveg. A többiek, akik whiskeyvel kezdtek már megitták mind a két üveg tartalmát. A második üveg előkerült a kocsiból. Jobb ha nem mesélem el, milyen dolgok árán. Jenna, látva a három üres üveget, felugrott, és kicsit imbolyogva kiállt a szoba közepébe, és javasolta, hogy játszodjunk, felelsz vagy merszet.
-Olyan gyerekes az- sóhajtott Josh.- Legyen inkább akkor mersz vagy mersz.
Mindenki egyetértett Josh ötletével, így leültünk egy körbe a földre egy üveggel a középen. Ahogy egy gyors mozdulattal törökülésbe kerültem, azt éreztem, hogy hihetetlenül részeg, vagyok, pedig általában többet bírok mint egy fél üveg bor.
Elsőnek Sarah pörgetett. Az üveg csak forgott és forgott körbe, meg körbe, mikor megállt rajtam és Brendonon. Ez azt jelentette, ő kell nekem kihívást adjon. Jenna odasúgott neki valamit mire ő azt mondta:
-Hét perc menyország Joshal.- állt meg egy pillanatra.- Vaaaagy Jordannal. Rajtad áll a döntés.
Ebben a percben elátkoztam volna Brendont. De ehelyett, csak megrántottam a vállam:
-Nincs menekvés a kínos szituáció elől, ugye?- sóhajtottam. Jenna megrázta a fejét. - Kedes, hogy az egyik legjobb barátnőm ajánlotta ezt.
-Én csak azt mondtam, hogy Joshal.- emelte fel a kezeit Jenna.
-Hát jó. Josh. Menjünk sétálni hét percet.- grimaszoltam Brendonra. Josh csak megingatta a fejét.
-Nem vagyok jól. Menj vele.- mutatott a testvérére mire Jordan felállt, és udvariasan kinyújtotta a kezét felém. Megfogtam, majd elindultunk az ajtó felé.
Odakint koromsötét volt. Csak az ablakon keresztül szűrődött át egy kis fény. Jordan kezét fogtam, de mégis egyedül éreztem magam. Leültem a ház mellé, a hátamat a falnak támasztva. Éreztem, hogy Jordan is követett. A válla hozzásimult az enyémhez.
-Ugye nem hitted, hogy hét perc menyországozni fogunk.-mondtam magam elé.
-Nem. Rájöttem, hogy nem olyan vagy.
-Nem? Hát milyen vagyok?- kérdeztem cinizmussal a hangomban.
-Olyan típus aki nagyon bejön.-tette vállamra a kezét
-Te és a testvéred, ugyanúgy nyomultok.- nevettem, de kezét ott hagytam a vállamon.
-Csak én ügyesebb vagyok. Mármint, gondolj bele. A testvérem olyan kis visszafogott néha. Ellenkben ott vagyok én, aki...-szakadt meg, mert megcsókoltam.
Nem tudom mi ütött belém. Nem vagyok ribi. Nem akarok választani a Dun testvérek közül, de Jordan annyira édes mikor egoistáskodik. Attól függetlenül pedig Josh nem akart kijönni, lehet megbánta amiket mondott, lehet, hogy nem is gondolta komolyan.
Jordan visszacsókolt, én meg nem akartam elengedni. Átöleltem, és csak ott csókoltuk egymást a fal mögött. Belefeledkeztem mindenbe. Nem érdekelt más. Aztán mikor egyikőnk sem bírta már a levegőtlenséget, Jordan felállt, és így szólt:
-Lépjünk le.- porolta le magát, majd nyújtotta a kezét, hogy felhúzzon.
-Rendben, de hova, mikor egyikőnk sem vezethet. Ittunk, nem emlékszel?És mi lesz a többiekkel? Nem hagyhatjuk csak így itt őket!
-Én kijózanodtam. Most két perce. A többiek meg jól lesznek. És amúgy is. Itt az út, vezetni sem kell, csak elsétálunk.
-Nem sétálok éjjel egy mező közepén. És ezt határozottan kijelentem- mosolyogtam.
Jordan, egy határozott mozgással felkapott a vállára, és elsétált az ajtóig. Kinyitotta, majd szólt a többieknek:
-Leléptünk. Ne keressetek, reggelig, vagy várj. Egyáltalán. Majd hívunk ha van valami baj.
-Várj.- állt fel Josh erre.- hová mentek? Jövök én is.
-Tesó, tudod, én sem szólok bele a te csajozásaidba.- emelte meg a hangját Jordan.
-Nem érdekel. Jövök.- jelentette ki Josh. Azzal kilépett mellettünk.
Megnéznett, de én csak fejjel lefele láttam őt ezért elkezdtem röhögni. Ő nem volt nevetős kedvében, mert csak állt ott egy szomorú arckifejezéssel, várva ránk.
Mibe keveredtem?
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sziasztook! Nem tudom, tetszik-e ez a rész. Nem akarom ribinek beállítani Brooko, de ti kivel shipelitek? Inkább Broosh, vagy Brodan? (ezek szar ship nevek, találjatok ki jobbat pls)
Köszi, azt a 300 megtekintést!