II.

315 28 4
                                    


-Öhm..Brook.. hajbaj-figyelmeztetett Jenna.

-Úristen! Jenna elkísérsz a mellékhelyiségig? Oldjuk meg a hajbajomat.-álltam fel az asztaltól.

Elsiettem a mosdóig, Jenna gyors léptekkel követve ért utol:

-Izgulsz. Nem mersz ránézni. Nem tudtam, hogy ekkora fangirl lennél, Brook.

-Az vagyok. És Josh olyan édes. Nem mintha Tyler nem lenne, de tudom, hogy már foglalt- kacsintottam Jenre.- Nem akarok a klisében megakadni. Nem akarok csak egyik lenni azok a lányok közül akik Josh-megszállottak.

-Joshnak bejössz. Látszik ahogy néz. Egész végig csak téged figyelt, ne hidd, hogy nem vettem észre.

-Bah, nem is igaz.-mondtam miközben idgesen mostam le a hajamról a raviolit.-Shoa nem nézne egy olyan lányra mint én.

-Ezzel nem értek egyet.-szólalt meg egy hang a falon túl. Bakker. a fal nem ért fel a plafonig. Túlról hallottak mindent.-szerintem rád nézne. Sőt, Jennának igaza van egész végig csak téged figyelt.

-Ty, szívem, te vagy az?-kérdezte Jenna értetlenül.- mióta vagy itt?

-Hah. Igen, én vagyok. Már az elejétől. Miért? Ciki, hogy kihallgattalak? Bocsi. De menjetek vissza, mert Josh egyedül van az asztalnál, és kajálni akar.

-Brook megy először.-passzolta át a "labdát" nekem, Jenna, majd hozzám fordult.- Menj, tuod, hogy van esélyed, menj és dobd be magad.-lökött meg.

-Jaja, menj csak, B. Meglátod, jó srác.-bíztatott Ty

-Muszáj?-kérdeztem kutya szemekkel.- Tudod jól, hogy a legutolsó ami kéne nekem az egy barát. Tudod, hogy félek a szerelemtől.

-Menj már, ugye nem akarsz tíz macskával megöregedni? Na akkor menj, dobd be magad és legalább együtt turnézhatunk majd. És írhatsz majd a turnéról cikkeket.

-Jó, jó- lódítottam meg magam.- megyek már.

Kilöktem a mosdó ajtaját és elindultam Josh fele. Nem voltam túl magabiztos, féltem, a vesztéstől. Josh az asztalnál ülve a telefonját nyomkodta, háttal volt nekem és láttam ahogy a hátizmai megfeszülnek. Nagyon tetszett amit láttam. Vettem egy nagyon nagy levegőt, majd leültem a helyemre, Joshal szemben. Ahogy észrevett, eltette a telefont és elmosolyodott.

-Szóval Brook. Van barátod?- kérdezte nyugodtan.

-Nincs. az utolsó párkapcsolatom rosszul végződött, és gondoltam szünetelek egyet a randizástól. Ez két éve volt. Neked van baránőd? Mármint, milyen hülye kérdés. Ilyen srácnak, hogy ne legyen.

-Hát, ami azt illeti nincs barátnőm. Volt de most már, tudod....Tartogatom magam az igazinak.- kacsintott.

-Josh! Szia!- lépett be egy gyönyörű nőszemély, Debby Ryan, aki nem mellesleg Josh exe az ajtón.


Migraine (J.D. fanfic)Where stories live. Discover now