I.

582 33 3
                                    


-Jennaaaaaaa!-szólítottam.- Gyere már. Nem akarok elkésni az első találkozásomról a férjeddel!-kiáltottam a fürdőszoba ajtaján keresztül.

-Nyugodj már meg- nyílt ki az ajtó.- egész nap ezen paráztál. Tyler nem olyan aki számítja hány percet késtél.

-De akkor is. Szeretek pontos lenni. Ismersz.-vettem fel a kabátomat

Leértem a parkolóba, amikor Jenna még csak az ajtót zárta. Annak ellenére, hogy május volt, elég hűvös volt. Szellő kapott bele a hajamba és belefújta az arcomba. Persze nem úgy mint az olyan modell lányoknak, hanem felborzolva, összebogozva, csúnyán. Nincs jobb mint kócos hajjal találkozni Tyler Josephel. Kinyitottam az kocsi ajtaját és beültem. elindítottam a rádiót, éppen egy Lucius dal ment, a Born Again Teen. Jenna beült az anyósülésre és bekötötte magát.

-Indulunk?-kérdezte.

-Indulnánk ha mondanád hova kell menjünk.- néztem rá felvonva a szemöldökömet.

-Spring Road, 49. (miez a cím :DD)

Beindítottam a kocsit, bediktáltam a GPS-be hova akarunk menni, és elindultunk. Lassan mentem. Gyomoridegem volt. Hisz egy híresség a barátnőm férje. Mi van ha nem fogok tetszeni Tylernek? Mi van ha miszternek szólíttatja majd magát? Mi van ha nem tetszik majd neki a hely ahova megyünk? Annyira féltem, hogy majdnem elütöttem két biciklist, és majdnem nekimentem egy fának. Jenna, csak nagyokat lélegezve elkacagta magát:

-Tudtam, hogy szar sofőr vagy, de, hogy ennyire? -kuncogott.

Csak annyit mondok, valahogy megérkeztünk a kijelölt helyhez, ahol Tyler az autójában várt minket. Kiszállt, majd észrevettem, hogy magasabb mint számítottam. Lazán odajött hozzánk, megcsókolta Jennát, majd hozzám fordult:

-Szia. Tyler vagyok.- nyújtotta ki a karját egy ölelésre.- Te meg biztos Brook.- ölelt meg.

-Szia Tyler.- viszonoztam az ölelését.

-Menjünk be!- mutatott az étterem ajtajára Jenna.

Lassan elballagtunk a bejáratig, miközben azon gondolkodtam, milyen illata volt Tylernek. Nem mintha megtetszett volna, csak még eddig nem öleltem celebet. Tyler udvariasan kinyitotta az ajtót nekünk, Jen, pedig bepattant asztalt keresve magunknak.

-Drágám, légyszíves négyszemélyest foglalj.- szólt Tyler a feleségének.

-Várunk még valakit?- fordultam Tyler fele.

-Lehet. Remélem eljön.-mosolygott.

Találtunk helyet, mikor már mélyen voltunk a beszélgetésben, kaját rendeltünk. Megbeszéltem minden fontos fancuccot Tylerrel, na meg persze mesélt magáról is. Jenna felhozta az "emlékszel mennyi baromságot csináltunk együtt" témát és elmeséltetett velem egy sztorit:

-Tudod, beültünk a kádba, ruhástól, és megengedtük a csapot, majd tusfürdőket szagolgattunk, holt részegen, és akkor Jenna elke...-akadtam meg mert beleszóltak a mondanivalóba.

-Sziasztok.- hallottam egy hangot hátulról. Megfordultam és ott állt a hátam mögött. Vörös hajjal, ujjatlan pólóban, laza farmerben, a másik bandatag.

-Helló, haver!- állt fel Tyler és egy pasis öleléssel köszöntötte Josht.

-Szia Joshie-kuncogott Jenna.

-Remélem nem baj, hogy meghívtam Joshuát is.- fordult felém Tyler.- J, ő itt Brook. Brook, ő itt Josh.

-Szia Brook!- nyomott egy puszit az arcomra.

-Szia!- viszonoztam a puszit.

Nagyon furcsa volt Joshal szemben ülni. Nem mertem a szemeibe nézni. Pedig olyan szép barnák voltak. Szemem sarkából láttam, hogy egy tipikus Josh mosollyal végigmért. Megfeszültem. Nagyon kínos volt.

-Josh, Brook épp egy részeg sztorit mesélt. Hallgasd meg én majdnem repedtem mielőtt jöttél volna.

-Halljuk!-mosolygott.

-Tehát beültünk a kádba full részegen, ruhástól, és tusfürdőket szagolgattunk és azon versenyeztünk, melyik megy le gyorsabban a kanálisba. Jenna pedig elkezdett kacagni mint egy őrült, én meg rajta kacagtam. Tehát kacagunk a kádban, a lakótársam pedig bejön a fürdőbe, de nem borul ki, inkább lefényképez, pedig ő nagyon olyan fajta aki nem szereti a részeg emberek hülyeségeit. Aztán hozott két párnát, és leállította vizet és hagyott ott aludni. Reggel tök vizesen felkeltünk és a kép már mindenhol kint volt. Mi meg csodálkoztunk, hogy hogyan jutottunk oda.

-Végül, hogy derült ki?-kérdezte Josh.

-Kiderült, hogy vékonyak a falak. Hallotta az összes szomszéd.- mondta el Jenna helyettem.

Nem bírtam ránézni Joshra, bár egy pillantást vetettem rá, és valahogy elkaptam a szemét, egy ideig szemkontaktust létesítve vele.. Aztán rájöttem, hogy a hajam a raviolliba lóg :DD

Migraine (J.D. fanfic)Where stories live. Discover now