Chapter 5

398 41 1
                                    

Mă trezesc a doua zi,din cauza primirii unui mesaj.
-Futu-i!Când doarme și omul mai bine...
Ma uit la ceas care arată ora 15:23.Perfeeccctt!20 de ore de somn.M-am recuperat total.
Citesc mesajul cu voce tare:

"Domnișoara Kwang Hee Byeol,
În urma videoclipului in care apăreți, videoclip cu peste 20k vizualizări în mai puțin de 24 de ore (pe care le-am dormit),dorim sa va aducem la cunoștință faptul că BigHit Ententairnment vă invită să participați la audițiile ce vor avea loc începand cu data de 29.07.2017.
Cu stimă,
BigHit Ententairnment.

-Ceeeeeeeeeee?Ouuu daaaaa,ouuu daaaaa!!!
Mă ridic din pat și încep să dansez prin cameră ca o descreierata.
-Byeol!Ce s-a întâmplat?!Ai făcut iar o criză?spune Haneul uitandu-se cu ochi mari la mine.
-Citeste asta!spun și ii înmânez telefonul.
Haneul îmi ia telefoul din mână citind printre rânduri.
-Nu pot să cred!Byeol a mea da auditie la BigHit!!
-Hmmm...Sa dau?Sa nu dau?
-Cum sa nu dai?
-Pai,in primul rand in BigHit se intra foarte greu,iar tu stii asta.In al doilea rând,ei nu știu că sunt bipolară. Și mai tre' să și  muncesc și asta îmi afecteaza orele de somn.Si...
-Si?
-Si mai e și YoonGi acolo.
-Si daca e acolo,ce?Nu o sa ai tu treabă cu el.
-Dar daca o să fac o criză?Dacă o sa ma enervez și o sa îl iau la bătaie?
-Sa speram că a făcut box sau lupte libere, pentru că altfel... Trebuie sa îi plătim spitalizarea,și nu avem bani.

Incep sa rad isteric când aud,apoi cobor în bucătărie, pentru că foame.

-Hei,hei,heii!Ce face fetele?spun eu ușor amuzată, apoi o sărut pe mama pe obraz și bat palma cu tata.
-Am auzit că ai fost invitata sa dai audiție la BigHit. Spune mama.
-Da,dar nu știu dacă o să dau.Spun și iau cutia cu suc de portocale din frigider.
-Dar e o oportunitate uriașă.Eu zic sa profiți de asta.Plus că o sa fii faimoasă,o sa ai bani.Spune tata.
-Si asta te interesează pe tine?Tipa Haneul din living.
-Pai,nu neapărat...Dar..

Ii fac cu ochiul și trântesc ușa frigiderului, nelăsându-l să își termine fraza,apoi iau doua pahare și mă duc in living.
-Chiar nu o sa dai audiție?Spune Haneul,părând concentrată la o emisiune de la TV.
-Normal ca dau audiție prostuților!Altfel de ce m-aș bucura atât?spun și torn sucul in pahare.
-Bun, păi..Mai e aproximativ o luna până atunci.O luna în care te vei antrena intensiv.
-Tu nu o sa dai audiție? intreb eu luând un măr de pe masă.
-Eu nu am fost invitată.
-Si?Voi da eu un mesaj să întreb.
-Serios?Faci tu asta pentru mine?Întreabă ea și își mijește ochii până la mine.
-Crezi că mă doare mana sa trimit un mesaj?Spun eu pe un ton ironic.

Îmi scot telefonul din buzunar și le tastez rapid un mesaj.

“Buna ziua!Am primit mesajul dumneavoastră și sunt profund recunoscătoare pentru aceasta oportunitate.Mai poate participa și altcineva la audiție?Sora mea, Kwang Min Haneul este foarte buna la dans și cântat.Daca doriți,va pot trimite un videoclip cu ea.
Mulțumesc.”

Primesc răspunsul in mai puțin de 5 minute.In mesaj îmi spune sa trimit videoclipul și vor stabili ei cum sta treaba.Din fericire,am filmat-o o data pe Haneul,deci nu ar fi o problema.
Sunt înștiințată că este bine venita pentru audiții, deoarece are ceva talent.
-Nu știu cum să îți zic,draga mea Haneul,dar,ne vom pregăti intensiv pentru audiție.Amandoua.

Haneul s-a ridicat de pe canapea și a început să sară prin camera.
-Si tot eu sunt aia bipolara,frate....

*După trei fucking săptămâni*

-Nu mai vreau!Sunt uda leoarcă!Ne-am antrenat azi cinci ore!Nu crezi că ar trebui sa mai și dormim?Zic și eu...
-Yaaa!Fara somn!La muncă,acummmmm!spune Haneul pe un ton de comanda.

Îmi dau ochii peste cap și îmi reiau activitatea.Am lucrat atât de mult în ultimele zile.Aproape mi-am dat sufletul încercând să scot cele mai perfecte note la vocal și instrumental,sa fac mișcări perfecte și pași pe timpi corespunzători și tot așa.Nici Haneul nu a fost mai prejos.Ia treaba foarte in serios,chiar se dedică mai mult ca mine.

După încă vreo două ore de dansat și cantat,și bineînțeles după toate rugămințile mele sa plecam,am ajuns intr-un final acasă.
Mi-am făcut o baie atât de fierbinte,special pentru a scoate toate urmele de transpirație,apoi m-am bagat direct in pat.

****
E întuneric.Un întuneric nesfârșit ce te înfioară.Sunt prinsa in acea gaura neagra fara urma de scăpare.
Încerc să fug,dar în zadar.Ma panichez,respirând din ce in ce mai greu.
-Nu meriți să trăiești.Nu meriti nimic din ce ai acum!spune o voce din depărtare.
-Mama?spun eu aproape în șoaptă.
De ca și cum nu ar fi auzit nimic,vocea a continuat:
-Esti o psihopata.Traiesti doar ca să faci umbră pământului.
-Poftim?...
Am început să plâng , prăbușindu-ma pe jos,in infinitul abis al întunericului.
"The angel of darkness".

Ma trezesc cu lacrimi pe față.Inca nu îmi puteam scoate din cap cuvintele mamei mele biologice "Esti o psihopata..".Plâng de mai mult de 10 minute.
-M-am saturat!La dracu!
Plec hotarata spre baie.Ma uit in oglinda.Mi se face greață...Cearcăne de 2 metrii,buze crăpate,fata roșie de la plâns,par răvășit.
Privesc cu mila pielea albă a mâinii stângi.Deschid sertarul și iau obiectul cu două tăișuri.Il analizez,apoi îl trec ușor peste pielea fina a brațului.
Nu ma doare.Nu simt nimic.E doar sânge.Eu iubesc sângele.Incep sa trasez linii orizontale și verticale pe braț.Apas mai tare pe vârfurile lamei,acestea intrând în degete și piele.Firicele mici de sânge se scurgeau pe mâna mea,până jos pe covorasul alb din baie.Trasez câteva steluțe apoi ma uit la braț batjocoritor.Ma las ușor pe vine,sprijinită cu spatele de perete,lăsând câteva lacrimi să curgă agale pe obraji.
-Eu nu ma tai...Doar las durerea să iasă....Din bipolara am ajuns depresivă,o sa ajung și psihopata și aia e.O sa le incerc pe toate in viață.Abia aștept să vizitez spitalul de nebuni,spun și las un mic rânjet sa își facă apariția pe fata.Pot sa jur că aveam ochii gri si pupilele dilatate până la refuz.

Na bun,am postat.Urmatorul capitol il vedeți în weekend.

Save MeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum