Nu o fac din obligație. Nu scriu ca sa ajung populara sau sa fiu locul 1 în fanfiction.Nu o fac nici pentru vizualizări sau comentarii.O fac fiindcă îmi place sa scriu.Da,postez destul de greu.Sa fim sinceri,toată lumea știe ca sunt o putoare de om și ca viața mea se rezuma la un pat,o perna și o pătură.
Nu scriu nici fiindcă vreau ca voi sa va "minunați" de talentul meu.Am primit destul hate de la anumite persoane pe privat în care îmi spuneau ca o fac din obligație, sa mă las ca nu am talent sau mai știu eu ce.
Nici de a dracu nu mă las de ce îmi place.Nu o sa mă las,doar fiindcă tu îmi spui.Da,o sa continui sa scriu despre "chinezii mei".Nu văd care e problema ta.
Îți place?Atunci mă bucur și sper sa îmi fi alături pana la capăt. Nu iti place?Atunci nu mai citi cartea.
Scriu ce vreau,cum vreau și când vreau.Iubesc atunci când văd comentarii cu "next" sau "abia aștept sa...".
Am o imaginație bogata. Vreau sa îmi împărtășesc sentimentele cu voi.Sa mă descarc pe o nenorocita de foaie virtuala. Sa îmi scriu gândurile, pana ce acestea iau amploare și ajung intr-un final capitol pentru cititorii mei.Imi iubesc cititorii.Pe toți.Iubesc fiecare comentariu și vot.Iubesc fiecare persoana care își consuma timpul ca sa îmi citească aberațiile.
Am ajuns pana aici,la 1,5 k.Nu e mult,dar e perfect.Ma simt mandra de mine. Mă simt mandra de fiecare cuvânt ce îl tastez,pe care voi îl citiți.
Nu va oblig sa va pierdeți timpul cu prostiile mele.
Nu știu de ce scriu asta aici.Nu cerșesc atenție.Vreau doar sa știți ca va iubesc.Ca va apreciez pe fiecare în parte.Sunteti minunați așa cum sunteți.Si eu va iubesc pentru asta.
CITEȘTI
Save Me
FanficViața este oribilă.Lumea e oribilă.Sau cel puțin așa credea Song Hee Byeol,o fata care suferea de bipolaritate. Avea 7 ani când a descoperit aceasta boală psihică.Familia ei,s-a temut atât de tare de ceea ce ar putea să facă,încât a părăsit-o intr-u...