2. Kapitola

953 82 1
                                    

Harryho pohled :
Zítra , už zítra je losování nových splátců. Už od dětství mě na to rodina připravuje, na to abych šel jednoho dne do Hunger Games. Je to divné. My v prvním a v druhém kraji to bereme jako čest jít do Hunger Games , a reprezentovat náš kraj. Za to ostatní kraje to nevidí jako dobrou příležitost se předvést a ukázat , že jsou ty nejlepší. Je ale pravda , že skoro pokaždé vyhraje někdo z prvního a druhého kraje. Nás tu připravují, ale jen ty kteří mají peníze což je tu dost lidí, takže se není čemu divit když vyhráváme my a oni ne .
Tedy hlavně v ostatních krajích je zakázané trénovat do her . Těším se na zítřek jelikož se dobrovolně přihlásím , a určitě hry vyhraju.

Potozhlédl jsem se po celé tělocvičně , kde bylo dost lidí kteří trénovali protože každý z nás chce být připravený a vyhrát. Navíc mě celkem láká i nabídka velkého domu, peněz , slávy a podobných věcí. Navíc bych potěšil i mou rodinu na čemz mi také dost záleží. Prostě vyhraju ať se děje co se děje a nikdo mi to nepřekazí. Až vyhraju tak si budu užívat , a najdu si za nějaký čas partnerku se kterou budu mít děti , které budu trénovat do her. Vím , že to z ní divně trénovat své vlastní dítě aby bojovalo o svůj život , ale tak to tady chodí a chodit také bude.
Pro dnešek jsem toho už měl dost , tak jsem v klidu odešel pryč. Je vtipný jak se přede mnou vždy natřásají holky, a myslí si že s nimi budu což je blbost. Protože žádnou takovou rozhodně nechci. Vyšel jsem ven, a známou ulicí šel do vesnice vítězů. Ano bydlím tam s mou rodinou , no tedy já bydlím u mých rodičů. Otec kdysi hry vyhrál takže díky tomu tam  bydlíme.  Je tu dost domů , které jsou obsazené ale ten který chci já naštěstí není. Ano všechny ty domy jsou na chlup stejné, ale ten který jsem si vybral já je něčím jiný a prostě ho budu mít.

/Druhý den /
Probudil jsem se díky matce , která mě probuudila. Nejprve jsem nechtěl vylést a chtěl jsem zůstat v teple postele, ale když matka zmínila hry , tak jsem vyskočil z postele a šel se vykoupat. Vysprchoval jsem se a svoje vlasy dal do malého drdůlku. A ni nevím proč jsem si je nechal tolik narůst, ale hlavní je , že se mi to líbí. Oblékl jsem si klasický oblečení co všichni co jdou na sklizeň musí povinně nosit.
Ušklíbl jsem se nad plánem , že se přihlásím do her , a šel dolů. Sedl jsem si na svoje místo , a začal jíst. Najedl jsem se do sytosti , a otec začal poučovat . "Takže doufám že do toho jdeš " rýpl si ze začátku a já se na něj podíval .
"Samozřejmě že jdu, na tento den trénuji děsně dlouho " řekl jsem a otec přikývl. "Tak to jsem na tebe pyšný ale hlavní je, aby jsi se stihl přihlásit první a aby tě ostatní nepředběhly " řekl. "Neboj dostanu se tam za každou cenu " řekl jsem , a myslel to smrtelně vážně.

Hunger Games/ LarryKde žijí příběhy. Začni objevovat