26. Kapitola

443 47 14
                                    

Byl večer , temný večer kdy pršelo . Byl jsem promoklý na kost , ale nezastavoval  jsem se . Na očích jsem měl brýle díky kterým jsem viděl v té tmě . Podíval jsem se na levo , a viděl tam skálu opět s menším otvorem . Nadechl jsem se , a šel dovnitř . Nikdo tu nebyl tedy až na několik pavouků které jsem zabil . Vyndal jsem si spacák , a položil ho na zem . Posadil jsem se , a svékl ze sebe promočenou bundu , vlasy jsem si rozpustil a rukou prohrábl .
Lehl jsem si do spacáku , a viděl ven . Nebylo tady moc místa , ale hlavní je , že sem nikdo nemohl vidět a také to , že tu naštěstí neprší . Zavřel jsem oči , a usnul jsem poklidným spánkem .

Pohled Louise :
Díval jsem se jak je Harry promoklý , a také jsem viděl jak na tom je . Bylo mi ho opravdu líto , a chtěl jsem se k němu přitulit a užívat si jeho přítomnosti . Bohužel to nešlo jelikož on byl úplně někde jinde než já . Navíc ani pořádně nevím , kde ta aréna leží .
Povzdechl jsem si, a cpal do sebe čokoládu . Ano mám dost velké chutě a navíc je to zdarma tak co . Když jsem viděl jak Harry ulehá , tak přeply kameru na jiné splátce . Nesouhlasně jsem zamumlal, a chtěl aby tam zpět daly Harryho což se nestalo . Díval jsem se nepřítomně do televize , a viděl tam toho zrádce Nialla jak se tulí k nějaké holce , a vypráví jí bříběhy s kapesníčky . Ušklíbl jsem se , a dál se ládoval čokoládou .

Slyšel jsem cvaknutí výtahu , ale nevěnoval jsem tomu pozornost . Bylo mi to jedno a dál jsem jedl . Najednou mě mohutné paže vytáhly na nohy . Všiml jsem si , že to musí být někdo v postavení jako tvůrce her nebo tak něco .
"Co se děje ?" Zeptal jsem se nechápavě , a on mi vrazil facku . "Neptej se " řekl dominantně , chytl mě za ruku a doslova odtáhl pryč v momentu kdy kamera přepnula na Harryho a já na něj mohl koukat .

"Uděláš mi dobře " řekl narovinu , a já vykukil své oči . Doufal jsem , že jsem se jen přeslechnout a že to není tak jak si myslím .
"Tak bude to ?" Zavrčel a já polkl , a zavrtěl hlavou na nesouhlas . Hnusilo se mi to , a nechtěl jsem to dělat .
"Fajn jak myslíš " řekl naštvaně , schodil mě do postele a sedl se mi do klína . Chytil mé ruce a spojil je pouty , které dal tak že nejdříve vzal jednu ruku co dal do pouta. Druhé pouto Provekl přes postel , a chytil i tu druhou ruku a dal jí do pouta .
"Budeš poslouchat ?" Zavrčel a já jsem poznal , že je dost dominantní .
"Ne!" křikl  jsem , a on mi vrazil dost silnou facku a typuji , že tam budu mít obtisk jeho ruky . Začal se svlékat a pak i mě . Protestoval jsem , brečel a křičel bohužel mi to bylo k ničemu ale pořád jsem doufal , že si nějak pomohu a že odejde .
"Nikdo tady není takže se neboj nikdo ti nepomůže " řekl pobaveně a pak mě znásilnil .

Po nějaké době , která trvala zatraceně dlouho konečně skončil . Oblékl se , a s úšklebkem skončil . "Byl jsi skvělý " řekl , a plácl mě po zadku a sundal mi pouta . S úšklebkem ve kterém bylo tolik ega odkráčel pryč což bylo dobře . Schoulil jsem se do klubíčka a brečel jsem . Bylo to něco hrozného a bolestivého . Podíval jsem se na své ruce , které byli od krve . Belelo to , ale nedokázal jsem se ani pohnout . V téhle pozici jsem si připadal nejvíce v bezpečí . Brečel jsem a to hodně potřeboval jsem aby tu semnou byl Harry a objal mě a také mě uklidnil . Bohužel to nešlo čehož jsem si vědom . Tohle byl nejhorší den v mém životě jelikož dneska byl den , kdy jsem byl znásilněný a ještě tak bolestivě.

Takže další kapitola a snad mě nezabijete 😰😏😂❤️

Hunger Games/ LarryKde žijí příběhy. Začni objevovat