3. Kapitola

814 79 1
                                    

Pohled Louise:
"Mami bojím se, co když mě vyberou ?" Zeptal jsem se nervózně a ona se na mě podívala. "Louisi jestli tě vyberou, tak je stoprocentní šance, že se nějaký blázen opět přihlásí dobrovolně jako každý rok " uklidnila mě. "A co když ne ? Mami já nechci umřít , a ani nikoho zabít víš že nejsem takový typ člověka " řekl jsem a nervózně si kousal nehty. "Neboj se navíc nemyslím si, že by vybraly zrovna tebe do her. A teď se konečně najez aby jsi neumřel spíše hlady " usmála se mile , a já byl rád že jí mám. Přikývl jsem na souhlas , a začal jsem jíst. Nidky jsme nějak netrpěli hlady . Sice nejsme nejbohatší a já neměl možnost chodit trénovat do tělocvičny kvůli přípravě na Hunger Games. Stejně jsem nikdy nic takového nevyhledával a ani vyhledávat nebudu. Přijde mi divné se připravovat na svou vlastní smrt.
"Tak pojď za chvilku to začíná " usmála se spokojeně máma. "Dobře " povzdechl jsem si a vyšel před barák. "Notak Louisi nic se neděje navíc tě nevylosují" usmála se a já raději jen oddaně přikývl.

Po několika minutách jsme došli na náměstí, a já se šel zařadit do své lajny a čekal jsem na to, co se bude dít dál. Nebavilo mě tu jen čekat a koukat do blba a navíc ještě v té nervozitě. Na hodně klucích kolem mě jde vidět , že trénují na tuhle příležitost a oproti nim si připadám jako párátko. Podíval jsem se na pódium , kde se konečně začalo něco dít . Přišla tam moderátorka s nejšílenější parukou a oblečením co jsem viděl , a to jsem si minulý rok myslel že horší už to být ani nemůže.
Pustily nám film o válce který si pamatuji na zpaměť a už mě ten film dost nudí. Mohly by vždy každý rok si dát tu práci a natočit nový.
"Takže nejprve dámy" ozval se její kapitolský hlas po tom co film skončil. Díval jsem se na pódium jelikož jsem nechtěl mít zbytečný problém s mírotvorcem. Ta žena přešla k jedné skleněné kouly, a prohrábla se tam v lístečcích. Vzala jeden z mnoha lístečků , a elegantně se vrátila k mikrofonu. Z lístečku si přečetla jméno, ale tvářila se dost šokovaně. Pohledem přejela po významných lidech jako je starosta a další a šla k nim a tam se strhla hádka ale tak, že jsme nikdo nepochopily co se děje a to mě právě znervózňovalo. Po deseti možná patnácti minutách se ta žena vrátila k mikrofonu. "Ehm.. toto je velmi zajímá situace jelikož nastal problém. " řekla s neutrálním výrazem.
"Takže první  ženský splátce je ..... Louis Tomlinson " řekla a já se chtěl studem propadnout všichni se na mě dívaly a já potřeboval u sebe mít mámu. "Louisi pojď k nám " Křikla moderátorka do mikrofonu a já se rozešel tam. Nechápu jak je možné , že jsem se tam dostal vždyť sakra já nejsem žena! Vystoupal jsem po schodech na pódium. "Takže Louisi stoupni si tady " usmála se "ale proč ? Já nejsem holka takže by to mělo být neplatné!" Křikl jsem na protest.
"Ne, byl jsi vylosován a nevím proč se stala takováhle chyba ale stalo se " uzemnila mě a šla  zpět k mikrofonu.

Pohled Harryho :
když jsem se dozvěděl , že splátce za holky je kluk tak jsem se začal smát ono ještě aby ne. Ale je pravda že křivky jako holka na jednu stranu má. "Teď vylosujeme mužského splátce" řekla ta ženská , která mě štve hned od pohledu. Šla vylosovat jméno nějakýho kluka.
Sotva dořekla jméno , a já viděl tak dvanáctiletého kluka jak by chtěl odejít na vlastní smrt tak jsem dříve než ti ostatní zařval "Hlásím se dobrovolně " a díky tomu jsem byl za á hrdina a za druhé jsem si splnil sen přeci jen to mám předem vyhraný celý hry. Lehce jsem se dostal na pódium a přešel k tý ženský.
"Takže jak se jmenuješ ?" Zeptala se mě "Harry, Harry Styles " řekl jsem pyšně a ona přikývla. "Dobře tak tedy toto jsou splátci letošní sklizně Louis Tomlinson a Harry Styles " řekla a my si musely podat ruce. Chytil jsem jeho ruku do své, a překvapilo mě že i chycení má takový ženský takže vlastně je to žena v mužským těle! Šlo na něm vidět že má chuť brečet ale nijak jsem to neřešil. Poté jsem se otočil nazpět k lidem kteří tu stály, a my mohly jít dovnitř budovy se rozloučit.
Ahoj snad se líbí 😊❤️

Hunger Games/ LarryKde žijí příběhy. Začni objevovat