Pohled Louise:
Ten Harry či jak se jmenuje mě dost štve tím jak se chová a ta jeho arogance! Je hroznej,a nechápu že takový někteří lidé jsou, a to s ním teď budu must býtkdo ví jak dlouho. Semkl jsem rty a vešel do pokoje vekterém dnes budu. Bylo to tu luxusní, a to celkem hodně. Dobře čekal jsem luxus, ale ne až takový. Je to vtipné každý by v tom chtěl žít, ale já ne. Neříkám, že to není hezké, ale nechtěl bych žít v luxusu i když je pravda, že teď v něm stejně budu. Raději jsem si jen prohlédl pokoj, a svlékat se, a jen v boxerkcáh jsem si začal vybírat oblečení ve skříni, kde toho bylo možná že až moc. "Hele princezno nevím jak dlouho se tu budeš ještě kroutit v těch boxerkách, ale prej tě mám zavolat, že je večeře " ozval se chraplák hned za mnou. "Hej mohl by jsi se naučit klepat! Navíc nekoukej na mě, a neříkej mi princezno" křikl jsem vylekaně, protože jsem z něj málem měl infarkt. Přeci jen není normální se neslyšně vkrást někomu do pokoje, a ještě ho sledovat. Vžyť je to normálně úchylný! "Koukat se na tebe klidně budu jelikož to není trestný, a navíc jsi princezna jelikož jsi šel za holky. A jestli ti to vadí,tak si to vyřeš s někým koho to zajímá a né se mnou" řekl pohrdavě, a ještě mě sjel pohledem, a odkráčel pryč. V rychlosti jsem si vzal volné triko, nějaké tepláky a šel jsem na večeři. Chtěl jsem si sednout vedle někoho jiného než je ten idiot, ale bohužel vedle něj bylo jediné místo. Dělal jsem jako že se nic neděje, a sedl si na tu volnou židli. "Takže najezte se, a když by jste měli na cokoliv chuť, tak řekněte avoxům " řekla ta moderátorka, co mě vylosovala a zničila tím mou šanci žít. Ano vím, že bych si měl více věřit, ale pochopil jsem jeden fakt. Na rozdíl od Harolda nebo splátců z druhého kraje jsem se na hry nepřipravoval, ale oni ano. Navíc oni se přihlásily dobrovolně, ale já ne. Nikdy jsem tohohle nechtěl být součástí, ale budu muset. Možná nejhorší je, že moje máma uvidí mou smrt v přímém přenosu. Takže se bojím, aby to ona zvládla. Asi jsem se až moc zapřemýšlel jelikož jsem ucítil palčivou bolest, a podíval jsem se naštvaně na Harryho co mi jí dal. "Hale nedával jsi pozor, navíc jedna facka tě nezabije " ušklíbl se, a cpal do sebe jídlo. "Tak proč jsi mi jí dal? Stejně se tu nic neděje a neřeší " poznamenal jsem. "Až na to, že ti ty dva řekli nejméně stokrát aby jsi se najedl, a ty všechny ignoruješ ale mě nikdo ignorovat nebude " řekl mezi tím co jedl a ukázal na chlapa co nám bude pomáhat až budeme v hrách aby jsme přežily,a na tu moderátorku. "Aha" řekl jsem jenom, a začal jíst to jídlo, a po chvilce jsem byl najezený až k prasknutí. Omluvil jsem se , že už půjdu , a šel jsem do mého pokoje, kde jsem se svlékl do naha a nechal si jen boxerky a zalezl do postele, kde jsem po chvilce usnul.
Pohled Harryho:
Měl jsem chuť jít za Louisem , ale rozmyslel jsem si to jelikož uz bych mu mohl připadat jako pedofil. Přeci jen před večeří jsem ho viděl jen v boxerkách, a pak jsem mu dal facku no asi nejsem zrovna nejmilejší typ člověka, ale s tím já nic neudělám. Lehl jsem si do mé postele,a přemýšlel o tom všem co se děje. Je to šílený tohle všechno, ale do her se těším.
Ahoj tak tady je další kapitola, a snad se vám líbí <3
ČTEŠ
Hunger Games/ Larry
FanfictionSkoro každý zná klasické Hunger Games. Z každého kraje se vybere dívka a hlapec , kteří musejí společně s dalšími vybranými lidmi bojovat o vlastní život. Co když ale v jednom z krajů vyberou dva chlapce ? Harry Styles: prakticky ničeho se nebojí...